1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Bolwerk Verbeteren

Discussie in 'Doorgestuurde ideeën naar InnoGames' gestart door lz89z1, 30. mrt 2019.

Deel Deze Pagina

?

Goed idee?

Deze opiniepeiling zal sluiten op 20. apr 2019 om 23:05.
  1. Ja

89,5%
  2. Nee

10,5%
  1. lz89z1

lz89z1

Lid geworden:
    14. jul 2008
    Leuk Bevonden:
    4
    Beste AF mensen & Mods

Ik speel nu al een tijdje op W67, waar er een nieuwe functie is gekomen voor Tribalwars, namelijk bolwerken.

Een bolwerk is eigenlijk een soort dorp wat door de stamleiding beheert wordt, en je kan er tot 72k boerderij plaatsen in krijgen. Een aardige clear dus. Echter is het niet mogelijk om er off boosters uit je inventaris of aanvallende ridderboosts in te krijgen. Daarom vind ik dat een bolwerk op ridderwerelden eigenlijk veel te zwak zijn. Aangezien er maar 1 bolwerk is per stam, vind ik dat dit bolwerk ook een aardige impact mag hebben. Maar met een volle defridder en wat boosts van je inventaris kan je de clear van 72k each al makkelijk opvangen met een stack van 20k each. Ik denk dat iedereen er wel mee akkoord gaat dat dit gewoon belachelijk is, je moet extreem veel gs en tijd in een bolwerk steken en dan als eindresultaat kan je een clear die lang opbouwt verliezen op een kleine stack. Ik wil graag de mogelijkheid om boostitems zoals bijlbooster of aanvalboosters te kunnen activiteren in je bolwerk alsook een standbeeld zodat er een ridder in getraind kan worden. Deze kan dan net zoals de andere ridders met exp levels krijgen en met skillboeken geupgarde worden. Mss een leuk idee om er enkele unieke skillboeken voor te verzinnen die enkel bij een bolwerk ridder werken? Een andere optie is om de bevolking te vergroten, 72k is al aardig wat maar het is mogelijk om met defboosters +60% defkracht te krijgen voor zwaard bijvoorbeeld. Dan stelt die 72k niet meer zoveel voor.

Om een lang verhaal kort te maken, een bolwerk heeft te weinig impact op de wereld. Elke stam heeft er maar 1 dus dan mag deze ook wel aardig sterk zijn.

oplossen door:

- Standbeeld en ridder in bolwerk
    - Items kunnen gebruiken in bolwerk ( behalve pakketjes ofzo wegens de 300m opslag )
    - Mss een vlag voor het bolwerk?
    - Meer populatie?

Groetjes lz89z1

2. Hopeful

Hopeful Tribal Wars Team Forum Mod

Lid geworden:
    24. okt 2016
    Leuk Bevonden:
    3.528
    Stemmen maar

3. Clickb*it

Clickb*it

Lid geworden:
    9. jun 2017
    Leuk Bevonden:
    404
    Kan je een bolwerk ook farmen?

4. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    823
    ja

5. Duckje

Duckje Tribal Wars Team Community Manager

Lid geworden:
    16. nov 2006
    Leuk Bevonden:
    779
    Er zijn wat verbetering opgestuurd richting InnoGames alsook deze feedback. We kijken even of ze de bolwerken in de toekomst verbeteren.