[BOK] vs. PT|CM & [DBD]

DeletedUser31282

Guest
Ik zou zeggen nog een uitslag,
Dat kan wel iemand maken voor deze zeer bijzondere oorlog:D
 

DeletedUser19953

Guest
Ik denk dat dit topic weg mag. Blijkbaar heeft [BoK] "De Stam PT|CM" verslagen. :D
Nu nog de spelers. :D:cool:
 

DeletedUser

Guest
Nou zo zwart / wit willen wij als Bok het eigenlijk niet zeggen maatje, daarmee doe je alle andere stammen tekort zeker die welke al maanden tegen PT|CM hebben gestreden, tenslotte hebben wij maar een paar maandjes feitelijk lopen rammen.

Maar goed, de stam is weg, echter alle spelers zijn er nog, dus er verandert dus niets, alleen zal er wel een nieuw topic komen
 

DeletedUser19953

Guest
Idd, je hebt groot gelijk als je zegt dat wij niet zo lang in de strijd zijn geweest.
Maar, toch altijd mooie als een stam valt. Zeker, als het een stam is die op iets trok.

In elk geval succes aan alle Ex-spelers van PT|CM en geef niet op. Dat hebben wij bij BoK ook niet gedaan. ;)
 

DeletedUser

Guest
Idd, je hebt groot gelijk als je zegt dat wij niet zo lang in de strijd zijn geweest.
Maar, toch altijd mooie als een stam valt. Zeker, als het een stam is die op iets trok.

In elk geval succes aan alle Ex-spelers van PT|CM en geef niet op. Dat hebben wij bij BoK ook niet gedaan. ;)

Opgeven staat niet in mijn woordenboek.
Dus we gaan gewoon verder.
 

DeletedUser

Guest
Re: [BOK] vs BP|CM

musra, het is slechts een kwestie van tijd dat we jullie daar wegedelen , en ik steeds dieper in jullie cluster zal gaan edelen samen met pops en evt batchie en steelandt

Is toch wel mooi hoe deze oorlog begon.
Zo zelf verzekerd deze speler...
 
Bovenaan