Boerderijruimte bij recruteren weergeven

Reactiescore
205
Hoi,

In het recruteeroverzicht, staat bij sommige groepen mooi de vereiste boerderijruimte weergegeven, zodat je makkelijk met je troepenopbouw kan spelen. Bij andere groepen kun je proberen wat je wilt, maar daar verschijnt het dan weer niet. Iemand een idee hoe dat kan?
 
Reactiescore
1.367
mogelijk dat de pagina niet volledig word geladen, door opera turbo gebeurt dit (dacht ik) ook.
 

DeletedUser70435

Guest
Ik heb dit probleem zelf ook, maar een paar dagen geleden heb ik het ontdekt. Misschien dit dat bij jou ook zo is.

Hij vernieuwt het aantal boerderijplaatsen alleen als er minimaal 1 dorp in die groep staat. Staat er geen dorp in die groep, dan wordt het niet vernieuwd.
 
Reactiescore
205
Ik heb dit probleem zelf ook, maar een paar dagen geleden heb ik het ontdekt. Misschien dit dat bij jou ook zo is.

Hij vernieuwt het aantal boerderijplaatsen alleen als er minimaal 1 dorp in die groep staat. Staat er geen dorp in die groep, dan wordt het niet vernieuwd.

Je hebt gelijk :) Echter werkt het ook niet als je wel dorpen in een groep hebt staan, maar ze allemaal een volle boerderij hebben.
 
Bovenaan