Boerderij Levels.

  • Topicstarter Eucalyptus Sunrise
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Waarom zwaard? :eek:

Omdat ik zwaard in plaats van bijl gebruik, bijl dient ontwikkelt te worden, zwaard daarintegen heeft dezelfde functie (wel in mindere mate) en hoeft niet ontwikkelt te worden. Dit scheelt je grondstoffen in de beginfase, echter lopen ze iets minder snel dan bijl, dus is dit een oplossing op korte termijn, later worden die zwaard nutteloos en vandaar ook maar 12 zwaard waar het bij blijft.
 

DeletedUser40402

Guest
Omdat ik zwaard in plaats van bijl gebruik, bijl dient ontwikkelt te worden, zwaard daarintegen heeft dezelfde functie (wel in mindere mate) en hoeft niet ontwikkelt te worden. Dit scheelt je grondstoffen in de beginfase, echter lopen ze iets minder snel dan bijl, dus is dit een oplossing op korte termijn, later worden die zwaard nutteloos en vandaar ook maar 12 zwaard waar het bij blijft.

Dat is die tactiek van Detlef dacht ik he? :p
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik zwaard in plaats van bijl gebruik, bijl dient ontwikkelt te worden, zwaard daarintegen heeft dezelfde functie (wel in mindere mate) en hoeft niet ontwikkelt te worden. Dit scheelt je grondstoffen in de beginfase, echter lopen ze iets minder snel dan bijl, dus is dit een oplossing op korte termijn, later worden die zwaard nutteloos en vandaar ook maar 12 zwaard waar het bij blijft.

Je spreekt jezelf echter een beetje tegen in deze redenering.
Echter ken ik nog personen die deze tactiek toepassen.
Enige wat je moet doen om minder verliezen te leiden is Spear Rushing FTW..
Geen ZWAARD of BIJL in de beginfase maar Speer & dan toewerken naar LC..
Eenmaal voldoende LC begin je met je clear op te bouwen. :rolleyes:
 

DeletedUser40402

Guest
Je spreekt jezelf echter een beetje tegen in deze redenering.
Echter ken ik nog personen die deze tactiek toepassen.
Enige wat je moet doen om minder verliezen te leiden is Spear Rushing FTW..
Geen ZWAARD of BIJL in de beginfase maar Speer & dan toewerken naar LC..
Eenmaal voldoende LC begin je met je clear op te bouwen. :rolleyes:

Deze tactiek staat ook gewoon op het discussieforum hoor :p
ben hem aan het volgen bij W19 start :p
 

DeletedUser

Guest
Je spreekt jezelf echter een beetje tegen in deze redenering.
Echter ken ik nog personen die deze tactiek toepassen.
Enige wat je moet doen om minder verliezen te leiden is Spear Rushing FTW..
Geen ZWAARD of BIJL in de beginfase maar Speer & dan toewerken naar LC..
Eenmaal voldoende LC begin je met je clear op te bouwen. :rolleyes:

Van mij mag jij zo blijven denken, maar ik weet zeker dat het slimmer is om zwaard of bijl te produceren en in kleine groepjes te gaan farmen, in het beginstadium van een wereld. Kleinere groepjes betekenen meer kans op volle buiten wat betekent meer grondstoffen die je binnenhaalt, maar achja.. iedereen zijn mening ;)
 

DeletedUser50540

Guest
Van mij mag jij zo blijven denken, maar ik weet zeker dat het slimmer is om zwaard of bijl te produceren en in kleine groepjes te gaan farmen, in het beginstadium van een wereld. Kleinere groepjes betekenen meer kans op volle buiten wat betekent meer grondstoffen die je binnenhaalt, maar achja.. iedereen zijn mening ;)

Idd.. .Klopt volledig

iedereen heeft zo zijn eigen tactiek , ik vindt deze tactiek wel effectief :)
 

DeletedUser

Guest
Het is een tactiek die je kan gebruiken ja maar geef mij toch maar de Spear Rush.. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan