Boerderij Levels.

  • Topicstarter Eucalyptus Sunrise
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je ging kappen, maar gaat wel op een nieuw acc? :rolleyes:

Gecleard worden vind ik ni eens zo'n fail, is gwn kwestie van onlinetijden, erover liegen echter wel :rolleyes:

Had ik op w.18

full clear, s'ochtends gecleard en geëdelt :(
 

DeletedUser

Guest
Had ik op w.18

full clear, s'ochtends gecleard en geëdelt :(

wij hadden halve clear toendertijd en liepen ongv 1500bijl + 700 lc voor op onze verre buren worden we ochtends gecleard en toen begon het edelen:(

had nog wel zen edel kunnen killen maar had geen zin om half 5 op te staan op een vrije zaterdag:D


was op 17 btw;)
 

DeletedUser

Guest
wij hadden halve clear toendertijd en liepen ongv 1500bijl + 700 lc voor op onze verre buren worden we ochtends gecleard en toen begon het edelen:(

had nog wel zen edel kunnen killen maar had geen zin om half 5 op te staan op een vrije zaterdag:D


was op 17 btw;)

Eigen schuld :p!
 

DeletedUser

Guest
wij hadden halve clear toendertijd en liepen ongv 1500bijl + 700 lc voor op onze verre buren worden we ochtends gecleard en toen begon het edelen:(

had nog wel zen edel kunnen killen maar had geen zin om half 5 op te staan op een vrije zaterdag:D


was op 17 btw;)

Toen ik volle clear had op W18, met mijn eerste dorpie, ging ik treintje maken en had ik 8k bijl, 2.5k lc en 300 ram meer dan iedereen in de buurt, want iedereen was def :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan