~bod~

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser34260

Guest
gast als jij nou is ff goed nadenkt, IMPACT valt ~BOD~ aan, 1 BOD speler verliest 2 dorpen, de leiding van IMPACT verbied opeens aan zijn leden dat IMPACT BOD niet meer mag aanvallen, en BOD mag IMPACT niet meer aanvallen, dan is er toch wel duidelijk een verbond.

er zijn geen diplomatische betrekkingen voor zoveer ik weet, dit wat hierboven beschreven is, is het enigste wat ik weet ervan.
ja, ik krijg van iedereen wel wat te weten, zelfs BOD geeft me info, al hebben ze het zelf niet eens door...

Nogmaals raadpleeg je bronnen maar eens opnieuw, want het blijft nog steeds onzin wat je uitkraamt...

Trouwens het waren geen 2 dorpen maar 4, en ik zal het wel weten want ik heb ze overgenomen. ;)

DeletedUser

Guest
ik vind het ronduit zielig, hoe ze hier met andere mensen omgaan, maar ja, dat is mijn mening. Ik had wel beter verwacht van de "volwassen" mensen. En hou GG is hierbuiten, want ik weet zeker dat bij jullie 1 voor 1 hetzelfde zou gebeuren, als je meer dan 30 man je aanvalt...

nog even over dit stukje,
kijk...

bod heeft ook leden die helpen ondersteunen, en dat miste gg

DeletedUser18705

Guest
Nogmaals raadpleeg je bronnen maar eens opnieuw, want het blijft nog steeds onzin wat je uitkraamt...

Trouwens het waren geen 2 dorpen maar 4, en ik zal het wel weten want ik heb ze overgenomen. ;)

gozer ik had alleen dat van leon gezien, kan gebeuren, hij had namelijk 2 dorpen gepakt van BOD heb ik zelf nog gezien...

vlak daarna, er ging 0 aanvallen meer richting BOD en van BOD 0 naar IMPACT, dus wie zit er hier nou onzin uit te kramen.. dan is er toch degelijk wat afgesloten, want anders zou IMPACT gewoon dorpen door zijn blijven overnemen.

DeletedUser34260

Guest
nog even over dit stukje,
kijk...

bod heeft ook leden die helpen ondersteunen, en dat miste gg

GG was daar misschien te trots voor? Hij wist maar al te goed dat hij op mijn ondersteuning kon rekenen, alleen heeft hij het nooit gevraagd.

DeletedUser593

Guest
Uiteindelijk doet bod het niet slecht hé ;)
Ze staan 5de, gaan binnenkort op 4de plek staan.
Dus waarom negativiteit over bod ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24762

Guest
haha, ik weet heus wel waarom die vijanden kreeg:)
maar daarom hoef je zijn gedrag e.d. nog niet na te doen, of iemand totaal af te kraken e.d. denk na jongen!!

of zoals me leraar altijd zeg: heb je pedagogische aandacht nodig??XD

zie ook dat jullie nieuwe leden werven, van IMPACT, viel deze stam jullie niet aan? of is er nog steeds dat verbond tussen IMPACT en BOD, dat jullie mekaar niet meer mogen aanvallen?

You're sooo wrong!

Impact en ~BOD~ hebben nooit een verdrag gehad

DeletedUser24762

Guest
volgens mij kwam de staakt het vuren meer door een wanprestatie van NLS, maar dat zal aan mij liggen :p

Deleted User - 517963

Guest
Durven doe ik veel, maar als ik iets doe doe ik het met verstand GG. Dus als ik weet dat het me kop gaat kosten doe ik het dus ook niet, heeft niks met durven te maken. Maar met verstand. :D

Misschien dat ik bij de 3 mil blijf hangen, maar ik hou die 3 miljoen tenminste vast en gebruik me verstand daarbij. Iets wat ik bij jou dus mis.

En qua Thamonster betreft, ik zit hem niet af te kraken. Ik zeg alleen dat er weinig uit GG zal komen en daar bedoel ik dus mee dat hij niet veel meer kan aanrichten aangezien hij toch stopt volgens zijn woorden.

En ja ik heb inderdaad hulp nodig als ik in nood zit, maar gelukkig heb ik BOD-leden die mij door dik en dun steunen mocht ik het nodig hebben. En volgens mij geheugen is dat nog niet eens zo gek veel geweest.

:edelman:proud to be leader of ~BOD~:edelman:

DeletedUser

Guest
Uiteindelijk doet bof het niet slecht hé ;)
Ze staan 5de, gaan binnenkort op 4de plek staan.
Dus waarom negativiteit over bod ;)

waarom staan ze 5 of 4e denk je?
door recruteren...:rolleyes:
laat ik vlug heel w8 uitnodigen in TAoW, dan sta ik zeker op rang 1:cool:

DeletedUser

Guest
ik denk toch dat elke stam dat doet want als je op een moment veel inactieve leden hebt of stoppende leden die overgenomen zijn. Dan heb je na een tijd bijna geen spelers meer over..

ik kan me geen enkele top stam bedenken die nooit nieuwe spelers recruteerd?

DeletedUser

Guest
ik denk toch dat elke stam dat doet want als je op een moment veel inactieve leden hebt of stoppende leden die overgenomen zijn. Dan heb je na een tijd bijna geen spelers meer over..

ik kan me geen enkele top stam bedenken die nooit nieuwe spelers recruteerd?

nooit niet nee;-)
maar noobs vanuit IMPACT recruteren.
nja, your choice.
dan krijg je het aan de stok met koski en carboneke;-)

DeletedUser24762

Guest
zie ons maar als noobs ;) dat heb ik het liefste ;)

NLS stond eerst 3e, die hebben we ook overleeft ;D

DeletedUser593

Guest
nooit niet nee;-)
maar noobs vanuit IMPACT recruteren.
nja, your choice.
dan krijg je het aan de stok met koski en carboneke;-)

Hey fusies zijn ook recrutaties van een andere stam hoor ;)
Dus TAoW moet niet veel zeggen :D

DeletedUser18705

Guest
zie ons maar als noobs ;) dat heb ik het liefste ;)

NLS stond eerst 3e, die hebben we ook overleeft ;D

je mag dan wel NLS overleefd hebben, maar wie zegt dat je de rest overleeft??
denk is na voordat je wat uitkraamt.

En cojack jij verdraait ook altijd me woorden man, ik zeg dingen in het algemeen, jij denk dat het altijd over jou gaat, echt man, waar slaat dat op??
jaja, hou is op met je ~BOD~ dat weet ik nu wel zo'n beetje, dat zitten jullie BODDERS elke dag uit te kramen man, 1x is genoeg, hoef je niet 1000x te zeggen.

Deleted User - 517963

Guest
Tjonge, hoeveel keer zal ik in totaal gereageerd hebben op het algemene forum. Zal hooguit 10 a 20 keer zijn, dus nee de 1000 ga ik niet halen. Maar goed voor jou dat overdrijven ook een vak is. :D

En dat we de rest overleven, zeggen we niet. We hebben een begin gemaakt;)

DeletedUser

Guest
Tjonge, hoeveel keer zal ik in totaal gereageerd hebben op het algemene forum. Zal hooguit 10 a 20 keer zijn, dus nee de 1000 ga ik niet halen. Maar goed voor jou dat overdrijven ook een vak is. :D

Totaal aantal berichten
Totaal aantal berichten: 15
Posts Per Day: 0,37
Zoek alle berichten van Cojack
Zoek alle discussies die gestart zijn door Cojack

DeletedUser

Guest

nja, je strookt ook aan lux-.-
wat een niveau....-.-
lig es naast ViB;-)
de actieve ViBkant, niet de passieve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan