~bod~

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 517963

Guest
Inderdaad al een jaar ~BOD~ :D

:edelman:proud to be leader of ~BOD~:edelman:

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd jongens. gaan jullie nu een piniata kapot slaan? en kijken of er snoep uit komt.

DeletedUser24762

Guest
dan proppen we GG in die pop, kijken wat voor snoepjes eruit komen ;)

DeletedUser16171

Guest
Men vroeg om weer een gg verhaaltje. Nu hebben we er weer een. Deze staat in zijn profiel momenteel:

Gestopt op w8

Ik was Great General!
Een speler die zijn ervaring gebruikte om een topstam te stichten en deze naar de top te brengen.
Verraden door zijn eigen leden die de stam verlieten omdat ze het niveau niet aankonden, verraden door spelers waarvoor hij tientallen en zelfs honderden dorpen heeft voor uitgebouwd. Verraden door de spelers die 6 maanden met hem in een stam zaten, waar hij vv van gedaan heeft, hen beschermt heeft en hen heeft geholpen dit spel te spelen.

Ik was Great General!
Iedereen dacht dat ik tenonder was gegaan. Maar die zin staat gelijk aan het weggeven van mijn dorpen aan mijn vijanden die liegen tegen hun eigen medeleden want inruil voor mijn dorpen stuurden ze me grondstoffen, ondersteuning en gaven ze informatie uit hun eigen stam.

Ik was Great General
Geen enkele speler die niet kan zeggen dat ik de ballen niet had om dit spel te spelen. Ik was geen speler die zich beschermde achter bondgenoten en nap's zoals iedereen deed. Ik was er voor iedereen. Niet iedereen was er voor mij.

Iedereen nog veel succes. De enige echte tw spelers bevinden zich zeker niet rond me op de kaart.

Het is niet meer dan een spel. Maar zorg dat je in elk spel een naam hebt.

Groeten
GG

Voor wie het nog intereseert ;)

Deleted User - 517963

Guest
Hahaha, GG in de pop:D Zal er nog snoep uitkomen dan? Volgens mij is hij zo leeg als iets. :p

DeletedUser

Guest
Bod zit nu echt al veel te lang te denken dat GreatGeneraal een "grote prooi" was, maar met veel tegen 1, vind ik niet echt daferend..

DeletedUser

Guest
nja, ze zijn dan ook ronduit zwak he...
GG heeft hier zijn naam alvast bekend gemaakt.!
respect voor gg, hij had enorme spelinzichten en tactieken.
maar iedereen bezwijkt onder aanvallen, dat zou zelfst ferdy doen...

DeletedUser18705

Guest
ik vind het ronduit zielig, hoe ze hier met andere mensen omgaan, maar ja, dat is mijn mening. Ik had wel beter verwacht van de "volwassen" mensen. En hou GG is hierbuiten, want ik weet zeker dat bij jullie 1 voor 1 hetzelfde zou gebeuren, als je meer dan 30 man je aanvalt...

verder congratzz met jullie 1 jarig bestaan, en jullie top 5 positie!!

Deleted User - 517963

Guest
Hoe komt het dat hij die vijanden kreeg? Zou niet zo maar zijn denk ik.

Maar verder bedankt allemaal, en we gaan dit zeker voorzetten!!!

DeletedUser18705

Guest
haha, ik weet heus wel waarom die vijanden kreeg:)
maar daarom hoef je zijn gedrag e.d. nog niet na te doen, of iemand totaal af te kraken e.d. denk na jongen!!

of zoals me leraar altijd zeg: heb je pedagogische aandacht nodig??XD

zie ook dat jullie nieuwe leden werven, van IMPACT, viel deze stam jullie niet aan? of is er nog steeds dat verbond tussen IMPACT en BOD, dat jullie mekaar niet meer mogen aanvallen?

DeletedUser34260

Guest
zie ook dat jullie nieuwe leden werven, van IMPACT, viel deze stam jullie niet aan? of is er nog steeds dat verbond tussen IMPACT en BOD, dat jullie mekaar niet meer mogen aanvallen?

En waarom zou jij op de hoogte moeten zijn van de diplomatische betrekkingen van BOD :confused: :D

Raadpleeg je bronnen nog maar eens want wat je hier zegt is alleen maar onzin ;)

DeletedUser

Guest
Hoe komt het dat hij die vijanden kreeg? Zou niet zo maar zijn denk ik.

Maar verder bedankt allemaal, en we gaan dit zeker voorzetten!!!

Ik kreeg zoveel vijanden omdat ik de ballen had met iedereen rond me oorlog te voeren waardoor iedereen rond me moest gaan samenwerken om iets tegen me te gaan betekenen. Iets wat jij nooit zou durven.

Ik ben gestopt op w8, maar wat ik daar gedaan heb ga jij me nooit nadoen.
Ik heb daar een stam gesticht die een niveau had dat ~BOD~ NOOIT zal kennen.

En zelfs met al die vijanden (wat zeker zo'n 70 spelers waren) heb ik maanden alleen stand gehouden tegen jullie aanvallen en bleef ik dorpen veroveren, elke week opnieuw, terwijl jij al weken rond de 3 mil hangt.

En na al die maanden hebben jullie eindelijk eens een massa aanval op me gedaan waar zeker 35 spelers aan deelnamen van alle stammen rond me. De eerste aanvallen liepen allemaal dood waardoor jullie zelfs aanvallen van 100 uur moesten sturen, jullie verste legers om dan toch eindelijk een dorp te edelen na het beneden halen van de muur en het opofferen van honderden vegen.

Jij zou al heel lang aan de rim gezeten hebben.

Dit was mijn laatste post op deze wereld.

Iedereen nog veel fun ;)

GG

DeletedUser

Guest
Ik kreeg zoveel vijanden omdat ik de ballen had met iedereen rond me oorlog te voeren waardoor iedereen rond me moest gaan samenwerken om iets tegen me te gaan betekenen. Iets wat jij nooit zou durven.

En zelfs met al die vijanden (wat zeker zo'n 70 spelers waren) heb ik maanden alleen stand gehouden tegen jullie aanvallen en bleef ik dorpen veroveren, elke week opnieuw, terwijl jij al weken rond de 3 mil hangt.

En na al die maanden hebben jullie eindelijk eens een massa aanval op me gedaan waar zeker 35 spelers aan deelnamen van alle stammen rond me. De eerste aanvallen liepen allemaal dood waardoor jullie zelfs aanvallen van 100 uur moesten sturen, jullie verste legers om dan toch eindelijk een dorp te edelen na het beneden halen van de muur en het opofferen van honderden vegen.

Iedereen nog veel fun ;)

GG

Duidelijk teken dat je erg dom bent he. Nooit een tweede front openen als je je eerst niet eens kunt sluiten..

DeletedUser593

Guest

Iedereen nog veel fun ;)

GG

Hey GG ,
wrm antwoord je niet ff op men PM op W8 ^^

DeletedUser18705

Guest
En waarom zou jij op de hoogte moeten zijn van de diplomatische betrekkingen van BOD :confused: :D

Raadpleeg je bronnen nog maar eens want wat je hier zegt is alleen maar onzin ;)

gast als jij nou is ff goed nadenkt, IMPACT valt ~BOD~ aan, 1 BOD speler verliest 2 dorpen, de leiding van IMPACT verbied opeens aan zijn leden dat IMPACT BOD niet meer mag aanvallen, en BOD mag IMPACT niet meer aanvallen, dan is er toch wel duidelijk een verbond.

er zijn geen diplomatische betrekkingen voor zoveer ik weet, dit wat hierboven beschreven is, is het enigste wat ik weet ervan.
ja, ik krijg van iedereen wel wat te weten, zelfs BOD geeft me info, al hebben ze het zelf niet eens door...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan