Deleted User - 517963
Guest
Inderdaad al een jaar ~BOD~ 
:edelman
roud to be leader of ~BOD~:edelman:
:edelman
Gestopt op w8
Ik was Great General!
Een speler die zijn ervaring gebruikte om een topstam te stichten en deze naar de top te brengen.
Verraden door zijn eigen leden die de stam verlieten omdat ze het niveau niet aankonden, verraden door spelers waarvoor hij tientallen en zelfs honderden dorpen heeft voor uitgebouwd. Verraden door de spelers die 6 maanden met hem in een stam zaten, waar hij vv van gedaan heeft, hen beschermt heeft en hen heeft geholpen dit spel te spelen.
Ik was Great General!
Iedereen dacht dat ik tenonder was gegaan. Maar die zin staat gelijk aan het weggeven van mijn dorpen aan mijn vijanden die liegen tegen hun eigen medeleden want inruil voor mijn dorpen stuurden ze me grondstoffen, ondersteuning en gaven ze informatie uit hun eigen stam.
Ik was Great General
Geen enkele speler die niet kan zeggen dat ik de ballen niet had om dit spel te spelen. Ik was geen speler die zich beschermde achter bondgenoten en nap's zoals iedereen deed. Ik was er voor iedereen. Niet iedereen was er voor mij.
Iedereen nog veel succes. De enige echte tw spelers bevinden zich zeker niet rond me op de kaart.
Het is niet meer dan een spel. Maar zorg dat je in elk spel een naam hebt.
Groeten
GG
zie ook dat jullie nieuwe leden werven, van IMPACT, viel deze stam jullie niet aan? of is er nog steeds dat verbond tussen IMPACT en BOD, dat jullie mekaar niet meer mogen aanvallen?
Hoe komt het dat hij die vijanden kreeg? Zou niet zo maar zijn denk ik.
Maar verder bedankt allemaal, en we gaan dit zeker voorzetten!!!
Ik kreeg zoveel vijanden omdat ik de ballen had met iedereen rond me oorlog te voeren waardoor iedereen rond me moest gaan samenwerken om iets tegen me te gaan betekenen. Iets wat jij nooit zou durven.
Ik ben gestopt op w8, maar wat ik daar gedaan heb ga jij me nooit nadoen.
Ik heb daar een stam gesticht die een niveau had dat ~BOD~ NOOIT zal kennen.
En zelfs met al die vijanden (wat zeker zo'n 70 spelers waren) heb ik maanden alleen stand gehouden tegen jullie aanvallen en bleef ik dorpen veroveren, elke week opnieuw, terwijl jij al weken rond de 3 mil hangt.
En na al die maanden hebben jullie eindelijk eens een massa aanval op me gedaan waar zeker 35 spelers aan deelnamen van alle stammen rond me. De eerste aanvallen liepen allemaal dood waardoor jullie zelfs aanvallen van 100 uur moesten sturen, jullie verste legers om dan toch eindelijk een dorp te edelen na het beneden halen van de muur en het opofferen van honderden vegen.
Jij zou al heel lang aan de rim gezeten hebben.
Dit was mijn laatste post op deze wereld.
Iedereen nog veel fun
GG
Ik kreeg zoveel vijanden omdat ik de ballen had met iedereen rond me oorlog te voeren waardoor iedereen rond me moest gaan samenwerken om iets tegen me te gaan betekenen. Iets wat jij nooit zou durven.
Ik ben gestopt op w8, maar wat ik daar gedaan heb ga jij me nooit nadoen.
Ik heb daar een stam gesticht die een niveau had dat ~BOD~ NOOIT zal kennen.
En zelfs met al die vijanden (wat zeker zo'n 70 spelers waren) heb ik maanden alleen stand gehouden tegen jullie aanvallen en bleef ik dorpen veroveren, elke week opnieuw, terwijl jij al weken rond de 3 mil hangt.
En na al die maanden hebben jullie eindelijk eens een massa aanval op me gedaan waar zeker 35 spelers aan deelnamen van alle stammen rond me. De eerste aanvallen liepen allemaal dood waardoor jullie zelfs aanvallen van 100 uur moesten sturen, jullie verste legers om dan toch eindelijk een dorp te edelen na het beneden halen van de muur en het opofferen van honderden vegen.
Jij zou al heel lang aan de rim gezeten hebben.
Dit was mijn laatste post op deze wereld.
Iedereen nog veel fun
GG
En waarom zou jij op de hoogte moeten zijn van de diplomatische betrekkingen van BOD![]()
Raadpleeg je bronnen nog maar eens want wat je hier zegt is alleen maar onzin![]()
Duidelijk teken dat je erg dom bent he. Nooit een tweede front openen als je je eerst niet eens kunt sluiten..