~bod~

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
GG uitschalkelen, daar is ~bod~ helemaal trots op...? Zo moeilijk is dat ook weer niet met zo'n 40 tegen 1 ?..

DeletedUser3723

Guest
GG beweert anders van wel, hij schrijft dit!

Great General vandaag om 19:18 uur
Noem het misschien: vrienden die deden alsof ze mijn vijand waren voor de fun en als betaling een groot pak dorpen hebben gekregen en me geholpen hebben in k95 te geraken waar zelfs mijn dorpjes meer mogelijkheden bieden ;) dat is dan ook al wat ik zeg, de rest moet je maar zelf uitzoeken ^^

Laten we hopen dat hij gelijk krijgt. Ik denk dat er niet veel mij ongelijk zullen geven als ik zeg dat hij de zuidelijke continenten toch iets interessanter heeft gemaakt. Hij zorgde (zorgt) toch steeds weer voor wat leven in de keet.

DeletedUser

Guest
GG uitschalkelen, daar is ~bod~ helemaal trots op...? Zo moeilijk is dat ook weer niet met zo'n 40 tegen 1 ?..

Soms hebben grote stammen echter wel last om te winnen met 40 tegen 1 ;)
genoeg bewijzen van spelers die er nog zijn. maar al lang weg moesten zijn ;)

DeletedUser

Guest
Soms hebben grote stammen echter wel last om te winnen met 40 tegen 1 ;)
genoeg bewijzen van spelers die er nog zijn. maar al lang weg moesten zijn ;)

jammer dat ze dat nog nooit op jou hebben geprobeert.

DeletedUser

Guest

je mag eerst proberen mensen in k14(waar hij ligt) over te halen dat ze hem willen aanvallen want desondanks hij hier als meest irritantste forumfiguur staat en er spotprenten worden gemaakt heeft hij in zijn buurt wel veel vrienden

DeletedUser

Guest

Ik zou zeggen, zoek een crew en doe het.

Maar van waar ga je de edels laten komen? =/

je mag eerst proberen mensen in k14(waar hij ligt) over te halen dat ze hem willen aanvallen want desondanks hij hier als meest irritantste forumfiguur staat en er spotprenten worden gemaakt heeft hij in zijn buurt wel veel vrienden

Tjaja, maar dat weten zij niet. En dan nog, zo'n dingen zal geen effect hebben op hun mening. Dat ze me wegspelen, het houd het enkel spannend =-)

DeletedUser593

Guest
Zo gek ben ik anders toch niet. :) Je info is fout. Ik help al enkele weken het account Timobeest. Er is nooit sprake geweest van meewerken aan de heropbouw van [NLS].

GG ligt inderdaad KO want ik geloof niet dat hij nu nog iets zal kunnen presteren op deze wereld. Doch blijft hij toch een beetje mijn held. Ik heb in 2008 enkele maanden met hem meegestreden en was onder de indruk van zijn inzicht, leiderschap en skills. Hij speelde dit spel zoals ik vind dat je het moet spelen. Uiteindelijk hebben een flinke dosis pech, enkele blunders en het doorzettingsvermogen van zijn tegenstanders gezorgd voor zijn ondergang. Desalnietemin RESPECT.

Neen inderdaad, sorry ik had iemand anders in mijn gedachte ;)
Nogmaals excuses...

DeletedUser24762

Guest
Zo gek ben ik anders toch niet. :) Je info is fout. Ik help al enkele weken het account Timobeest. Er is nooit sprake geweest van meewerken aan de heropbouw van [NLS].

GG ligt inderdaad KO want ik geloof niet dat hij nu nog iets zal kunnen presteren op deze wereld. Doch blijft hij toch een beetje mijn held. Ik heb in 2008 enkele maanden met hem meegestreden en was onder de indruk van zijn inzicht, leiderschap en skills. Hij speelde dit spel zoals ik vind dat je het moet spelen. Uiteindelijk hebben een flinke dosis pech, enkele blunders en het doorzettingsvermogen van zijn tegenstanders gezorgd voor zijn ondergang. Desalnietemin RESPECT.

Respect!, de ondergang van deze 'held' ;) is wel zijn eigen toedoen. Ook in de periode dat er ee BG heerste tussen NLS en ~BOD~ kregen we iedere keer maar weer te horen hoe goed hij was.... alleen jammer dat hij dit telkens zelf moest vertellen.

Ik kan best geloven dat GG een goede leider is, anders hadden mensen hem ook nooit gesteunt, dat hij qwa eigenkennis en diplomatische betrekkingen veel kan leren hoor ik hem dan weer niet zeggen. Wellicht zou hij een van de betere spelers zijn maar daar hoort ook een dosis connecties en contacten bij.

GG kan dan populair zijn geweest bij zijn stamleden (wat ook niet bij allemaal is geweest, er zijn er immers destijds ineens een handvol naar ~BOD~ gekomen), maar bij andere stammen was hij gruwelijk BOT en arrogant. GG heeft de ondergang van NLS zelf veroorzaakt, dit zal hij nooit toegeven en het is ook allemaal zo gepland, (volgens zijn profiel)

Maar goed, veel mensen vinden ~BOD~ misschien een slechte stam en dat boeit me ook niet zoveel ;) heb liever dat jullie ons een waardeloze stam vinden, dat heeft ook zijn voordelen. We hebben in deze we bewezen dat we ook door kunnen zetten, destijds wat plaagstootjes op GG, die vond ons slecht kunne niet timen blablabla, toen hebben we maar eens besloten om er een prioriteit van te maken we zijn nu een maand of 1,5 verder en zie het resultaat.

@Jappe, reageer jij op alle fora's... en waarom..... bedoel discussie is leuk maar... je presteerd het we weer iedere keer hoor ;)

DeletedUser

Guest
@Jappe, reageer jij op alle fora's... en waarom..... bedoel discussie is leuk maar... je presteerd het we weer iedere keer hoor ;)

Niet echt, alleen als het over iets gaat waar ik iets vanaf weet. Ik weet van veel iets af. En ik ben soms gewoon iets te actief en ik lees het dan. Dus denken mensen dat ik eindeloos doorspam. Tja sommige mensen hebbek nu eenmaal soms heel veel tijd

DeletedUser3723

Guest
Respect!, de ondergang van deze 'held' ;) is wel zijn eigen toedoen. Ook in de periode dat er ee BG heerste tussen NLS en ~BOD~ kregen we iedere keer maar weer te horen hoe goed hij was.... alleen jammer dat hij dit telkens zelf moest vertellen.

Ik kan best geloven dat GG een goede leider is, anders hadden mensen hem ook nooit gesteunt, dat hij qwa eigenkennis en diplomatische betrekkingen veel kan leren hoor ik hem dan weer niet zeggen. Wellicht zou hij een van de betere spelers zijn maar daar hoort ook een dosis connecties en contacten bij.

GG kan dan populair zijn geweest bij zijn stamleden (wat ook niet bij allemaal is geweest, er zijn er immers destijds ineens een handvol naar ~BOD~ gekomen), maar bij andere stammen was hij gruwelijk BOT en arrogant. GG heeft de ondergang van NLS zelf veroorzaakt, dit zal hij nooit toegeven en het is ook allemaal zo gepland, (volgens zijn profiel)

Maar goed, veel mensen vinden ~BOD~ misschien een slechte stam en dat boeit me ook niet zoveel ;) heb liever dat jullie ons een waardeloze stam vinden, dat heeft ook zijn voordelen. We hebben in deze we bewezen dat we ook door kunnen zetten, destijds wat plaagstootjes op GG, die vond ons slecht kunne niet timen blablabla, toen hebben we maar eens besloten om er een prioriteit van te maken we zijn nu een maand of 1,5 verder en zie het resultaat.

Pffff. Ik heb niet geïnsinueerd dat ~BOD~ een waardeloze stam is en duidelijk aangegeven dat zijn ondergang ook te wijten is aan enkele fouten en zijn tegenstanders.

Altijd plezant wanneer iemand jou verhaal bevestigd. ;)

DeletedUser24762

Guest
Dit topic ooit bedoelt om aan te geven dat ~BOD~ een slechte stam is ;P

ondertussen bestaat ~BOD~ al meer dan 1 jaar! In orginele staat ;)

Tijd voor een feestje!!

DeletedUser16750

Guest
Gefeliciteerd!!

En trouwens dat: 'tijd voor een feestje' klinkt als hoe ze dat in Viva Piniata zeggen xD

DeletedUser16750

Guest
en wat mag viva piniata dan wel weer zijn.

Dat is een kindertekenfilm waar op een eiland piniatas leven en door een kanon naar een feest worden afgeschoten:p en dat pinata PAARD zegt altijd

'Tijd voor een feestje'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan