DeletedUser22528
Guest
heb je ck dan wel eens gezien
Heb je dat zonet uitgevonden?
heb je ck dan wel eens gezien
OMG hebben jullie boogcom gerecruiteerd??? kijken jullie niet naar een spelersgeschiedenis vooraleer jullie iemand binnennemen? Die kerel heeft kletsen gekregen van Warlord en ikzelf heb daar ook enkele dorpjes heel goedkoop van kunnen overnemen, zonder dat daar enige reactie op kwam... (en dat terwijl ie toen bijna dubbel zo groot was als ik)
Ik hoop dat jullie weten wat jullie doen, maar ik twijfel zeer aan zijn kwaliteiten. (kijk ook even naar de stamgeschiedenis L-A, TM75 en BOD op hoeveel tijd? 1 mnd ofzo?)
Feit dat ik hier niet op reageerde was omdat ik dat niet nodig vond,
Wij maken onze keuzes niet zomaar dus wees gerust het is overwogen.
nu kan boog de grootste en meest arogante stamhopper en bedrieger zijn hij is wel een goede speler en jij hebt het geluk dat hij jouw niet van de kaart veegt
OMG hebben jullie boogcom gerecruiteerd??? kijken jullie niet naar een spelersgeschiedenis vooraleer jullie iemand binnennemen? Die kerel heeft kletsen gekregen van Warlord en ikzelf heb daar ook enkele dorpjes heel goedkoop van kunnen overnemen, zonder dat daar enige reactie op kwam... (en dat terwijl ie toen bijna dubbel zo groot was als ik)
Ik hoop dat jullie weten wat jullie doen, maar ik twijfel zeer aan zijn kwaliteiten. (kijk ook even naar de stamgeschiedenis L-A, TM75 en BOD op hoeveel tijd? 1 mnd ofzo?)
F En waarom zo negatief ,komt dat omdat ik niet op jullie invite ben ingegaan ????
lol..haha..wel te erg dat er dan mensen uit die stam hier zo komen praten over een speler die ze graag in hun stam wilden hebben
Ga jij nou maar over dingen praten waar je wel wat van af weet. Ik kan mij geen invite richting Boogcom heugen
Lol..je hoeft je niet zo aangevallen te voelen..vind het wel grappig..ik kan namelijk in geen van beide accounts kijken naar verzonden uitnodigingen
Beter oordeel je er dan ook niet over
Ik ben meerdere keren gevraag om bij jullie te komen ,maar dat maakt niet uit.
Er wordt duidelijk gezegd dat er uitnodigingen de deur uit zijn gegaan door degene die uitgenodigd is, dit is voor jullie misschien niet leuk, dus kan jij wel zeggen dat het niet is gebeurd. Dit zet jullie weer in een goede daglicht..hierboven wordt het weer heel duidelijk gezegd:
Dus wie heeft er nu gelijk?>