~bod~

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser30660

Guest
OMG hebben jullie boogcom gerecruiteerd??? kijken jullie niet naar een spelersgeschiedenis vooraleer jullie iemand binnennemen? Die kerel heeft kletsen gekregen van Warlord en ikzelf heb daar ook enkele dorpjes heel goedkoop van kunnen overnemen, zonder dat daar enige reactie op kwam... (en dat terwijl ie toen bijna dubbel zo groot was als ik)
Ik hoop dat jullie weten wat jullie doen, maar ik twijfel zeer aan zijn kwaliteiten. (kijk ook even naar de stamgeschiedenis L-A, TM75 en BOD op hoeveel tijd? 1 mnd ofzo?)

DeletedUser

Guest
OMG hebben jullie boogcom gerecruiteerd??? kijken jullie niet naar een spelersgeschiedenis vooraleer jullie iemand binnennemen? Die kerel heeft kletsen gekregen van Warlord en ikzelf heb daar ook enkele dorpjes heel goedkoop van kunnen overnemen, zonder dat daar enige reactie op kwam... (en dat terwijl ie toen bijna dubbel zo groot was als ik)
Ik hoop dat jullie weten wat jullie doen, maar ik twijfel zeer aan zijn kwaliteiten. (kijk ook even naar de stamgeschiedenis L-A, TM75 en BOD op hoeveel tijd? 1 mnd ofzo?)

nu kan boog de grootste en meest arogante stamhopper en bedrieger zijn hij is wel een goede speler en jij hebt het geluk dat hij jouw niet van de kaart veegt

DeletedUser30660

Guest
haha, lucky me :D

nou ja zo hoor je een ander zijn mening, jammer dat ie het nog niet laten zien heeft dan,
misschien iemand van de leiding van BOD hier iets over te zeggen?

trouwens speedy effe je signature aanpassen van L-A naar TM ;)

DeletedUser

Guest
ik hoef niets meer aan te passen dankzij een aantal spelers op w8 in het noorden ben ik er klaar mee. Ajuusssssss

DeletedUser30660

Guest
pfff nog iemand die stopt in onze contreien...
tegenwoordig meer volwaardige bb-dorpen aan het innemen dan dat ik nogges aan oorlog voeren toekom.
iedereen haakt af...:(

DeletedUser24762

Guest
Feit dat ik hier niet op reageerde was omdat ik dat niet nodig vond,

Wij maken onze keuzes niet zomaar dus wees gerust het is overwogen.

DeletedUser

Guest
nu kan boog de grootste en meest arogante stamhopper en bedrieger zijn hij is wel een goede speler en jij hebt het geluk dat hij jouw niet van de kaart veegt

jaloers dat ie niet naar jullie kwam misschien met 2,1 mil?:p

DeletedUser

Guest

Storre ik zal ook hierzelf ff op reageren:

A het goedkoop aan dorpen komen is niet waar het heeft je heel wat gekost.
B LA is een stam waar mensen met een grote mond zitten.
C de mensen die mee moesten doen zijn spion van jullie.
D je hebt mazzel dat ik daar maar een cluster hebt van ong. 10 dorpen.
E Warlord heeft mijn dorpen gekregen.
F En waarom zo negatief ,komt dat omdat ik niet op jullie invite ben ingegaan ????

Had je in de buurt van mijn hoofdcluster gelegen had je al niet meer bestaan op deze wereld.
Verder wat jij vind van mijn spelersakte interreseert me geen ruk.
Ik heb hiervoor ook al bij bod gezeten,maar toen had jij je luier nog aan.
Verdere opmerkingen mag je naar mijn pm sturen.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
F En waarom zo negatief ,komt dat omdat ik niet op jullie invite ben ingegaan ????

lol..haha..wel te erg dat er dan mensen uit die stam hier zo komen praten over een speler die ze graag in hun stam wilden hebben:p

DeletedUser

Guest
lol..haha..wel te erg dat er dan mensen uit die stam hier zo komen praten over een speler die ze graag in hun stam wilden hebben:p

Ga jij nou maar over dingen praten waar je wel wat van af weet. Ik kan mij geen invite richting Boogcom heugen:confused:

DeletedUser17079

Guest
yup als medeleider van 77 AS kan ik dat bevestigen nooit een invite geweest ;)

pogingen tot nap en bg wel maar dat was met langefriet en niet met jou
als je zo een sterk hoofdcluster had had je je dorpjes uit je klein cluster wel kunnen behouden lijkt me.

Maar je zit bij bod en bod zijn onze vriendjes dus gaan we weer aardig zijn tegen elkaar :D

dus medestamleden lief zijn voor bod mensen je wee tnooit wanneer we ze nodig hebben

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ga jij nou maar over dingen praten waar je wel wat van af weet. Ik kan mij geen invite richting Boogcom heugen:confused:

Lol..je hoeft je niet zo aangevallen te voelen;)..vind het wel grappig..ik kan namelijk in geen van beide accounts kijken naar verzonden uitnodigingen:p

DeletedUser

Guest
als je zo een sterk hoofdcluster had had je je dorpjes uit je klein cluster wel kunnen behouden lijkt me.

geloof me dat ik me handen vol hebt dus dat kleine clustertje had geen prio.
Ik ben meerdere keren gevraag om bij jullie te komen ,maar dat maakt niet uit.
Nogmaals als LA een normale stam had geweest had ik nu 2 groote clusters :)

DeletedUser25397

Guest
Beter oordeel je er dan ook niet over:eek:

Er wordt duidelijk gezegd dat er uitnodigingen de deur uit zijn gegaan door degene die uitgenodigd is, dit is voor jullie misschien niet leuk, dus kan jij wel zeggen dat het niet is gebeurd. Dit zet jullie weer in een goede daglicht..hierboven wordt het weer heel duidelijk gezegd:

Ik ben meerdere keren gevraag om bij jullie te komen ,maar dat maakt niet uit.

Dus wie heeft er nu gelijk?>:p

DeletedUser

Guest
Er wordt duidelijk gezegd dat er uitnodigingen de deur uit zijn gegaan door degene die uitgenodigd is, dit is voor jullie misschien niet leuk, dus kan jij wel zeggen dat het niet is gebeurd. Dit zet jullie weer in een goede daglicht..hierboven wordt het weer heel duidelijk gezegd:

Dus wie heeft er nu gelijk?>:p

Ik heb gelijk met getuigen maar daar gaat het niet om het is nu een bg :)

DeletedUser30660

Guest
het feit dat je je dorpen best wel goedkoop weggaf (minder dan 8 clears per dorp? ) is nu niet direct een manier om je in het oog van onze stam te spelen,
maar geen probleem ik ken idd je prioriteiten niet

veel succes bij bod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan