~bod~

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
je naam moet je ff veranderen in noob;)

Der zijn genoeg massa stammen die het ver hebben geschopt hoor, ookal zijn ze nu niet massa meer;), volgendsmij telde CHIQ. ook ooit 52 leden:p

Een stam die op dit moment misschien massa is, hoeft niet per definitie een massastam doel te hebben en of een massastam blijven.

DeletedUser18705

Guest
Der zijn genoeg massa stammen die het ver hebben geschopt hoor, ookal zijn ze nu niet massa meer;), volgendsmij telde CHIQ. ook ooit 52 leden:p

Een stam die op dit moment misschien massa is, hoeft niet per definitie een massastam doel te hebben en of een massastam blijven.

volgens mij is een stam, na een fusie of leden intrek, altijd wat aan de hoge leden kant, meestal word dat weer uitgedunt, omdat ze stoppen, vertrekken noem maar op.

DeletedUser16381

Guest

klopt, maar 52 hoeft geen massa te zijn. Wij werkten destijds goed samen. Zoiets kun je van ~CK~ bijvoorbeeld niet zeggen, heb net weer een dorpje geedeld, en ben nog of geen enkel OS troepje gestuit.

ik weet ook niet waarom ~bod~ een massa stam zou zijn, dit topic zou massastammen moeten heten.

DeletedUser

Guest
volgens mij is een stam, na een fusie of leden intrek, altijd wat aan de hoge leden kant, meestal word dat weer uitgedunt, omdat ze stoppen, vertrekken noem maar op.

Idd, En bij ~CK~ is volgens mij al 3x gefuseerd, maar binnenkort gaan er wat weg.. en idd, leden stoppen ook.

DeletedUser

Guest
Daar wou ik niet heen, kon ik zelf ook bedenken..

Waar ik nieuwschierig naar ben, is hoe jij kunt weten dat er binnenkort mensen gaan vertrekken bij Ck..?

DeletedUser16381

Guest
Daar wou ik niet heen, kon ik zelf ook bedenken..

Waar ik nieuwschierig naar ben, is hoe jij kunt weten dat er binnenkort mensen gaan vertrekken bij Ck..?
interns, spelers die weggeedeld zijn. Is allemaal niet meoilijk hoor;)

DeletedUser

Guest
interns, spelers die weggeedeld zijn. Is allemaal niet meoilijk hoor;)

Whahaha..vooral spelers die weggeedeld zullen worden inderdaad:p, zo moeilijk is dat ook niet, gezien de ligging.

Maaruuh, BOD staat onder HONOR :D

iemand pilsje? ik trakteer;)

DeletedUser

Guest
bod ligt goed geclusterd en is een sterke stam,
niemand is nog door hun defence heengedrongen
en dat gaat ook weinig mensen lukker

DeletedUser16768

Guest
Ligt bod bij ViB?

Anders komen we wel naar bod toe.

DeletedUser

Guest
nee daar liggen we niet;) onze buren zijn:

CHIQ. 77AS FOG(paar leden) TM75 HT L-A

ja dat was het wel zo'n beetje denk ik.. o ja.. ook =UD=

DeletedUser

Guest
die liggen schuin boven ons ja;)

en nog wat kleine stammen

DeletedUser

Guest
maar onze regio is sterk beveiligt hoor tegen indringers ;p

DeletedUser

Guest
Koebeestpk,

Wij hanteren geen BG's, kunnen we ook niet in de rug gestoken worden.
Wij doen alleen aan goede contacten die er in bijna alle stammen wel is. De wereld van TW is relatief klein. Je ziet constant de zelfde mensen voorbij komen in verschillende werelden.

Dat ESP geluk had dat ze nooit CHIQ. tegen ze hebben gekeerd is wel duidelijk. Anders waren jullie eerder weg.

Hoop zo dat je wat meer op de hoogte bent. Hoef je ook niet meer te vissen.

Groet,
H3llsing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan