~bod~

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16171

Guest
Een massastam houd ik in principe niet van, dit omdat men dan snel voor zichelf gaat, en omdat iets regelen dan vaak meteen veel gezeur in houd.

En wat betreft BOD (ook lid van), ik vindt dit geen massa stam. We zijn in een wat langere tijd een aantal leden kwijt geraakt, en hebben er nu een paar extra binnen gehaald tegelijkertijd.

Dus mijn inziens een heel normale stam, en die enorme groei zie ik dus in ledental niet echt, we hebben gewoon ons ledenverlies weer op gevuld, met andere leden.

DeletedUser16750

Guest
Als BOD een massa stam is weet ik het ook niet meer :S

DeletedUser20490

Guest

Kijk eerst even naar je eigen "JeWeetToch2".
Vindt wel dat je erg stoer overkomt. Cyber held :confused:

Heb jij weleens in de spiegel gekeken. Dan bedoel ik niet de spiegel die bij je thuis hangen/staan. Maar de psychologische spiegel..

Wat mij namelijk opvalt is dat ik aardig wat posten van je heb gelezen en je vaak alleen maar wijst naar mensen. Maar ondertussen zelf ook vaak genoeg dezelfde fout maakt. Vast nog nooit in een goede, maar kleinere stam gezeten en aangevallen worden door een grotere stam. (soort punten geiler, maar dan ook op stammen)

Nu even Ontopic:

~BOD~ heeft leden zitten te recuiteren van [NLS]. Hierdoor zijn ze nu versterkt en zitten ze op 43 leden.

43 leden is echt geen massa-stam. Tenslotte worden er maar 40 leden meegeteld in "stammen" niet in continent stammen en OFF ranking/DEFF ranking.

Denk toch echt dat je een massa stam bent als je rond de 55+ leden zit. Denk dat er genoeg stammen zijn die het aantal hoog houden. Want in deze wereld zitten aardig wat stoppers, als je nagaat dat andere werelden veel voller zitten qua spelers:
Wereld 1:
3,744 spelers, 337,160 dorpen, 356 stammen

Wereld 2:
1,384 spelers, 334,414 dorpen, 198 stammen

Wereld 3:
12,052 spelers, 303,788 dorpen, 1,188 stammen

Wereld 4:
8,847 spelers, 313,171 dorpen, 811 stammen

Wereld 5:
17,692 spelers, 271,462 dorpen, 1,578 stammen

Wereld 6:
14,792 spelers, 301,102 dorpen, 1,253 stammen

Wereld 7:
17,020 spelers, 301,756 dorpen, 1,528 stammen

Wereld 8:
16,181 spelers, 214,875 dorpen, 1,347 stammen

Wereld 9:
27,382 spelers, 174,329 dorpen, 2,331 stammen

Wereld 10:
24,367 spelers, 100,519 dorpen, 2,255 stammen

Wereld 11:
65,110 spelers, 137,067 dorpen, 6,205 stammen

Wereld 12:
40,841 spelers, 49,104 dorpen, 2,925 stammen

Hieruit kun je toch zien dat de wereld populatie in w4 en w8 toch erg laag liggen.

Wel is na mijn mening dat hoe meer leden je hebt. Hoe meer ruis op de lijn zit, waardoor de communicatie erg verslechterd. Als je minder leden hebt is een gezamenlijke aanval makkelijker uit te voeren. (na mijn idee) Want die leden zijn meestal ook de harde kern. Die zijn erg actief.

Mvg,
Puc

DeletedUser

Guest
Als je ook eens naar het aantal dorpen in een wereld ligt kijkt:), daarbij was wereld 7 een populaire wereld, en werden eerst alle barbs genobled (daardoor nu dus nog meer spelers)

Voorderest is w9 maanden na wereld 8 begonnen ongeveer even lang als het verschil tussen wereld 9 en wereld 12.

DeletedUser

Guest

Heb jij weleens in de spiegel gekeken. Dan bedoel ik niet de spiegel die bij je thuis hangen/staan. Maar de psychologische spiegel..

Wat mij namelijk opvalt is dat ik aardig wat posten van je heb gelezen en je vaak alleen maar wijst naar mensen. Maar ondertussen zelf ook vaak genoeg dezelfde fout maakt. Vast nog nooit in een goede, maar kleinere stam gezeten en aangevallen worden door een grotere stam. (soort punten geiler, maar dan ook op stammen)

Puc

maar ehm Lone W is dus geen goede stam?
kon eventueel ook een banaan worden:D

en ik ben toch ook stoer?^_^

en -KH- was ook geen goede stam blijkbaar?
en cobra had ik zelf opgericht.
maar ik weet niet waar je heen wilt?

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dat vind ik geen massastam.... wij zijn een opleidingsstam, dat kan je pas een massastam noemen met 113 leden :p

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18705

Guest
dit is een onbegonnen zaak, iedereen heeft een andere mening over een massa stam, ik vind 40 nog geen massa, dat lijkt mij meer een safe zone, boven de 50-60 leden word je massa.

DeletedUser

Guest
Een massastam is gewoon een stam die meer leden heeft dan de leiding aankan:rolleyes:

Als een stamleider over 60 trouwe leden beschikt, die zeer actief zijn, doen wat er gedaan moet worden en alles functioneerd vind ik dat minder een massastam dan een stam met 20 leden waar het een grote rommel is:eek:

DeletedUser18705

Guest
Een massastam is gewoon een stam die meer leden heeft dan de leiding aankan:rolleyes:

Als een stamleider over 60 trouwe leden beschikt, die zeer actief zijn, doen wat er gedaan moet worden en alles functioneerd vind ik dat minder een massastam dan een stam met 20 leden waar het een grote rommel is:eek:

daar heb je wel een goed punt.

DeletedUser

Guest
ik zit hier vanaf het begin en vind het obsoluut geen massastam;)

DeletedUser

Guest

Nu even Ontopic:

~BOD~ heeft leden zitten te recuiteren van [NLS]. Hierdoor zijn ze nu versterkt en zitten ze op 43 leden.

43 leden is echt geen massa-stam. Tenslotte worden er maar 40 leden meegeteld in "stammen" niet in continent stammen en OFF ranking/DEFF ranking.

Denk toch echt dat je een massa stam bent als je rond de 55+ leden zit. Denk dat er genoeg stammen zijn die het aantal hoog houden. Want in deze wereld zitten aardig wat stoppers, als je nagaat dat andere werelden veel voller zitten qua spelers:

Hieruit kun je toch zien dat de wereld populatie in w4 en w8 toch erg laag liggen.

Wel is na mijn mening dat hoe meer leden je hebt. Hoe meer ruis op de lijn zit, waardoor de communicatie erg verslechterd. Als je minder leden hebt is een gezamenlijke aanval makkelijker uit te voeren. (na mijn idee) Want die leden zijn meestal ook de harde kern. Die zijn erg actief.

Mvg,
Puc

dit is gewoon omdat wij allemaal zoveel dorpjes edelen,
dat er weinig spelers overblijven,,,
hahaha

DeletedUser

Guest
Wat is er mis met massa stammen, het is altijd gezellig hoor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan