~bod~

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser24762

Guest
Normale posten mogen uiteraard bentwoord worden.

Ik heb geen mening of TAOW, ik heb er nooit mee te maken gehad, dus ik kan geen oordeel vellen. (teminste voor zover ik weet)

Dan was dit de laatste responce ;P

DeletedUser18705

Guest
Onze stam een NOOB stam noemen mag en daar heb ik ook helemaal geen problemen mee.

Om even een feitje neer te zetten m.b.t. een NOOB karakter, kunnen we niet een lijstje opnoemen met oudste stammen? Hier vraag ik me heel erg af hoe hoog dat wij wel niet zullen staan.

~BOD~ bestaan met een hoop leden al meer dan 1 jaar! denk dat dat wel wat zegt, vraag me af hoeveel stammen er zijn die ouder zijn dan ~BOD~. Dit wil natuurlijk neit zeggen dat wij een goede stam zijn maar het geeft wel iets af.

Verder wil ik aan de mensen die ons aanvallen (mondeling) even melden dat wij zaken echt wel overwegen en niet zomaar dingen doen. Soms beslissen wij wel eens te snel en soms maken leiders fouten, ik heb mezelf ook al op wat errors ontdenkt, maar goed waar mensen werken worden fouten gemaakt, ik ben niet bang om dat toe te geven.

Voor de ~BOD~ members denk ik dat wij van dit topic maar geen wellus niettus verhaaltje moeten gaan maken, daar schieten we allemaal niets mee op, voordat je hier een post zet als reactie op een derde, denk even of het een antwoord waar is of niet......

M.b.t. recruiting.... was het niet FOG die Great General in de stam opnam?
(niets ten nadele van FOG maar er werd aan ons recruitingsbeleid getwijfeld)

Wat mij betreft, topic closed!

omg, hier zeg je zelf dat mensen fouten maken, vraag me af waarom mijn fouten dan zo fataal waren voor jullie?? want het was om mijn fouten dat jullie alles beeindigde en raar gingen doen tegen mij...

verder is GG geen noob, en ook geen onervaren speler, hij speelde met tacktieken, en hoe die het zelf wilde, dit gaat zo te zien jullie koppie te boven;) ook ik was een vijand van GG, maar toen ontdekte ik een andere kant aan hem.. ga dus niet vooroordelen.

verder besta ik volgens mij ook al langer dan een jaar? net zoals andere stammen, vraag er dan af wat er zoo goed aan jullie is? en waarom het zo goed is dat je al een jaar bestaat?

en ja antwoord is waar;)

Mvg
thamonster

DeletedUser

Guest
Waar probeer jij aan te referen Agent Jenny? Graag je reactie even onderbouwen met feiten, ik geloof nog altijd niet dat wij voor een meerderheid of iets dergelijks uit oud impactleden bestaan. Dus dan is er zeker nog wel een verschil.

Dus waar ga je je mening mee onderbouwen?

Nee maar wel voor eenderde.:D

DeletedUser20911

Guest
Zoveel kunde dat GG heeft, heeft thamonster aan onkunde!
Vul zelf de weegschaal in;)

DeletedUser20611

Guest
Zag de topictitel en wou toch even reageren:

Hun leider : Birdy5 is tot mijn grote spijt vertrokken.
Misschien heeft dit iets te maken met de vergroting van het aantal leden.

DeletedUser18705

Guest
Zag de topictitel en wou toch even reageren:

Hun leider : Birdy5 is tot mijn grote spijt vertrokken.
Misschien heeft dit iets te maken met de vergroting van het aantal leden.

volgens mij zit ie nog steeds in BOD hoor...
Birdy5
Punten: 3.271.235
Rang: 139
Verslagen tegenstanders: 22.747.089 (103.)
Stam: ~BOD~

weet niet waar je dat vandaan haalt..

DeletedUser20490

Guest
omg, hier zeg je zelf dat mensen fouten maken, vraag me af waarom mijn fouten dan zo fataal waren voor jullie?? want het was om mijn fouten dat jullie alles beeindigde en raar gingen doen tegen mij...

verder is GG geen noob, en ook geen onervaren speler, hij speelde met tacktieken, en hoe die het zelf wilde, dit gaat zo te zien jullie koppie te boven;) ook ik was een vijand van GG, maar toen ontdekte ik een andere kant aan hem.. ga dus niet vooroordelen.

verder besta ik volgens mij ook al langer dan een jaar? net zoals andere stammen, vraag er dan af wat er zoo goed aan jullie is? en waarom het zo goed is dat je al een jaar bestaat?

en ja antwoord is waar;)

Mvg
thamonster

Thamonster, ga maar door met je onzin.
De feiten zijn, dat je veel aanvallen hebt gehad van IMPACT en dat je veel OS hebt zitten vragen op het forum. Maar toch ben je veel dorpen kwijt. Je bent weg gespeeld als een noob. Gelukkig wist IMPACT wat meer "impact" op je dorpen weten te krijgen. Wereld 8 tijdperk is over voor jouw. Persoonlijk zou ik er dan ook niet negatief tegenover staan, als jij ook je gezicht niet meer laat zien op het forum van w8. Natuurlijk mag je reageren op elk topic die er bestaat. Maar ga dan niet als een gefrustreerd kind van 16 je verlies proberen goed te praten. ~BOD~ komt met feiten en jij met gedachtes.

Helaas is het jammer, dat dit bericht gewijd aan jouw zo weinig "IMPACT" zal hebben, want jij leert niet uit je fouten.

Groet,
Puc

DeletedUser18705

Guest
De feiten zijn, dat je veel aanvallen hebt gehad van IMPACT en dat je veel OS hebt zitten vragen op het forum. Maar toch ben je veel dorpen kwijt. Je bent weg gespeeld als een noob. Gelukkig wist IMPACT wat meer "impact" op je dorpen weten te krijgen. Wereld 8 tijdperk is over voor jouw. Persoonlijk zou ik er dan ook niet negatief tegenover staan, als jij ook je gezicht niet meer laat zien op het forum van w8. Natuurlijk mag je reageren op elk topic die er bestaat. Maar ga dan niet als een gefrustreerd kind van 16 je verlies proberen goed te praten. ~BOD~ komt met feiten en jij met gedachtes.

Helaas is het jammer, dat dit bericht gewijd aan jouw zo weinig "IMPACT" zal hebben, want jij leert niet uit je fouten.

Groet,
Puc

en jij bent?
volgens mij edel ik nog steeds dorpen?
ik kan me vergissen hoor?
maar dat is een beetje raar..

DeletedUser20490

Guest
en jij bent?

Wie ik ben doet er niet toe. :)
Ingame doe ik constant mijn best om mij en de stam het grootste doel te behalen, die mogelijk is. Om daarvoor propaganda te voeren op het AF, vindt ik onzin. Daarom doe ik alleen mijn zegje, als er gesprekken/discussies/modder gooiers zijn die mij tot een zekere hoogte aanspreken.

Jij vergist je daarin. Je edelt weliswaar dorpen. Maar het zijn allemaal interns. Dat noem ik in een zekere hoogte niet edelen. Want dat kan iedereen.

DeletedUser

Guest
en jij bent?

ff wachte he,,,
jij krijgt dorpen.
dat is wat anders,
al heb je zo grote mond... neem dan dorpen van ons over, want je praat net alof je ons aankan, kom maar

DeletedUser18705

Guest
ff wachte he,,,
jij krijgt dorpen.
dat is wat anders,
al heb je zo grote mond... neem dan dorpen van ons over, want je praat net alof je ons aankan, kom maar

haha:p mensen willen me gewoon graag er weer boven op helpen, verder daag ik jullie niet uit, deel alleen mijn mening;) dat jullie uiteraard niet leuk vinden, vandaar dat jullie ook 218 aanvallen op me dorpen versturen, en ze lopen nu al alles dood -.-" op mijn eigen troepen xD hahahahahahahaha:p:rolleyes::D

krijg niet eens os maargoed -.-":eek:

verder puc, interesseert het me niks wat jij ingame verricht of hier op het forum post, snap dus ook niet wat jouw probleem is??:confused:

DeletedUser18705

Guest
hey stumperd:rolleyes:
waarom blijf je niet gewoon weg?
dit is beter voor het forum niveau:D

gast, als ik via een andere naam hier ga reageren, ga je ook niet lopen dus zeik niet:)

en je weet toch:p ik laat graag wat van me horen, hoe graag je mij ook weg wilt:p ben al blij met die 218 aanvallen die aankomen nu nog 211:p tot nu toe is alles dood van hun, vraag maar na, net zoals alle andere 211 aanvallen zal ook dat allemaal kapot gaan onder my power:) is ook zoo leuk TW:p

en ik ben toch aan het stoppen op w8;) dus ze sturen maar;) me dorpen gaan toch naar een BOD speler:p als ie ze accepteert tenminste -.-" daarna horen jullie niks meer van mij:)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Groet,
Puc

Ja maar al die dorpen die hun veroverden van hem veroverde wij 10 keer het dubbele terug ;)

Deleted User - 73340

Guest
Bij deze komt er een slotje op dit topic. Echt een onderwerp is er niet (bespreking van ~BOD~ kan in het topic topstammen) en een discussie over massastammen kan je vinden in het discussie forum.

Slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan