~bod~

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18705

Guest
Tjonge, hoeveel keer zal ik in totaal gereageerd hebben op het algemene forum. Zal hooguit 10 a 20 keer zijn, dus nee de 1000 ga ik niet halen. Maar goed voor jou dat overdrijven ook een vak is. :D

En dat we de rest overleven, zeggen we niet. We hebben een begin gemaakt;)

ben jij nou echt zoo dom of lijkt het maar zo??
dat is figuurlijk bedoelt, dat betekent dat 1x zeggen genoeg is, en dat je het niet een 2e keer hoeft te zeggen... een begin, heeft altijd een einde, ik hoop dat jullie einde snel komt maarjaah.

@laagland.
ik weet niet waar jij op doelt, maar careless zegt gewoon zijn/ haar mening, eerst even nadenken he, voordat je wat nutteloos zegt.

DeletedUser

Guest
ben jij nou echt zoo dom of lijkt het maar zo??
dat is figuurlijk bedoelt, dat betekent dat 1x zeggen genoeg is, en dat je het niet een 2e keer hoeft te zeggen... een begin, heeft altijd een einde, ik hoop dat jullie einde snel komt maarjaah.

@laagland.
ik weet niet waar jij op doelt, maar careless zegt gewoon zijn/ haar mening, eerst even nadenken he, voordat je wat nutteloos zegt.

een maandje terug zei je nog dat je nix meer op het w8 forum zou zeggen :S

DeletedUser

Guest
nog even dat over dat overleven tegen de grote stammen,
oke, lux en vib zijn een heel stuk groter,
maar ze omsingelen niet, dus het is dan gewoon een front oorlog,
waar je ook alleen maar os van de acherste dorpen kan sturen, dus dat zou een oorlog worden zonder end,
en niet te vergeten:
bod is wel top 5 stam he, en met andere vrienden erbij zijn ze ook al sterk.

DeletedUser18705

Guest
een maandje terug zei je nog dat je nix meer op het w8 forum zou zeggen :S

waar bemoei jij je nou weer mee?? heb ik om je mening gevraagt? NEE, hou dan AUB je mond dicht... dank u (A)

@the wikker
~BOD~ is idd een top 5 stam, waar jij dus niet bij hoort :)
dus hou op met opscheppen, want laatst wilde je nog een uitnodiging tot -UN- dus ga nou niet lopen slijmen bij BOD en TM75.

en ja mensen hier is het bewijs:

the wikker op 18.06. om 17:35 uur
ey,
ik zag dat je me uitnodigde, en ik zou graag die uitnodiging aanvaren,
maar hij werd weer ingetrokken,
wat was daarvoor de reden?

mvg,
the wikker

thamonster op 18.06. om 21:04 uur
klikte er perongeluk op, en waarom wil je naar ons toe?
behalve dat u info wilt krijgen maargoed.

the wikker op 18.06. om 21:04 uur
geen idee voor de rest ;)

thamonster op 18.06. om 21:05 uur
yea right keep dreaming boy;)

the wikker op 18.06. om 21:08 uur
kijk zo is de relatie toch weer wat aan het verbeteren na die slechte tijd ;)

thamonster op 18.06. om 21:09 uur
en trouwens wat heeft het voor nut, als ~BOD~ zo hard groeid, en jullie daar veel voordeel aan hebben, waarom dan ovestappen?

lol, mwah tussen ons misschien, tussen mij en OUD TNO/HT spelers ja, tussen mij en TM en BOD NEE.. niet te vroeg juichen vriend..

ach ja, zulke mensen heb je ook he..:rolleyes:

DeletedUser

Guest
haha, ik weet heus wel waarom die vijanden kreeg:)
zie ook dat jullie nieuwe leden werven, van IMPACT, viel deze stam jullie niet aan? of is er nog steeds dat verbond tussen IMPACT en BOD, dat jullie mekaar niet meer mogen aanvallen?

nee IMPACT was bang voor ons EU-TL ze werden overal heel hard aangevallen, toen gingen ze snel overhoppen om te proberen aan de aanvallen te ontsnappen. Ondertussen worden ze 1 voor 1 uitgeroeit :D

DeletedUser

Guest
waar bemoei jij je nou weer mee?? heb ik om je mening gevraagt? NEE, hou dan AUB je mond dicht... dank u (A)

nee je hebt niet om mijn mening gevraagt, maar dat betekent niet dat ik er niets over mag zeggen :p

nee IMPACT was bang voor ons EU-TL ze werden overal heel hard aangevallen, toen gingen ze snel overhoppen om te proberen aan de aanvallen te ontsnappen. Ondertussen worden ze 1 voor 1 uitgeroeit

bang? nee lol. de samenwerking binnen IMPACT was niet goed, mensen stuurde geen os, leden die werden aangevallen lieten dat niet merken. ik moet wel zeggen dat de massa aanvallen aardig georganiseerd waren.

DeletedUser18705

Guest
nee je hebt niet om mijn mening gevraagt, maar dat betekent niet dat ik er niets over mag zeggen :p

bang? nee lol. de samenwerking binnen IMPACT was niet goed, mensen stuurde geen os, leden die werden aangevallen lieten dat niet merken. ik moet wel zeggen dat de massa aanvallen aardig georganiseerd waren.

reageer dan AUB niet meer op mij, want je valt me alleen maar lastig, net zoals andere TM en BOD spelers... denken 1 voor 1 dat ze grappig zijn maargoed.
ze doen ook alleen maar zo tegen mij he, jaah dat merk ik wel...:rolleyes:

DeletedUser

Guest

GO daar waren we al achter :D
En ja wij zijn een stam die goed met elkaar samenwerkt.

DeletedUser593

Guest
reageer dan AUB niet meer op mij, want je valt me alleen maar lastig, net zoals andere TM en BOD spelers... denken 1 voor 1 dat ze grappig zijn maargoed.
ze doen ook alleen maar zo tegen mij he, jaah dat merk ik wel...:rolleyes:

Op het algemeen forum mag iedereen op elk topic antwoorden.
el binnen de regels, die jij eens moet gaan lezen denk ik ;)

ja, en jij bent gewoon dom, wat wil je nou bereiken jonge met je domme antwoorden?

En wat denk jij te bereiken met schelden, echt waar jongeman ga zo door...
Je geloofwaardigheid daalt regelrecht de grond in, door zo'n dingen te posten.
mvg champy

DeletedUser18705

Guest
lol, dus iemand dom noemen is schelden?? goh heb ik weer wat geleerd:p
mwah ik wil helemaal niks bereiken:p daarom besta ik ook op deze wereld:)
vind het wel leuk hoe mensen zo op me reageren xD

DeletedUser16171

Guest
Bod en impact, zoek de verschillen..

Waar probeer jij aan te referen Agent Jenny? Graag je reactie even onderbouwen met feiten, ik geloof nog altijd niet dat wij voor een meerderheid of iets dergelijks uit oud impactleden bestaan. Dus dan is er zeker nog wel een verschil.

Dus waar ga je je mening mee onderbouwen?

DeletedUser

Guest
Waar probeer jij aan te referen Agent Jenny? Graag je reactie even onderbouwen met feiten, ik geloof nog altijd niet dat wij voor een meerderheid of iets dergelijks uit oud impactleden bestaan. Dus dan is er zeker nog wel een verschil.

Dus waar ga je je mening mee onderbouwen?

bod recruteert impact, zegt al voldoende over hun niveau.

DeletedUser

Guest
TAoW recruteerde fog leden zegt ook al genoeg...

Ik denk dat er heus wat meer skills in FOG zitten/zaten dan in BOD men jongen;-)
er zaten hooguit 1 a 2 spelers met geen skills, maar de rest kan het perfect spelen en zou BOD zo wegspelen met een grote linie;-)

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er heus wat meer skills in FOG zitten/zaten dan in BOD men jongen;-)
er zaten hooguit 1 a 2 spelers met geen skills, maar de rest kan het perfect spelen en zou BOD zo wegspelen met een grote linie;-)

dat weet je niet, want bod en fog hebben geen oorlog gehad.

DeletedUser24762

Guest
Onze stam een NOOB stam noemen mag en daar heb ik ook helemaal geen problemen mee.

Om even een feitje neer te zetten m.b.t. een NOOB karakter, kunnen we niet een lijstje opnoemen met oudste stammen? Hier vraag ik me heel erg af hoe hoog dat wij wel niet zullen staan.

~BOD~ bestaan met een hoop leden al meer dan 1 jaar! denk dat dat wel wat zegt, vraag me af hoeveel stammen er zijn die ouder zijn dan ~BOD~. Dit wil natuurlijk neit zeggen dat wij een goede stam zijn maar het geeft wel iets af.

Verder wil ik aan de mensen die ons aanvallen (mondeling) even melden dat wij zaken echt wel overwegen en niet zomaar dingen doen. Soms beslissen wij wel eens te snel en soms maken leiders fouten, ik heb mezelf ook al op wat errors ontdenkt, maar goed waar mensen werken worden fouten gemaakt, ik ben niet bang om dat toe te geven.

Voor de ~BOD~ members denk ik dat wij van dit topic maar geen wellus niettus verhaaltje moeten gaan maken, daar schieten we allemaal niets mee op, voordat je hier een post zet als reactie op een derde, denk even of het een antwoord waar is of niet......

M.b.t. recruiting.... was het niet FOG die Great General in de stam opnam?
(niets ten nadele van FOG maar er werd aan ons recruitingsbeleid getwijfeld)

Wat mij betreft, topic closed!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan