BnD

Reactiescore
15
Ik snap het echt niet hoor, dat het onmogelijk is zonder MBS/DU te spelen?

Dat mensen gewoon ermee stoppen, zo simpel is dat. Ga niet zeggen dat het MOET omdat het spel zo is of omdat iedereen dat doet. Het wilt niet zeggen als iedereen het doet, dat jij dat ook moet doen.

Het is gewoon simpel, de topspelers moeten gewoon toegeven dat dit niet in orde is. Btw, iedereen geeft wel aan dat ze het niet meer willen, maar blijven het wel volop doen. Daar kan ik echt niet aan uit, dan is het probleem niet van kunnen, maar van niet WILLEN.

Voor de rest zal ik wel in de denktanken over boosten hier mijn mening over geven.

Verder, de 1/20 regel mag van mij gewoon blijven in de wereld. Je hebt echt geen mbs nodig om de 1/20 regel. Als je bv Dontw8run vs mij pakt, hij heeft letterlijk meer dan 100 dorpen en ik 10. Dat is 10 dorpen per dorp van mij, als dat niet genoeg is om een speler aan te pakken, dan heb je zelf niet de skill dat je denkt te hebben.
 
Reactiescore
196
Het grootste probleem is denk ik eerder dat men zich wilt uitlenen om als MB/DU te spelen. Genoeg spelers die t leuk vinden om een beetje aan te kloten op TW zonder te willen winnen, maar wel lang door willen spelen. Maargoed, t blijft een lastig probleem. Als MB's en DU's niet meer mogen, dan zijn het je bondgenoten en dat mag dan weer wel. En zo zijn er nog veel meer omwegen om toch zo te spelen. Aan het einde van de dag zal dit spelletje nooit helemaal 'Fair' zijn.
 
Reactiescore
1.138
Jup daarom pleit ik er voor om die straffen voor het overtreden van de boost regels vrij zwaar te maken voor de gene die boost.
Stel je maakt het een 1 jaar account ban voor de booster dan zul je niet na het pp farmen je dorp cadeau doen en hem lekker op delete zetten.
Als uitnodigen ook uit staat kun je niet eenvoudig een trash account wat die straf mag krijgen naast het account krijgen wat je wilt boosten.
 
Reactiescore
300
Ik snap het echt niet hoor, dat het onmogelijk is zonder MBS/DU te spelen?

Dat mensen gewoon ermee stoppen, zo simpel is dat. Ga niet zeggen dat het MOET omdat het spel zo is of omdat iedereen dat doet. Het wilt niet zeggen als iedereen het doet, dat jij dat ook moet doen.

Het is gewoon simpel, de topspelers moeten gewoon toegeven dat dit niet in orde is. Btw, iedereen geeft wel aan dat ze het niet meer willen, maar blijven het wel volop doen. Daar kan ik echt niet aan uit, dan is het probleem niet van kunnen, maar van niet WILLEN.

Voor de rest zal ik wel in de denktanken over boosten hier mijn mening over geven.

Verder, de 1/20 regel mag van mij gewoon blijven in de wereld. Je hebt echt geen mbs nodig om de 1/20 regel. Als je bv Dontw8run vs mij pakt, hij heeft letterlijk meer dan 100 dorpen en ik 10. Dat is 10 dorpen per dorp van mij, als dat niet genoeg is om een speler aan te pakken, dan heb je zelf niet de skill dat je denkt te hebben.

Goeiedag, ik vind je heel kortzichtig elke keer. Lees je ook wat mensen hier zeggen en reageer daar eens inhoudelijk op ipv die one liners als ''mb is geen skill'' en ''1:20 is prima''

Nodig je eens uit op een groter account te spelen kijken we of je nog steeds van dezelfde mening gediend bent. Het feit dat jij zegt dat omdat niet iedereen dit doet wij ook niet moeten doen geeft wel aan dat je geen idee hebt. Iedereen reageert hier serieus op je en legt dingen uit en jij begint weer met dezelfde dingen. Maargoed nogmaals:

Iedereen geeft toe dat het niet in orde is, echter kan je dit niet halverwege een wereld stoppen en moeten daar serieuze afspraken over gemaakt worden voor de volgende? Als wij ineens stoppen met MB's en onze tegenstander doet dit niet, is dat dan fair dat al onze clears op 40% moraal vechten en die van hun niet + dat ze mb hulp hebben en dus een oneerlijk voordeel creëren? Vind jij dat?

Verder is de overdreven 1:20 regel nou juist de reden dat MB's nodig zijn. Het feit dat wij harder groeien dan de rest (zeg voor het gemak zonder boost gewoon door skill, activiteit en goeie starters) zou er dan dus voor moeten zorgen dat wij snel geen targets meer hebben omdat onze omgeving niet zo actief is en minder hard groeit. Dus wij kunnen ons cluster niet dichtkrijgen en groeien? Lekker oneerlijk voor een spel dat TribalWars heet. Als je accepteert dat je later begint of minder actief bent accepteer je ook dat je kleiner bent en sneller geedeld wordt imo.

Als bovenstaande problemen opgelost kunnen worden (en dit ligt vooral bij Innogames zelf, niet de community) dan zul je zien dat spelers als Dontw8run echt niet zo bang zijn als jij het laat voordoen.
 
Reactiescore
271
Ik snap het echt niet hoor, dat het onmogelijk is zonder MBS/DU te spelen?

Dat mensen gewoon ermee stoppen, zo simpel is dat. Ga niet zeggen dat het MOET omdat het spel zo is of omdat iedereen dat doet. Het wilt niet zeggen als iedereen het doet, dat jij dat ook moet doen.

Het is gewoon simpel, de topspelers moeten gewoon toegeven dat dit niet in orde is. Btw, iedereen geeft wel aan dat ze het niet meer willen, maar blijven het wel volop doen. Daar kan ik echt niet aan uit, dan is het probleem niet van kunnen, maar van niet WILLEN.

Voor de rest zal ik wel in de denktanken over boosten hier mijn mening over geven.

Verder, de 1/20 regel mag van mij gewoon blijven in de wereld. Je hebt echt geen mbs nodig om de 1/20 regel. Als je bv Dontw8run vs mij pakt, hij heeft letterlijk meer dan 100 dorpen en ik 10. Dat is 10 dorpen per dorp van mij, als dat niet genoeg is om een speler aan te pakken, dan heb je zelf niet de skill dat je denkt te hebben.


Iedere ongeschreven regel word ook gwn gebroken.
Daarom zie ik eig liever ook alle ongeschreven regels het raam uit en gwn spelen zoals het spelletje bedoel is.

TRIBAL wars, niet solo wars.

En ja dat betekend katas horen erbij.

Het spel gaat om winnen met je stam.
Talent laat een goed voorbeeld zien hoe je wilt winnen met bakken bg's en vies spel.

Zolang al het andere krom is.
Gaat het mb verhaal nie veranderen.
Want als partij a en b het doen kom je als partij c niet meer mee wil je kans hebben op een wereld.
 
Reactiescore
634
Dus na TYW en Zwolle, is BOOM nu ook een mb stam voor jullie?

Groetjes
Brent

Groetjes
Brent

Ik wil even rectificeren dat de STAM Zwolle nooit een MB stam is geweest voor TAC. Dit gaat puur en alleen om het individu Avenger.

Groetjes,
Nick
 
Reactiescore
22
Ik wil even rectificeren dat de STAM Zwolle nooit een MB stam is geweest voor TAC. Dit gaat puur en alleen om het individu Avenger.

Groetjes,
Nick

BOOM ook niet
 
Bovenaan