BnD

Reactiescore
15
Tim @dontw8run

Stop met onzin te praten, aub. Het maakt niet uit hoeveel edels ik snipe of er nog over blijven, zolang je maar mijn dorp niet hebt en dat is na 4 dagen nog altijd niet

Je stuurde al paar keer edel treintjes achter mootje zijn clears en heb ze allemaal al gesniped. Bij andere stamleden heb ik ook nog edels van jou gesniped. Heb er van jou nu al 9 edels gekilled. Verder, veel plezier nog in deze wereld. Was leuk om je 4 dagen goed te kunnen frustreren. :)


Moet wel vervelend zijn, met meer dan 4 mbs en 1.1mil punten na 4 dagen nog altijd een speler van 75k punten niet kunnen pakken..Geeft aan dat ik gewoon meer skill heb dan jij.

Fijne dag verder
Tot de volgende wereld!
 
Reactiescore
1.380
Deze bullshit zie ik veel te vaak. Jullie zijn gewoon ongekend slecht en proberen met een flinke overmacht wel te winnen. Daar hoef je niet steeds omheen te draaien.

Kunnen helaas niet allemaal zo goed zijn dan dat jij bent he ;)

Stel je voor dat iedereen net zo goed is dan dat jij bent dan heb je helemaal niks meer in het leven ;)
(geintje he)
 
Reactiescore
2.433
Je zou maar met een dodgefout lopen pochen nadat je met zo een overmacht hem pas na 4 dagen kan breken :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
15
Ik kan niet de hele tijd op tribalwars kijken hoor, ik heb ook nog andere dingen te doen in mijn privéleven.

Maar succes ermee. Met je mbs. Screenshot_20210906-181344_Tribal wars.jpg
 
Reactiescore
469
Ah dodge is nu dus ook iets wat gebaseerd is op skill in plaats van activiteit
 
Reactiescore
676
Ah dodge is nu dus ook iets wat gebaseerd is op skill in plaats van activiteit

Jij bent de laatste die hier mag reageren Frits. Of ben je soms vergeten hoe jij op w77 met Magnificus exact dezelfde tactiek op mij toepaste. Mijn account odv1 destijds van 60k tegen Magni + mb's wat samen meer dan 1 miljoen punten was. In mijn eentje net als @BrentVG nu doet een leuke strijd gevoerd tegen jullie. Jij paste toen met je team nachtblitzes toe waardoor ik 2 dagen lang niet kon slapen door solo te deffen; dat vergt ook totaal geen skill maar louter activiteit.

Verder wil ik nog gezegd hebben dat ik uit zie naar een leuke strijd en hoop dat de gasten van Cult het kunnen opbrengen om een beetje gezellig te doen ondanks dat we tegenstanders zijn.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
469
Jij bent de laatste die hier mag reageren Frits. Of ben je soms vergeten hoe jij op w77 met Magnificus exact dezelfde tactiek op mij toepaste. Mijn account odv1 destijds van 60k tegen Magni + mb's van meer dan een miljoen. In mijn eentje net als @BrentVG nu doet een leuke strijd gevoerd tegen jullie. Jij paste toen met je team nachtblitzes toe waardoor ik 2 dagen lang niet kon slapen door solo te deffen; dat vergt ook totaal geen skill maar louter activiteit.

Verder wil ik nog gezegd hebben dat ik uit zie naar een leuke strijd en hoop dat de gasten van Cult het kunnen opbrengen om een beetje gezellig te doen ondanks dat we tegenstanders zijn.
Meer als een miljoen aan mbs? Zoveel mbs heb ik nooit gehad joh.

ik zeg toch ook niet dat het netjes is of wat dan ook. Echter dat het niet erg relevant is om een foto van een Dodge fout te posten om dan vervolgens over iemand zijn skills te gaan praten.
 
Reactiescore
5.590
Is geen foto, is een screenshot
 
Reactiescore
300
ik zeg toch ook niet dat het netjes is of wat dan ook. Echter dat het niet erg relevant is om een foto van een Dodge fout te posten om dan vervolgens over iemand zijn skills te gaan praten.

TAC wordt aangevallen in dit topic om het feit dat ze veel MB's nodig hebben om een speler weg te spelen en Brent vindt dit weinig met skill te maken hebben. odv1 vindt het leuk om een mooi rapportje te laten zien net zoals Brent ook wat screens laat zien. Dat ze MB's gebruiken zegt toch ook verder weinig over de skills van TAC maar meer over de staat van dit spel? Ook niet perse relevant mbt skills denk ik. Vind dat alles atm wel heel erg zwaar gemaakt wordt hoor ook met gelijk roepen we pakken VV ook enzo. Alles wat kan pakt Cult aan als een soort P&P en alles wat vervolgens daarna gezegd of geroepen wordt door iemand anders is gelijk instantly de wind van voren. Want Cult is de enige stam deze wereld die niks fout gedaan heeft. Tis allemaal wel heel erg moddergooien op elkaar op het moment, denk dat odv1 daar ook aan refereert, prima dat we tegenstanders zijn maar mag wel ff net iets gezelliger of niet? :wink:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
469
TAC wordt aangevallen in dit topic om het feit dat ze veel MB's nodig hebben voor een speler en vind dit weinig met skill te maken hebben. odv1 vindt het leuk om een mooi rapportje te laten zien net zoals Brent ook wat screens laat zien. Dat ze MB's gebruiken zegt toch ook verder weinig over de skills van TAC maar meer over de staat van dit spel? Ook niet perse relevant mbt skills denk ik. Vind dat alles atm wel heel erg zwaar gemaakt wordt hoor ook met gelijk roepen we pakken VV ook enzo. Alles wat kan pakt Cult aan als een soort P&P en alles wat vervolgens daarna gezegd of geroepen wordt door hen is gelijk instantly de wind van voren. Want Cult is de enige stam deze wereld die niks fout gedaan heeft. Tis allemaal wel heel erg moddergooien op elkaar op het moment, denk dat odv1 daar ook aan refereert, prima dat we tegenstanders zijn maar mag wel ff net iets gezelliger of niet? :wink:
Nja interesseert mij vrij weinig op hun mbs gebruiken of niet mijn reactie was dan ook op odv1 zijn reactie die weer even salty was over w77, het zit hem blijkbaar diep.

Verder hoop ik dat we het over een mogen zijn dat Brent het prima doet maar volgens mij niet de ervaring heeft als de rest die hier actief is op het forum en daarom zijn verontwaardiging komt uiten over hoe het spel wordt gespeeld. Als je dan als odv1 zijnde bijt en gaat reageren op Brent zijn verwijten van gebrek aan skill, met een domme Dodge fout wat totaal 0 met Skil te maken heeft dan laat hij zich zelf gewoon ontzettend kennen.
 
Bovenaan