BnD

Reactiescore
676
Waarom zouden jullie vanaf week 2 je op cult moeten richten? Er had perfect gewoon een deftige mid game kunnen komen.

Ik had het toevallig laatst nog met iemand over (geen cult lid) en die zei gewoon droog: "waarom gaat tac/Blaze niet samen met cult op talent en vechten het dan uit" want laten we eerlijk zijn, jullie snijden je zelf in de vingers door met Jan en alle man een coalitie te maken waarbij jullie elkaar meer in de weg liggen dan helpen.

Als jullie met dat voorstel waren gekomen was het op dove oren gevallen want ik kan je verzekeren dat er vrijwel niemand vanuit onze kant met Cult wil samenspelen. Ligt aan de manier waarop sommigen van jullie je naar anderen op stellen en ook aan dat we het jullie lastiger willen maken ipv makkelijker. Beetje kortzichtig van je dit Fritzzz, maar het is je vergeven.
 
Reactiescore
15
Hey iedereen

Leuk dat deze post reacties krijgt.
1. Ik ben niet op andere acc actief, heb ik nooit gedaan.
2. Wat mij vooral stoort, zijn de massa's MB/DU die de topspelers hebben. Je kunt jezelf geen topspeler noemen enkel met punten. Punten zeggen niks in TW.
3. Meerdere mensen op 1 account zou ook niet toegelaten mogen zijn.
4. Als je naar het AF kijkt, zie je dat er veel toxic gedragen.

MB/DU kan wel een tactiek zijn, maar besef dan wel dat dit laf kan overkomen bij een heel groot deel van de spelers.

Als laatste, dit is mijn persoonlijke mening hierover. Ik besef dat andere mensen hier een andere visie op hebben, maar ik zal zeker mijn best doen om mbs/du in de toekomst te laten verdwijnen.

Groetjes
Brent
 
Reactiescore
470
Als jullie met dat voorstel waren gekomen was het op dove oren gevallen want ik kan je verzekeren dat er vrijwel niemand vanuit onze kant met Cult wil samenspelen. Ligt aan de manier waarop sommigen van jullie je naar anderen op stellen en ook aan dat we het jullie lastiger willen maken ipv makkelijker. Beetje kortzichtig van je dit Fritzzz, maar het is je vergeven.
Misschien moet je mijn vorige post eens beter lezen, het was een gesprek met iemand die niet in cult/talent/tac/blaze of wat dan ook zit. gewoon een los gesprek met iemand met een tw CV om U tegen te zeggen die de wereld een beetje volgt speelt voor zijn plezier.

eerder met de gedachten dat als jullie een eindstrijd tegemoet willen gaan jullie er meer baat bij zouden hebben om jullie lijnen deftig te leggen ipv een massa coalitie te maken. laat ons nu eerlijk te zijn account zo als greedy, pony en leone hebben momenteel een heel naar front. als zoon account valt zal dat niet erg positief uitdraaien voor de ligging van tac.

maar goed het is nu wel duidelijk dat jullie het ons moeilijk willen maken (prima) maar de manier waarop jullie het momenteel doen is vrij discutabel op strategisch vlak.
 
Reactiescore
676
Misschien moet je mijn vorige post eens beter lezen, het was een gesprek met iemand die niet in cult/talent/tac/blaze of wat dan ook zit. gewoon een los gesprek met iemand met een tw CV om U tegen te zeggen die de wereld een beetje volgt speelt voor zijn plezier.

eerder met de gedachten dat als jullie een eindstrijd tegemoet willen gaan jullie er meer baat bij zouden hebben om jullie lijnen deftig te leggen ipv een massa coalitie te maken. laat ons nu eerlijk te zijn account zo als greedy, pony en leone hebben momenteel een heel naar front. als zoon account valt zal dat niet erg positief uitdraaien voor de ligging van tac.

maar goed het is nu wel duidelijk dat jullie het ons moeilijk willen maken (prima) maar de manier waarop jullie het momenteel doen is vrij discutabel op strategisch vlak.

Ik bedoelde dat het kortzichtig is om te denken dat dat een optie was geweest. Snap dat jij het niet was die het opperde, maar je hebt er kennelijk nog wel over nagedacht naderhand want waarom breng je het nu anders op in dit gesprek? Ik vind overigens met de nummer 1, nummer 3 en 4 stammen de nummer 2 wegspelen ook geen voorbeeld van een leuke midgame. Nu was er vanaf de start van de wereld een kwalitatief sterke stam met een goede ligging en de andere partijen hebben inderdaad de keuze gemaakt om hier wat tegenover te stellen. Dit heeft een groot aantal nadelen en het voordeel van de kwantiteit. Het is aan ons om die puzzel tussen de verschillende partijen op te lossen en aan jullie om gewoon te knallen zoals ik weet dat jullie kunnen.
 
Reactiescore
15
Aan team TTB

Als jullie niet zo hard mb/du en geinterned hadden, konden jullie ons nu perfect aanvallen.

Trouwens, jullie ander lid in TAC kon ons ook perfect aanvallen. Toch worden we enkel door mbs aangevallen. Hoeveel hebben jullie er nu al? Namelijk de stam TYW & Zwolle is volledig du/mb en dan ook nog eens mensen van andere stammen die dichter en gunstiger liggen voor jullie, vallen ons nu ook aan.

Lekker bezig, succes verder in deze wereld, maar ik zal zorgen dat ik zoveel mogelijk van jullie troepen kan verslaan.
 
Reactiescore
5.603
VV mag naar Kyuka
 
Reactiescore
470
Ik bedoelde dat het kortzichtig is om te denken dat dat een optie was geweest. Snap dat jij het niet was die het opperde, maar je hebt er kennelijk nog wel over nagedacht naderhand want waarom breng je het nu anders op in dit gesprek? Ik vind overigens met de nummer 1, nummer 3 en 4 stammen de nummer 2 wegspelen ook geen voorbeeld van een leuke midgame. Nu was er vanaf de start van de wereld een kwalitatief sterke stam met een goede ligging en de andere partijen hebben inderdaad de keuze gemaakt om hier wat tegenover te stellen. Dit heeft een groot aantal nadelen en het voordeel van de kwantiteit. Het is aan ons om die puzzel tussen de verschillende partijen op te lossen en aan jullie om gewoon te knallen zoals ik weet dat jullie kunnen.

nee hoor, het was gewoon dat jij doet alsof met zijn alle samen werken de enige manier is/was deze wereld. door dat zo als je zelf zegt al vanaf week 2 gefixeerd zijn op cult hebben jullie naar mijn gevoel te weinig waarde gehecht aan het leggen van een fundamenteel goede stam.
 
Reactiescore
676
Aan team TTB

Als jullie niet zo hard mb/du en geinterned hadden, konden jullie ons nu perfect aanvallen.

Trouwens, jullie ander lid in TAC kon ons ook perfect aanvallen. Toch worden we enkel door mbs aangevallen. Hoeveel hebben jullie er nu al? Namelijk de stam TYW & Zwolle is volledig du/mb en dan ook nog eens mensen van andere stammen die dichter en gunstiger liggen voor jullie, vallen ons nu ook aan.

Lekker bezig, succes verder in deze wereld, maar ik zal zorgen dat ik zoveel mogelijk van jullie troepen kan verslaan.

Dat leden van andere stammen jullie aanvallen heeft niets met ons te maken. Als je ziet dat jouw buurstam dorpen verliest en je hebt geen banden met hen dan is het toch slim om ook te gaan aanvallen? Op die manier kan die stam ook dorpen winnen en dat noemen we mee snoepen van een aanval/ massa.

Verder wens ik jou ook succes, maar je moet je denk ik wel beseffen dat letterlijk ieder groot account deze tactiek gebruikt om hun rim en cluster "schoon te vegen" van kleinere spelers. Toen ik zelf op andere werelden als kleinere solo speler speelde vond ik dat ook vervelend omdat je daardoor weinig kans maakt (weet @NachtFritz alles van trouwens :biggrin:). Uiteindelijk maakt het je wel een betere speler denk ik als je tijdig in ziet dat je aanvallen zou kunnen krijgen van onze MB's en voorbereidingen voor de strijd treft.
 
Reactiescore
15
Odv1

Ik weet heus wel dat bijna alle 'top'spelers dit doen. Dat neemt niet weg dat dit heel laf is en een zwakke tactiek. Echte tactiek heb je nodig om betere spelers aan te pakken die meer dorpen/punten dan jij hebben.

Trouwens, ga niet ontkennen dat dit spelers zijn waarmee jullie samenwerken aub. Nlpuddingnl1 heeft letterlijk een dorp van Timbo gecleared en dontw8run heeft hem geëdeld. Kom er gewoon voor uit dat jullie met zoveel samenwerken om een relatief kleine stam uit te roeien. Terwijl dit zogezegd een stam is dat met jullie 'niets te maken heeft'. Dus na TYW en Zwolle, is BOOM nu ook een mb stam voor jullie?

Groetjes
Brent

Groetjes
Brent
 
Reactiescore
300
Brent welkom op het AF! Ik denk dat meeste wel gezegd is. Ik ben het voor een deel met je eens. Ik vind alleen iets te gemakkelijk dat je zegt, 1:20 regel en moraal is goed en liever hele wereld door. Zorgt dat dan ook niet voor dat mensen die meer actief zijn, harder groeien (zeg voor t gemak geen boost) en beter kunnen TW’en, daardoor dus niet meer mogen groeien omdat anderen minder snel zijn en dus al snel jullie niet meer kunnen aanvallen. En wat nou als mensen expres kleiner blijven en zo in de weg blijven liggen. Op dit moment is daar maar een oplossing voor, MB’s. Helemaal eens dat dit veel te veel gebruikt wordt (op elke wereld) maar daarvoor zal eerst TW.nl een oplossing voor moeten zoeken.

Met jullie vast ook een TOA, feest, cara en HODL die hetzelfde gevoel hebben.

Ik zou indd zeggen, doe ook je zegje rond de denktank boosten zoals zoveel (waaronder ook veel ‘top’spelers) om te kijken of we kunnen tackelen.
 
Reactiescore
470
Feest hoort niet echt bij dat rijtje omdat hun gewoon bij tac horen :p
 
Reactiescore
22
Odv1

Ik weet heus wel dat bijna alle 'top'spelers dit doen. Dat neemt niet weg dat dit heel laf is en een zwakke tactiek. Echte tactiek heb je nodig om betere spelers aan te pakken die meer dorpen/punten dan jij hebben.

Trouwens, ga niet ontkennen dat dit spelers zijn waarmee jullie samenwerken aub. Nlpuddingnl1 heeft letterlijk een dorp van Timbo gecleared en dontw8run heeft hem geëdeld. Kom er gewoon voor uit dat jullie met zoveel samenwerken om een relatief kleine stam uit te roeien. Terwijl dit zogezegd een stam is dat met jullie 'niets te maken heeft'. Dus na TYW en Zwolle, is BOOM nu ook een mb stam voor jullie?

Groetjes
Brent

Groetjes
Brent

Waar doel jij op? Ik liep gisteren op 7 dorpen van je vriendje timbo. Ik had edelpech op dit dorp waardoor hij onder de 1:20 grens kwam. Hierna is killianve het dorp gaan edelen, maar tijdens deze aanval werd het overgenomen door pudding. Toen killian zijn edel landde had ook hij edelpech, hierna heb ik nogmaals een edel gestuurd welke er wel doorheen kwam. Als je rapportjes wilt, kan ik ze je doorsturen makker
 
Reactiescore
22

Bijlagen

  • Screenshot_20210905-001706_Tribal wars.jpg
    Screenshot_20210905-001706_Tribal wars.jpg
    730,8 KB · Weergaven: 41
  • Screenshot_20210905-002035_Tribal wars.jpg
    Screenshot_20210905-002035_Tribal wars.jpg
    755,3 KB · Weergaven: 41
Reactiescore
15
Dontw8run

Jouw mbs zitten nu al 4 dagen volop ons aan te vallen en jij edelt erna. Ik heb eerst tegen splachnizomai moeten verdedigen, dan mootje on the bloc, killianve en nu supergirl. Man man man, jij kunt me perfect aanvallen maar dat doe je niet. Dus stop met zeggen dat jij wel zou aanvallen. Moet ik alle rapportjes laten zien van de afgelopen dagen?

Btw edelpech? Jullie timen barstslecht en daardoor is het easy snipen ;)

Groetjes
Brent
 
Reactiescore
417
Waarschijnlijk erg slecht moraal..
Maar Tim @dontw8run stuur eens je clears anders doen die ook niks

Hoe slecht zijn de times dan, kan mij niet voorstellen dat Tim niet weet hoe die moet timen
 
Reactiescore
22
Dontw8run

Jouw mbs zitten nu al 4 dagen volop ons aan te vallen en jij edelt erna. Ik heb eerst tegen splachnizomai moeten verdedigen, dan mootje on the bloc, killianve en nu supergirl. Man man man, jij kunt me perfect aanvallen maar dat doe je niet. Dus stop met zeggen dat jij wel zou aanvallen. Moet ik alle rapportjes laten zien van de afgelopen dagen?

Btw edelpech? Jullie timen barstslecht en daardoor is het easy snipen ;)

Groetjes


Brent

Als je op 1 dorp bij groene edels enkel de laatste edel kan snipen, hoe slecht zijn je snipe skills dan. Was gewoon een groene trein waarvan de 1e binnen 100ms achter een clear getimed was. Dus je kan hier wel wijs gaan doen, dat je mij gesniped hebt. Volgende keer eens zien hoe goed je kan snipen.

Groetjes Tim
 

Bijlagen

  • Snipe.jpg
    Snipe.jpg
    426,6 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik bedoelde dat het kortzichtig is om te denken dat dat een optie was geweest. Snap dat jij het niet was die het opperde, maar je hebt er kennelijk nog wel over nagedacht naderhand want waarom breng je het nu anders op in dit gesprek? Ik vind overigens met de nummer 1, nummer 3 en 4 stammen de nummer 2 wegspelen ook geen voorbeeld van een leuke midgame. Nu was er vanaf de start van de wereld een kwalitatief sterke stam met een goede ligging en de andere partijen hebben inderdaad de keuze gemaakt om hier wat tegenover te stellen. Dit heeft een groot aantal nadelen en het voordeel van de kwantiteit. Het is aan ons om die puzzel tussen de verschillende partijen op te lossen en aan jullie om gewoon te knallen zoals ik weet dat jullie kunnen.

Deze bullshit zie ik veel te vaak. Jullie zijn gewoon ongekend slecht en proberen met een flinke overmacht wel te winnen. Daar hoef je niet steeds omheen te draaien.
 
Bovenaan