Blogs en Artikels

DeletedUser

Guest
volgens mij heeft v1,v2,v3,v4,v5,v6,v7,v8 ,vincke , imp er al op gestaan als zogezegde als zogezegde bg,s :D

Ja, maar die staan al vast. Net was je ook de toekomstige bg's aan het verraden xD

Maat van mijn onderbroek moet je even aan je vriendin vragen ? :rolleyes:

Oh we gaan die kant op. Nou, omdat je erom vraagt.
Ik heb te horen gekregen dat je moeder kampt met overgewicht!
 

DeletedUser60671

Guest
back on topic...
ik lees hier en daar wel interessante dingen...
dat iemand minder fan is van par nu...wat zou daar de reden van zijn..(iemand die graag bij winnaars wil horen om een beetje mee te kunnen vieren op het eind waarschijnlijk..)
dat ze hopen dat de oorlog eindigt op een wijze die voor degene zijn stam het best uitkomt...lijkt me dat je dan voor de ogenschijnlijk zwakkere moet kiezen ...en jahoor je mag wat dorpen van mij stacken zodat de ogenschijnlijk sterkere nog meer clears van zichzelf vernietigd ;)
 

DeletedUser

Guest
back on topic...
ik lees hier en daar wel interessante dingen...
dat iemand minder fan is van par nu...wat zou daar de reden van zijn..(iemand die graag bij winnaars wil horen om een beetje mee te kunnen vieren op het eind waarschijnlijk..)
dat ze hopen dat de oorlog eindigt op een wijze die voor degene zijn stam het best uitkomt...lijkt me dat je dan voor de ogenschijnlijk zwakkere moet kiezen ...en jahoor je mag wat dorpen van mij stacken zodat de ogenschijnlijk sterkere nog meer clears van zichzelf vernietigd ;)

meen je dit nou serieus? Plague zelf heeft ook bijna de gehele oorlog in de underdog positie gezeten, maar wij hebben ons teruggeknokt. Laat Par. nou is iets klaarspelen ipv dat geblaat hier op het forum, dan praten we verder.
 
Reactiescore
323
back on topic...
ik lees hier en daar wel interessante dingen...
dat iemand minder fan is van par nu...wat zou daar de reden van zijn..(iemand die graag bij winnaars wil horen om een beetje mee te kunnen vieren op het eind waarschijnlijk..)
dat ze hopen dat de oorlog eindigt op een wijze die voor degene zijn stam het best uitkomt...lijkt me dat je dan voor de ogenschijnlijk zwakkere moet kiezen ...en jahoor je mag wat dorpen van mij stacken zodat de ogenschijnlijk sterkere nog meer clears van zichzelf vernietigd ;)

Nope, jullie zwakke propaganda creeërt jullie meeste tegenstanders :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
back on topic...
ik lees hier en daar wel interessante dingen...
dat iemand minder fan is van par nu...wat zou daar de reden van zijn..(iemand die graag bij winnaars wil horen om een beetje mee te kunnen vieren op het eind waarschijnlijk..)
dat ze hopen dat de oorlog eindigt op een wijze die voor degene zijn stam het best uitkomt...lijkt me dat je dan voor de ogenschijnlijk zwakkere moet kiezen ...en jahoor je mag wat dorpen van mij stacken zodat de ogenschijnlijk sterkere nog meer clears van zichzelf vernietigd ;)

Kijk mijn ligging (ik speel op Aegon) en de ligging van Crows (en Par.). Voor Sweet erbij kwam, lag ik niet eens in de buurt van Crows, nu scheelt het alsnog een heel stuk. Dus dat is bullshit

Nope, jullie zwakke propaganda creeërt jullie meeste tegenstanders :rolleyes:

Inderdaad, en dat zojuist was weer een pareltje van een voorbeeld
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar die staan al vast. Net was je ook de toekomstige bg's aan het verraden xD

Ik kan ook wel zeggen dat ik nu niet moet moddergooien met crows omdat het een toekomstige bondgenoot is, maar als dat nergens op gebaseerd is , dan vraag ik me af wat er aan je scheelt.
 

DeletedUser60671

Guest
meen je dit nou serieus? Plague zelf heeft ook bijna de gehele oorlog in de underdog positie gezeten, maar wij hebben ons teruggeknokt. Laat Par. nou is iets klaarspelen ipv dat geblaat hier op het forum, dan praten we verder.

kwestie van geduld ;)
 

DeletedUser

Guest
Duckje zei:
Uitgelichte projecten!


In het komende jaar zullen we elke maand 1 project uitlichten en deze in de bloemetjes zetten. Dit project zal een maand lang officieel ondersteund worden door het TribalWars.nl Team.

We zullen dus elke maand een project contacteren en kijken wat we voor hun kunnen doen (in-game reclame, hoofdpagina, forum, ....)

We starten vanaf november met het eerste project en gaan een jaar door (of zolang de voorraad strekt)
__________________
--Desire, Discipline, Dedication

Misschien proberen?:D
 

DeletedUser

Guest
Ontopic: ben met nieuw artikel bezig, maar het TWW kan een week fluiten naar artikels van mij. Ze hebben het niet eens doorgestuurd ingame. Waarom doen ze dit dan :eek:
 
Reactiescore
323
Ontopic: ben met nieuw artikel bezig, maar het TWW kan een week fluiten naar artikels van mij. Ze hebben het niet eens doorgestuurd ingame. Waarom doen ze dit dan :eek:

Moet dat dan? Ik dacht, gewoon artikeltje opsturen, Lil Johnny bekijkt het, zet het erbij, en maandagavond zie je het artikeltje staan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Moet dat dan? Ik dacht, gewoon artikeltje opsturen, Lil Johnny bekijkt het, zet het erbij, en maandagavond zie je het artikeltje staan :rolleyes:

Nu heeft geen mens op W21 mijn artikel gelezen, behalve de spammerts van het AF :D
Tja, op de site staat het, maar blijkbaar stuurt Duckje het door Ingame op alle werelden. En dat doet die nu niet, waarschijnlijk om mij te kl*ten :D
 

DeletedUser

Guest
Je kan op het forum gewoon een linkje krijgen hoor.. ;)

Daar zeg je het, op het forum... Hoeveel procent komt er op het forum hier van W21? 50 man? waaw , dat is dan minder als 1 procent :p van het spelersaantal op wereld 21
 
Reactiescore
323
Daar zeg je het, op het forum... Hoeveel procent komt er op het forum hier van W21? 50 man? waaw , dat is dan minder als 1 procent :p van het spelersaantal op wereld 21

Spam het linkje gewoon IG door naar de stamleiders.. die zetten het dan op de fora.. :p:p:p

Nee ach, Duckje moet gewoon dat weekblad op maandagavond doorsturen, hoef ik ook niet die intro van Lil-John te lezen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Spam het linkje gewoon IG door naar de stamleiders.. die zetten het dan op de fora.. :p:p:p

Nee ach, Duckje moet gewoon dat weekblad op maandagavond doorsturen, hoef ik ook niet die intro van Lil-John te lezen :eek:

Dit is wel een bedankje waard :D

En daarbij (dubbelpostalert:p) , ben bezig met een vrij groot artikel dat immens veel research en nolife vereist:p. Krijg het sowieso niet af, maar in de veronderstelling dat Duckje me naait door te laat (of gewoon niet ) door te sturen , ben ik niet van plan alles wel keurig en op tijd te doen.

Ja duckje ( ik weet wel dat je meeleest:D) , vond het jammer dat W21, waar de vraag naar artikels groot is, once again in de steek wordt gelaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan