Blogs en Artikels

DeletedUser60671

Guest
Je niveau blijft me verbazen...

ik doe mijn best zo constructief mogelijk te zijn he..soms mislukt dat, heel soms lukt dat...maar je kan ook niet alles verwachten van een post-doctoraal opgeleidde :D
 

DeletedUser

Guest
Leuk die dingen die je in RL hebt bereikt, maar als je blijft praten over spionnen nodig hebben bij tw en het zo tof vinden dat je stam (na een fusie nog wel!) 1e staat, is mijn mening reeds gevormd. Los van wat je in RL hebt bereikt
 

DeletedUser

Guest
Van negativiteit leer je het meest, dus bij deze.
- Bereid schrijf je zonder t achteraan (ergens op het eind)
- Waarom geen interview met S.Inc, als je aangeeft dat deze zo doorslaggevend kunnen zijn? Ook het interview met Hercules mis ik.

Thanks voor de feedback. Ik geef de schuld aan de lastminute afwerking van het artikel voor die dt-fout :D

Het interview met S.inc had inderdaad misschien moeten plaatsvinden . Hercules kan niet zo heel veel doen denk ik, die zijn zowat in oorlog met alles en iedereen;).

Anderzijds moeten de artikels niet heel veel langer worden, zo'n artikels kosten vrij veel tijd, en anders dreig je het ook wat te lang te maken voor de lezer. Je moet ergens je artikel afbakenen.


Maar een korte mening van S.inc had er idd wel bij gemogen (gemoeten) :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60671

Guest
Leuk die dingen die je in RL hebt bereikt, maar als je blijft praten over spionnen nodig hebben bij tw en het zo tof vinden dat je stam (na een fusie nog wel!) 1e staat, is mijn mening reeds gevormd. Los van wat je in RL hebt bereikt

je legt mij woorden in de mond...zeer ongepast! ik heb niet gezegd dat je spionnen nodig hebt bij tw; ik ben realistisch!. ik heb wel gezegd dat je niet verbaast moet ziijn dat er gebruik gemaakt wordt van spionnen.

klaarblijkelijk is lezen niet jouw sterkste kant...ik zit niet bij de nr 1; ik had de grootheid van geest om ze (degene tegen wie ik oorlog voer) met hun plek te feliciteren. Ik zit in de stam par, maar dat wist je kennelijk wel want je hebt daarom de pik op mij :)
 

DeletedUser

Guest
Thanks voor de feedback. Ik geef de schuld aan de lastminute afwerking van het artikel voor die dt-fout :D

Het interview met S.inc had inderdaad misschien moeten plaatsvinden . Hercules kan niet zo heel veel doen denk ik, die zijn zowat in oorlog met alles en iedereen;).

Anderzijds moeten de artikels niet heel veel langer worden, zo'n artikels kosten vrij veel tijd, en anders dreig je het ook wat te lang te maken voor de lezer. Je moet ergens je artikel afbakenen.


Maar een korte mening van S.inc had er idd wel bij gemogen (gemoeten) :)

Dat is dan juist een compliment richting hen? Met alles en iedereen in oorlog zijn, maar nog steeds de core bezetten en zojuist Dice op hun klop gegeven hebben. Daaruit blijkt toch wel dat ze iets in hun mars hebben; als ze dat, in combinatie met Par., op Crows gebruiken, zitten zij denk ik in de ploblemen ;)

Achja, fouten zijn menselijk hé ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is dan juist een compliment richting hen? Met alles en iedereen in oorlog zijn, maar nog steeds de core bezetten en zojuist Dice op hun klop gegeven hebben. Daaruit blijkt toch wel dat ze iets in hun mars hebben; als ze dat, in combinatie met Par., op Crows gebruiken, zitten zij denk ik in de ploblemen ;)

Achja, fouten zijn menselijk hé ;)

Dat ze Dice zo 'makkelijk' op hun kop geven heeft dan ook weer een reden. Dice is uiteengespleten sinds het vertrek van Oriskany en Antonieke en het op barb gaan van Lord Sharow. Dus moeilijker deffen. Daarnaast weet ik uit goed bron dat de accounts die van Dice geedeld worden inactief zijn of een vv'er gelijk Endless Infinity hebben:p

Is dit trouwens een oproep aan Hercules? :p
 

DeletedUser

Guest
je legt mij woorden in de mond...zeer ongepast! ik heb niet gezegd dat je spionnen nodig hebt bij tw; ik ben realistisch!. ik heb wel gezegd dat je niet verbaast moet ziijn dat er gebruik gemaakt wordt van spionnen.

klaarblijkelijk is lezen niet jouw sterkste kant...ik zit niet bij de nr 1; ik had de grootheid van geest om ze (degene tegen wie ik oorlog voer) met hun plek te feliciteren. Ik zit in de stam par, maar dat wist je kennelijk wel want je hebt daarom de pik op mij :)

Ohja, het gebruik van spionnen keur je wel goed, maar woorden in andermans mond leggen is ongepast. Nee, niet ongepast, zeer ongepast zelfs.
Klopt, mijn fout, maar je hebt zeer zeker geen afkeer tegen het gebruik daarvan.

Natuurlijk. Ik denk dat jij in Crows zit, maar op de een op andere manier kun jij dat opvatten dat ik de pik op je heb omdat je in Par. zit.
Overigens ben ik een van de weinigen die, ondanks Vincke, (een beetje :p) aan de kant van Par. staat
 

DeletedUser

Guest
je legt mij woorden in de mond...zeer ongepast! ik heb niet gezegd dat je spionnen nodig hebt bij tw; ik ben realistisch!. ik heb wel gezegd dat je niet verbaast moet ziijn dat er gebruik gemaakt wordt van spionnen.

klaarblijkelijk is lezen niet jouw sterkste kant...ik zit niet bij de nr 1; ik had de grootheid van geest om ze (degene tegen wie ik oorlog voer) met hun plek te feliciteren. Ik zit in de stam par, maar dat wist je kennelijk wel want je hebt daarom de pik op mij :)

Denk je nou echt dat de mensen op het AF een hekel aan par. hebben? Nee gewoon aan de achterlijke reacties/mededeling van jullie leider. Dan is het echt niet zo dat we direct een hekel aan jou hebben hoor.
 

DeletedUser60671

Guest
Ohja, het gebruik van spionnen keur je wel goed, maar woorden in andermans mond leggen is ongepast. Nee, niet ongepast, zeer ongepast zelfs.
Klopt, mijn fout, maar je hebt zeer zeker geen afkeer tegen het gebruik daarvan.

Natuurlijk. Ik denk dat jij in Crows zit, maar op de een op andere manier kun jij dat opvatten dat ik de pik op je heb omdat je in Par. zit.
Overigens ben ik een van de weinigen die, ondanks Vincke, (een beetje :p) aan de kant van Par. staat

ik keur het niet goed...ik geef aan dat ik realistisch ben en dus weet dat het gebeurd; welke oorlog is er wel kies? een afkeer...mogelijk...denk dat het van de situatie afhangt...hoe ik zou besluiten als een gelegenheid zich bij mij voordoet. ieder heeft zo zijn eigen normen en waarden maar dat maakt niet iemand minder...toch?

zie jezelf als trendsetter...(slaat op je laatste opmerking)...de rest zal vroeg of laat wel volgen ;)
 

DeletedUser

Guest
Denk je nou echt dat de mensen op het AF een hekel aan par. hebben? Nee gewoon aan de achterlijke reacties/mededeling van jullie leider. Dan is het echt niet zo dat we direct een hekel aan jou hebben hoor.

Vraag ik me toch af hoe het komt dat ik leider ben :confused:
 

DeletedUser

Guest
Vraag ik me toch af hoe het komt dat ik leider ben :confused:

Oprichter, dat staat bij mij gelijk aan een leider, tenzij er sprake is van een dictatuur, en aangezien shadow me ook aansprak als leider, zal er geen dictatuur zijn.
 

DeletedUser

Guest
Lekker geschreven!!
Ga vooral zo door, is een leuke pluspunt voor W21.
 

DeletedUser

Guest
Oprichter, dat staat bij mij gelijk aan een leider, tenzij er sprake is van een dictatuur, en aangezien shadow me ook aansprak als leider, zal er geen dictatuur zijn.

shadown is geen leider meer.

En wil er nu eigenlijk niet verder op ingaan.

Jij zit in Hap! wie weet een toekomstige bg dus modder gooien naar elkaar is niet echt een goed begin
 

DeletedUser

Guest
je legt mij woorden in de mond...zeer ongepast! ik heb niet gezegd dat je spionnen nodig hebt bij tw; ik ben realistisch!. ik heb wel gezegd dat je niet verbaast moet ziijn dat er gebruik gemaakt wordt van spionnen.

klaarblijkelijk is lezen niet jouw sterkste kant...ik zit niet bij de nr 1; ik had de grootheid van geest om ze (degene tegen wie ik oorlog voer) met hun plek te feliciteren. Ik zit in de stam par, maar dat wist je kennelijk wel want je hebt daarom de pik op mij :)

nee, we hebben niet de pik op jou, dat maak je er zelf van. Ik ken je niet dus hoe kan ik de pik op je hebben? Hetzelfde geldt voor victus. Ook is het ondertussen algemeen bekend dat Par. VS «C» een smerige oorlog is (vincke..)

Ohja, het gebruik van spionnen keur je wel goed, maar woorden in andermans mond leggen is ongepast. Nee, niet ongepast, zeer ongepast zelfs.
Klopt, mijn fout, maar je hebt zeer zeker geen afkeer tegen het gebruik daarvan.

Natuurlijk. Ik denk dat jij in Crows zit, maar op de een op andere manier kun jij dat opvatten dat ik de pik op je heb omdat je in Par. zit.
Overigens ben ik een van de weinigen die, ondanks Vincke, (een beetje :p) aan de kant van Par. staat

Jij bent niet de enige, ik steun de stam waarvan ik denk dat als ze winnen, ze het minste schade aan Plague kunnen doen ^^

shadown is geen leider meer.

En wil er nu eigenlijk niet verder op ingaan.

Jij zit in Hap! wie weet een toekomstige bg dus modder gooien naar elkaar is niet echt een goed begin

ja joh, gooi je diplomatieke betrekkingen ook maar meteen op het AF. Wat is de maat van je onderbroek?
 

DeletedUser

Guest
Jij zit in Hap! wie weet een toekomstige bg dus modder gooien naar elkaar is niet echt een goed begin

Ik hoop voor de rest van w21 (behalve jullie bg's dan) dat jij nog lang leider blijft én nog lang op het AF blijft :D

Jij bent niet de enige, ik steun de stam waarvan ik denk dat als ze winnen, ze het minste schade aan Plague kunnen doen ^^

Voor mij was het omdat ik het wel leuk vond dat iemand het tegen C durfde op te nemen. En dan helemaal een stam die net bestaat en relatief veel leden heeft.
Inmiddels ben ik minder 'fan' van Par. :p
 

DeletedUser

Guest
volgens mij heeft v1,v2,v3,v4,v5,v6,v7,v8 ,vincke , imp er al op gestaan als zogezegde als zogezegde bg,s :D

dus 1tje meer kan geen kwaad ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan