BLOG w29

DeletedUser52360

Guest
Hallo iedereen

De vertrouwde AF lezers weten allemaal wel dat er een tijdje geleden een initiatief gestart was om een blog over w29, door w29 leden te schrijven. (Zie AF blog w29)

Ik had toen aan Error voorgesteld om deze blog verder te zetten in een échte blog, namelijk hier via blogspot (van Google), Blog w29 (blogspot). Dit kwam dan ineens een tijd stil te liggen, blijkbaar mede doordat er "kritiek" kwam van spelers dat de blog partijdig zou zijn omdat ie geschreven was door een MT lid. Ik ga niet oordelen over de juistheid van deze opmerkingen, maar ik wil wel graag zorgen dat we kunnen verder gaan met deze blog. Ik meen mij te herinneren dat er toch ook wel redelijk wat positieve reacties kwamen op dit initiatief.

Nu wil ik bij deze een oproep doen naar ALLE w29 spelers: wie voelt zich geroepen om mee te werken aan een blog over de wereld waarop je zelf speelt? Als we een groepje van spelers vinden, die niet allemaal in dezelfde stam zitten, dan lijkt mij dat we zo toch wel een degelijke blog kunnen samenstellen. Natuurlijk zoek ik daarvoor spelers die het zien zitten om wat tijd in de blog te steken (kleine beetjes helpen ook altijd!), mensen met vaardigheden omtrent grafische vormgeving en van die toestanden, zijn ook altijd handig. Logischerwijs verwacht ik ook dat als je je hiervoor kandidaat wilt stellen, je toch wel je best doet om zo objectief mogelijk te zijn (ja dit is niet helemaal mogelijk, maar het proberen is genoeg als we met schrijvers uit verschillende stammen zitten).

Bedoeling zou dan zijn dat we als groepje blog moderators samenwerken aan de blog, dit staat los van onze diplomatische verbanden binnen de wereld zelf, ik bedoel, je schrijft natuurlijk over wat er gebeurt in w29, maar het is niet dat je dan ineens bg's moet sluiten met iedereen die aan de blog meeschrijft.

Mijn bericht is misschien een klein beetje chaotisch, sorry daarvoor, maar ik hoop dat er toch een aantal kandidaten zijn die dit initiatief willen verderzetten.

Stuur me liefst een pm in game (naar stilleglimlach3) als je je kandidaat wilt stellen, het AF durf ik nogal eens over het hoofd te zien.
 
Bovenaan