Blog / Column / Therapeutisch schrijven / Whatever Deel 5

DeletedUser

Guest
Eh ja. dankjewel lieverd, ik ook van jou!

Ik heb het dan toch zelf nog eens nagelezen maar veel verder dan Adriaan met hoofdletter i.p.v. zonder en fontijein (ja dat was wel een hemeltergende.) kom ik niet. Dus zou ik je willen vragen mij toch de hemeltergende fouten even voor te kauwen. Ik zou natuurlijk niets liever doen dan Druidfather een ergernisloze dag te bezorgen. Daarnaast kan ik geen hemeltergende foutten vinden als ik het vluchtig doorlees. Ow enne... als ik het over spelvoudten heb en je leest het 3 x verkeerd en op een andere manier... dan denk jij dus FAIL....
knap wel... iemand anders legt het je vast wel uit...

Ik schrijf totaal nergens anders, ik ben bezig met een visiedocument welke ik wil laten publiceren in de Automatiseringsgids, Computable of ander ICT management vakblad. Maargoed dat kan ik dus uit mn hoofd halen als ik jou zo lees. Kan ik mn artikel misschien eerst voor review naar jou sturen?

Ow naast mn enorme ego, kan ik ook nog eens niet tegen kritiek. Ik ben even klaar hier. Voortaan kunt u mijn baksels op 1 van de volgende plaatsen vinden: Hier of hier of hier of misschien hier

Hoop dat je je ego toch kan opzij zetten en opnieuw hier wil publiceren. Hoe moeten wij anders die slapeloze, eenzame farm-nachten doorkomen?
 
Bovenaan