Blauwe forum layout

Reactiescore
3
Ik zag een post op het forum dat een speler graag het blauwe forum layout terug wilt. Meerdere spelers waren het hier mee eens en zijn zeer teleur gesteld dat het op het moment niet mogelijk is. Ik ben is even rond gaan kijken en heb een browser extension gevonden waarmee je de CSS, oftewel opmaak van de site, laat aanpassen! De extension heet Stylebot. Als je is een beetje gaat rond klooien met de CSS neem ik aan dat je het forum er weer uit kan laten zien zoals vroeger. Ik ga zelf een poging doen om een darkmode te maken voor TW.

Dit is eigenlijk geen vraag maar het topic was helaas gesloten.

Mvg,

Soldier
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.468
Ik zag een post op het forum dat eenspeler graag het blauwe forum layout terug wilt. Meerdere spelers waren het hier mee eens en zijn zeer teleur gesteld dat het op het moment niet mogelijk is. Ik ben is even rond gaan kijken en heb een browser extension gevonden die je de CSS, oftewel opmaak van de site, laat aanpassen! De extension heet Stylebot. Als je is een beetje gaat rond klooien met de CSS neem ik aan dat je het forum er weer uit kan laten zien zoals vroeger. Ik ga zelf een poging doen om een darkmode te maken voor TW.

Dit is eigenlijk geen vraag maar het topic was helaas gesloten.

Mvg,

Soldier
Ja, ik gebruikte hier zelf altijd stylish voor. Als ik tijd had gehad had ik wel iets gemaakt, maar mijn tijd word helaas met de week beperkter :(

In principe kan je gewoon ergens de CSS van een default xenforo forum af jatten en hergebruiken.
 
Bovenaan