Black Friday

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser7072

Guest
Je had haar aan de hoogste bieder moeten geven, niet met korting weg doen.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik heb een nieuwe loungeset gekocht met 50% korting, vorige was alweer 2-3 jaar oud dus die naar het dakterras verhuist en dakterras setje (was dus de kleinste) verkocht voor 500 euro.
Was op het eind niet de grootste uitgave dus.

Daarnaast beetje winterkleding ingeslagen voor mezelf en kind want word alweer wat kouder :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Gemiddeld i think :eek: Ik zei dat ook alleen maar om Beccie wat te plagen :(

Voor mij is het puur afhankelijk van het moment van de dag. S'ochtends heb ik het al koud als de temperatuur 1 graad onder de 20 ligt, maar als ik die fase uit ben kan ook gewoon zonder problemen in mn t shirt bij -10 graden buiten lopen, vooral als je veel beweegt merk je er weinig van. Kou is iets waar je aan moet wennen, net als pittig eten of andere dingen in het leven.

Nee hoor. IK heb een leuke vriendin gekocht met korting die bier voor mij haalt.

Een vriendin of een prostituee?
 
Reactiescore
1.730
Voor mij is het puur afhankelijk van het moment van de dag. S'ochtends heb ik het al koud als de temperatuur 1 graad onder de 20 ligt, maar als ik die fase uit ben kan ook gewoon zonder problemen in mn t shirt bij -10 graden buiten lopen, vooral als je veel beweegt merk je er weinig van. Kou is iets waar je aan moet wennen, net als pittig eten of andere dingen in het leven.



Een vriendin of een prostituee?

Vriendin van Clickb*it
 
Reactiescore
770
mohniels leeft en de aarde beeft
hoe ha
 
Bovenaan