[Afgekeurd] Binnen komende aanvallen delen

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 42 95,5%
  • Neen

    Stemmen: 2 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Reactiescore
1.140
Zojuist in de scripters Discord ging het over wat met edelspam het grote voordeel is van de aanvaller tegenover de verdediger en eigenlijk is vrijwel alles gelijk.
Je kunt time ondersteuning (bottenkraker ds timmer) gebruiken als aanvaller en als verdediger, je kunt je aanvallen per 5 sturen en de beste laten lopen en zo kun je ook snipen.
Echter bedacht ik me is er 1 groot verschil de aanvallers kunnen onderling bevelen delen en zo zonder al te veel moeite hun aanvallen erg gecoördineerd laten aankomen.

Mijn idee was dan ook om als verdediger de optie te krijgen om binnen komende aanvallen te delen.
Op dit moment is er al wel een optie dat de leiding kan zien of je aanvallen krijgt maar dit is niet voor normale leden mogelijk en ook niet zo mooi als bij aanvallers dat je echt de aankomst tijden kunt zien.

Ik denk met deze aanpassing dat er vrij veel rechtgetrokken kan worden in de krachtverhouding aanvaller verdediger omdat het zo een stuk eenvoudiger wordt voor stamgenoten om mee te helpen tijdens een massa.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.019
kan je eventuele nachtblitzes ofzo ook beter deffen zonder perse vv hoeven nemen
 
Reactiescore
2.490
Dit is helaas een tijdje terug al ingediend en afgekeurd wegens te OP. Uiteindelijk zijn er genoeg manieren om alsnog op de hoogte te blijven als je incomings krijgt.

Duckje
 
Bovenaan