Billy verpulverd JSSG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dylan zuigt, dat wisten we allemaal.
Ik deed er alles aan te verkomen dat die kerel in Exire bleef verder spelen,
maar zowel .PH. als JSSG negeerden alles wat ik zei.

op .PH. verklootte hij ook een paar aanvallen, en op JSSG heeft hij het topaccount verpest :)

en Dylan = JustaDream.
 

DeletedUser60976

Guest
Dylan zuigt, dat wisten we allemaal.
Ik deed er alles aan te verkomen dat die kerel in Exire bleef verder spelen,
maar zowel .PH. als JSSG negeerden alles wat ik zei.

op .PH. verklootte hij ook een paar aanvallen, en op JSSG heeft hij het topaccount verpest :)

en Dylan = JustaDream.

Helemaal mee eens .Antho

Succes Billy!
 

DeletedUser38984

Guest
Heeft iedereen zo'n aandachtstekort of is dit gewoon simpel omdat ie niks te doen heeft?
 

DeletedUser

Guest
Steven gaat mij ofcourse contacten bij een nieuwe start toch steven?:D
 

DeletedUser

Guest
als in de stats staat: overnames vijandige kant 1-1 waarom spreekt bily alsof ie gewonnen heeft?

of snap ik zijn tekst gewoon niet?
 

DeletedUser

Guest
Het is wel zo dat die kleine Billy zijn tegenspelers van een veel groter account bijzonder vervelend tegenwerkt
 

DeletedUser62448

Guest
Flame-war, waar was je opeens heen? Shiva had je nodig:rolleyes:
 

DeletedUser62448

Guest
Hij moet eerst aan het werk op partners, dan mag die daar pas iets doen :mad::mad:

oke:p
Maar het probleem is dat Shiva al weggespeeld is:p
Flame-war kwam er met een grote mond & wist 2 dorpen te pakken die net waren overgenomen, daar wist hij even over op te scheppen & toen verloor hij die 2 dorpen weer^^
sinds dien niks meer van hem gehoord:p

Ik heb ook een grote mond, maar ik speel tenminste verder:p
 

DeletedUser

Guest
Hum, kunnen we niet echt over jou zeggen hé :eek:
Robin daar en nu op Ingame:O. Aangeven en Ingame banned:p
VV
Dat zou niet echt vriendelijk zijn ten opzichte van de buren van Ingame.... 'Robin' staat garant voor het verspreiden van donaties van gratis dorpjes

Fout feit, hij staat garant voor het geven van geen weerstand. Wouter, er staat hoop deff op dat acc, jij kan toch zo baas deffen ;) ?
 

DeletedUser35251

Guest
Hier gaat een slotje op. Als jullie in een topic zoveel forumregels weten te verbreken en er een groot spamtopic van maken zie ik er het nut niet van in dat deze open blijft. Bespreek dit maar in het praattopic, of andere topics waar dit besproken kan worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan