Billy verpulverd JSSG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser45515

Guest
Ik denk dat Dylan de situatie volledig onderschat heeft, maar dat maakt hem niet direct een slechte speler é.
En als je het toch daadwerkelijk interessant wil maken, post dan meteen wat berichtjes :D




OEEEEEEEEEEEEEHH!
Wat een slim systeem :p


Heb geen PA :eek:, van 5 berichtjes worden jullie niet blij neem ik aan!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind er niet zoveel aan :p
Wellicht gewoon veel treinen dood door OS
en een kwalverhaal errond ..

en @ ED -> als ze je niet toelaten en niet meer antwoorden dan zou het wel eens kunnen dat ze je uit de weg willen ruimen :p
 

DeletedUser45515

Guest
Ik vind er niet zoveel aan :p
Wellicht gewoon veel treinen dood door OS
en een kwalverhaal errond ..

en @ ED -> als ze je niet toelaten en niet meer antwoorden dan zou het wel eens kunnen dat ze je uit de weg willen ruimen :p


Jalozie leidt tot afgunst :(
 

DeletedUser54620

Guest
Wie wil er naast PH gaan liggen om daar wat tegenstand te bieden?
I'm bored :(
 

DeletedUser

Guest
en @ ED -> als ze je niet toelaten en niet meer antwoorden dan zou het wel eens kunnen dat ze je uit de weg willen ruimen :p

Zei mn co ook al. Dat Magicmushrooms. ons dan wou edelen. Maar hij zei we zijn niet bang met zo'n snipe king als mij <3
 

DeletedUser63079

Guest
Classic III? :D

Ik en st jimmy maken onze comeback dan. We zoeken overigens nog een derde speler. In een dergelijk systeem moet iedere speler niet elke dag spelen, zolang 2 bazen loggen per dag is alles chill :)D)

Kies mij, Kiez mij :)
 

DeletedUser54620

Guest
LOL
We weten allemaal dat Jimmy&Idunno niet verder komen dan 3k punten op classic III :p
 

DeletedUser62448

Guest
Moet hier echt een appart topic voor komen?
3x dubbelpost, RL namen...
Maar mooi gedaan, zoals men weet/wist was het account niet optimaal & had het tijd nodig om worden hersteld.
die is niet gegeven & veel offence was al kapot gegaan bij de eerste golf die door Dylan zelf is verstuurd.
Lastig pakket, ikzelf heb hier niet veel mee te maken, maar vind een appart topic onzin.

Maar zal allemaal wel aan mij liggen...
Succes, and Farewell:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan