[Speeltopic] Biggetjes van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
2.190
Je lynch stem gisteren 2 minuten voor het einde vond ik echt een rare sprong en was zonder motivatie. Die bedoelde ik dus.

Als mensen mijn woorden verdraaien om mij verdacht te maken, ja, dan worden zij voor mij verdachten. Heel simpel omdat wolpen kunnen zien wie de goedjes zijn en niet andersom. Daarnaast kennen ze mij als wvwspeler en zoals je al hebt kunnen lezen heb ik geen glorieuze carrière hier. Ik ben dus een makkelijke prooi.

Dus zelf redden en degene die je verdenkt lynchen is rare sprongen?
 
Reactiescore
976
Wat ik met die posts uit het vorig potje vooral probeerde aan te tonen, is dat hij niet zo nadrukkelijk op zoek gaat naar het BM-schap. Als wolfje wil je natuurlijk vermijden dat je in de schijnwerpers komt en een BM trekt toch altijd wat meer de aandacht (bvb. van de ziener). Dat én zijn tot dan toe vrij inhoudsloze posts vond ik verdacht.

Jij citeerde uit een vorige potje:

Zet die bm maar alvast op mij thanks.
Ben nog steeds de betere woffenvanger.
Beste woffenvanger doet mee en jullie gunnen geen bm. Ben ik dan het enige hoedje?
Heb eerste wof al gevonden, degene die weet wie ik bedoel krijgt mijn bm stem.
Normaal eis ik gewoon bm, wof of hoedje idc :p
Ik stem voor diegene na mij de betere optie is. Iedereen die nadenkt ziet toch dat ik een betere keuze ben :)

Ik citeerde uit dit potje:

Bij deze eis ik bm op, speelde het beste vorig potje. Dank.

Thanks voor de bm stemmen, neem aan dat de andere gewoon moeite hebben met typen en wel op mij wilde stemmen? Geen probleem, typo kan gebeuren.

Ik begrijp niet dat je op basis hiervan kan oordelen dat Time minder naar het BM-schap hengelde. Misschien qua aantal posts (wat gewoon aan activiteit te wijten kan zijn), maar verder deed hij het op zijn gekende manier. De 'overtuigende' manier waarop dit werd belicht gebeurde iets te geforceerd voor mij.

Het is gewoon dat ik soms 2-3x je post moet lezen voordat ik snap wat uiteindelijk je punt is, waardoor ik dan het algehele plaatje verlies. Zoals Purple hieronder ook aanhaalt: als het voor ruis zorgt, geef je het beter aan. Geef mij eens een globaal beeld van wie of wat je denkt? Want je pikt bij iedereen die iets zegt in om vragen te stellen. Geen idee hoe jij jouw total plaatje kunt bijhouden, maar ik vind het storend voor mijn view, sorry.

Enigszins begrip daarvoor. Het is niet omdat ik begrijp wat ik doe, dat anderen dat ook meteen (willen) begrijpen. Mijn manier van wolvenvangen kan voor iemand anders rommelig lijken. Punt blijft dat ik meen dat daardoor wolven gevangen kunnen worden, onder meer doordat na enkele dagen mogelijk sneller linken gelegd kunnen worden. Op dit moment betrap ik mezelf op een tunnelvisie op nonkel. Ik zal later vandaag mijn blik verbreden.
 
Reactiescore
111
Mijn verdenking op hem is (nog) niet weg, maar er zijn er die ik meer verdenk.

Crazy en Tim. Simpel omdat ze een tekst van mij zo verdraaien alsof het een verpreking is. Ik heb eerder uitgelegd waarom ik het woordje 'ook' daar gebruikte en zie hier:


Wel heel makkelijk dit.

Daarnaast vind ik itsDash op dit moment het meest verdacht. maar ik wacht nog even af met mijn stem op hem te zetten. Eens kijken hoe hij vandaag nog reageert. Wat ik wel weet is dat als Time zo door blijft gaan, mijn bm stem alsnog naar West zal gaan. Time maakt inderdaad op dit moment rare sprongen. Ik krijg altijd het verwijt dat ik weinig onderbouw, maar dat heen en weer gespring vind ik ook niet getuigen van een vastberaden stem.

Dat komt omdat ik na al die jaren nog steeds niet weet hoe ik dit spel goed moet spelen. Ik denk dat dat met Laila ook zo is. Volgens mij zijn wij de warhoofden van wvw (toch??).

Het eerder uitleggen van je stem was in dezelfde minuut als mijn post? Of heb ik een eerdere uitleg hiervan gemist?

Je lynch stem gisteren 2 minuten voor het einde vond ik echt een rare sprong en was zonder motivatie. Die bedoelde ik dus.

Als mensen mijn woorden verdraaien om mij verdacht te maken, ja, dan worden zij voor mij verdachten. Heel simpel omdat wolpen kunnen zien wie de goedjes zijn en niet andersom. Daarnaast kennen ze mij als wvwspeler en zoals je al hebt kunnen lezen heb ik geen glorieuze carrière hier. Ik ben dus een makkelijke prooi.

Hoezo zou ik jouw moeten kennen als wvw speler? Wij hebben toch nooit samen een potje gespeeld? Ik vertel je wat me opvalt, en je enige reactie is: Ja ik ben heel slecht in dit spel.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vertel je wat me opvalt, en je enige reactie is: Ja ik ben heel slecht in dit spel.
Nee, het was me niet opgevallen dat onze antwoorden elkaar kruisten.

En dat ik niet zo goed ben in wvw weet iedereen hoor.
 
Reactiescore
1.577
Ik heb toch nergens gezegd dat ik hem omwille van zijn defensief gedrag wil lynchen? Dat zijn jou woorden niet de mijne.

Waarom ben je nu zo hard in de verdediging voor hem? Je geeft hem zelf niet eens de kans om uitleg te geven etc...

Als goedje zou ik dan eerder verder zoeken ipv continu te verdedigen. En proberen zo toch andere te overhalen dan constant op het zelfde te liggen verdedigen. Nogmaals voor je daar over begint. Gisteren geen tijd voor gehad.

Ik vind dat er heel makkelijk op Dash wordt gegaan en dat zint me niet. Grosso modo zie ik twee redenen waarom hij nu gezien wordt als wolf (correct me if I'm wrong):

1. Hij plaatste zijn BM-stem op een speler die niet meespeelde en verdedigde zich op de aantijgingen die daaruit volgden.
2. Hij plaatste zijn lynchstem op Mohniels in de veronderstelling dat hij anders zelf gelyncht zou worden.

Ik begrijp niet hoe daaruit zoveel mensen concluderen dat Dash wel wolf moet zijn. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar volgens mij wordt hier opnieuw een makkelijk slachtoffer gezocht om op te offeren. Voorbeeld van zo'n makkelijke stem trouwens:

Ik zet mijn stem iig voorlopig op itsdash
ik moet er jammer genoeg vandoor nu

Tja, Laila, ook weer zo'n gevalletje de pot verwijt de ketel zeker. Een beetje terug zegt ze zelf dit over Dash:

zou denken een wolf, die doen niet zoveel moeite om op zoek te gaan naar argumenten en zoeken meer de makkelijke manier om mee te gaan.

Wacht wtf gast :redface: ik verdenk iemand en die heeft ook kans om gelynched te worden. Wat gek dat ik daar op terug stem.

Ja, je verdenkt Dash zo hard dat het eerstvolgende wat je doet is een lynchstem aan Glenn485 geven... Lijkt me eerder dat je initieel effectief dacht je te moeten redden, maar die noodzaak nadien niet meer zag en dus niet geassocieerd wilde worden met de lynch van Mohniels. Leg je nog eens uit waarom Dash volgens jou een wolf is? En je had het over een verspreking... Welke?

@Jo Han welkom
 
Reactiescore
2.190
Goddammn, je leest enkel wat je zelf wil lijkt het wel. Ik stemde enkel op mohniels om me eigen te redden, toen kwamen er stemmen op Dash, dan is het toch niet raar dat ik dan weer terug op mijn target ga.

Bij Glenn dacht ik wat te zien dusja dan stem ik direct. Hier heeft Glenn me ook laten zien hoe en wat dus sta ik weer op Dash.

Zijn bm stem is dus niet de reden dat ik op hem sta, dat je dit nog zo wil laten blijken, laat enkel zien dat je niet verder kijkt dan je neus. Mijn stem staat op hem door de directe verdediging met shit Like "je framed me" etc.

Hij zegt dat westkip bm moet worden, hoezo moet. Lijkt erop alsof dit in de woffenchat besproken is en die zelfde mindset hier plaatste. Komop zo moeilijk is het niet om dat te begrijpen.
 
Reactiescore
1.577
Ik volg die redenering niet, vind het allemaal veels te makkelijk en daardoor zelfs verdacht. Dat er op zo'n simpele theorie zoveel mensen meegaan, zint me niet. Er zijn imo wolven in't spel.

Behalve Dash, wie vind je nog verdacht?
 
Reactiescore
1.049
Iemand een samenvatting voor mij toevallig?
Ook voor mij graag :)
Heb vandaag en morgen wat meer tijd om te spelen tho!

Voor mn BM ga ik voor Time
Speelt voor zover ik lees weer een fanatiek potje en is als die hoedje is altijd een goede woffenvanger.
Westkip heb ik stuk minder ervaring mee
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Maretan ook nog niks bijgedragen (3 posts!) waaronder een simpele meeloop stem gisterenavond. Deel jij ook eens je bevindingen?
Maretan heb ik nog niet mee gespeeld, maar vond zijn meeloop stem wel makkelijk ja.

Klopt, gezien dit mijn eerste potje ooit is, en ik gister heel de dag aan het werk was, heb ik me een beetje op de achtergrond gehouden, beetje observeren hoe iedereen speelt, hoe de generale dagopzet is, waar men een beetje op gaat letten. Ik hield er al beetje rekening mee dat ik zou opvallen door niet op te vallen. Ik loop alles nog even langs komend uur, en dan zal ik ook mijn bevindingen en conclusies proberen te delen.
 
Reactiescore
1.577
Even wat teruggelezen, en ik moet zeggen dat ik CrazySobek ook wel typisch wolfs vind spelen. Beetje op de achtergrond, wat vragen stellend, niet echt aandachtig ('daar heb ik overgelezen') en vooral heel voorzichtig. Beetje zoals Capricorno vorig potje, maar dan minder actief.
 
Reactiescore
1.049
Hoe weet je nou zeker dat er infectie in zit! Verdacht dit!!!!!!

Wel leuk om te zien dat er een keer een bm strijd gelijk op gaat, op basis van de potjes die ik heb gespeeld en wie ik hier al heb zien reageren krijgt Nonkel Jos mijn stem

Ik vind deze suggestie (ookal is ze 'trollend' te noemen) vrij verdacht. Het is proberen makkelijk iemand in een kwaad daglicht te stellen die duidelijk probeert enige input te geven en mee probeert te denken over de rollen. Want waarom zou je die 'Verdacht dit!!' anders aanhalen?
Eerder bewezen noob, het eerste potje was ik gewoon goedje hoor!
Dus omdat je een vorig potje goed was zou je dit potje eveneens goed moeten zijn? Enorme drogredenatie. Je kunt evengoed een noob-wolfje was

Daarnaast alvast gecondoleerd voor je oma, al hoop ik voor haar te overleven! Maar ben wel benieuwd naar je bevindingen over gisteren e.d. aangezien dit de enige nog nuttige posts waren
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik vind deze suggestie (ookal is ze 'trollend' te noemen) vrij verdacht. Het is proberen makkelijk iemand in een kwaad daglicht te stellen die duidelijk probeert enige input te geven en mee probeert te denken over de rollen. Want waarom zou je die 'Verdacht dit!!' anders aanhalen?

Dus omdat je een vorig potje goed was zou je dit potje eveneens goed moeten zijn? Enorme drogredenatie. Je kunt evengoed een noob-wolfje was

Daarnaast alvast gecondoleerd voor je oma, al hoop ik voor haar te overleven! Maar ben wel benieuwd naar je bevindingen over gisteren e.d. aangezien dit de enige nog nuttige posts waren


Schatteke hij is vervangen door JoHan.

Linkt wel of je nu gaat zoeken om iets te vinden ipv gewoon door te lezen?
 
Reactiescore
1.049
Schatteke hij is vervangen door JoHan.

Linkt wel of je nu gaat zoeken om iets te vinden ipv gewoon door te lezen?
Wat bedoel je? Was nog niet op de laatste pagina.. xit gister voor de DL :)

En las gisteravonf snel die reactie van Hope ergems na mn werk dus combinatie ervan
 
Reactiescore
1.015
Ik ga eens alles recapituleren. Ik wil eerst en vooral de lynch van Mohniels1 nader bekijken. Hij was in mijn ogen, zoals eerder vermeld, nogal duidelijk goedje. Dat zal dus het vertrekpunt van deze post zijn.

Timeforplanb BM stem zet ik nu op Gilles, BI

Daarnaast vind ik het heel verdacht dat Time mijn bericht negeert maar daarna wel op zijn oude manier gaat spelen.

Daarom zet ik nu mijn lynch stem op TimeforplanB. Er klopt iets niet, eerst speel je heel anders dan anders, daarna zeg ik er wat van, wat Nonkel nog eens benadrukt, en daarna speel je weer op je oude manier. Ik vind dit heel verdacht en daarom mijn lynch stem.

Eerst kwam deze post van Niels. In mijn ogen voorbarig, maar als hij vindt dat Time anders speelt begrijpelijk vanuit zijn oogpunt. Ik vind persoonlijk Time hetzelfde spelen als anders dus ik deel de gedachte achter deze stem niet. Dit plaatste Mohniels1 in een ander daglicht, Deze post zorgde er ook voor dat Tim19 zijn lynchstem op Mohniels1 zette. Dit was volgens mij zowat zijn eerste post dus om een lynch te plaatsen zonder zelf echt te zoeken, maar gewoon een post van iemand die stemt te gebruiken om vervolgens de zijne te plaatsen, voelt alleszins niet goed aan.

Ik zet mijn stem alvast op Tigor aangezien ik de rest van de avond weg ben en niet veel meer kan doen waarschijnlijk, behalve af en toe even snel checken.

Ik vind haar houding rondom haar BM stem vreemd en ik vind het apart hoe erg ze wil benadrukken dat ze geen wolf is, omdat ze dan heel beroerd speelt. Ik vind haar tot nu toe echt niet sterk, dus volgens haar eigen logica...

Ik neem deze ook mee. Het is eerder aangehaald dat Hopeful zijn stem vroeg plaatste en daarna verdween. Dit deed hij ook in het vorig potje, dat van mij en Ruben, als slechtje (beginwolf). Er worden dan ook terecht kanttekeningen geplaatst bij Hopeful en dit ook op een makkelijker target, Tigor, die behalve die BM stem niks verdachts deed. Zelf die BM stem is in principe niet verdacht. Tigor is een twijfelaartje dus dat ze heen en weer gaat, getuigt eerder van besluiteloosheid dan van slecht zijn.

Ik volg Mohniels1 in deze. .TimeForPlanB is minder assertief dan in het vorige potje, zowel in het opeisen van de BM als in het zoeken naar wolven. Vorig spel kwam ook ter sprake dat hij door zijn enthousiasme vaak snel door de mand valt als wolf.

Ik krijg het gevoel dat hij zichzelf aanvankelijk krampachtig inhield en dat probeert recht te zetten door als eerste een lynchstem te plaatsen. Hij lijkt alleszins een reden te forceren, want ItsDash maakte een begrijpelijke fout imo waaruit je eigenlijk geen conclusies kan trekken over het wolf-zijn.

Ik vind ook Tigor trouwens verdacht, maar niet genoeg om te lynchen. Haar verklaring achter haar BM-stem is wat flauwtjes, maar wil eerst weten wat ze daarover te zeggen heeft.

Hier komt Nonkel Jos al op Time. Wat ik stuitend vind, is dat hij de 2 personen verdacht vind die reeds stemmen hebben. Op dit punt neig ik naar nonkel Jos eerder als slechtje. Iemand zal ook nooit door de mand vallen omdat hij enthousiast is. Omdat hij meer post, wordt hij ook makkelijker bekeken door andere spelers, simpelweg omdat er meer content is om te filteren. Iedereen weet dat Time zijn spel graag speelt en dit zal volgens mij in elk potje, zeker early, wel dit soort reacties uitlokken. Hoe kan je hem trouwens minder assertief noemen als hij EN BM claimt en de lynch opent? Dat moet je me toch eens uitleggen @nonkel jos.

Je gooit een balletje op, heel onschuldig
Wanneer @nonkel jos daarop reageert dat hij het met je eens is besluit je er je stem op te zetten.

Ten tweede, voor BM zette je je stem op Time toen het leek alsof hij (makkelijk) ging winnen voor BM, lijkt me dan een makkelijke stem waarmee je nooit in gezeik kan komen. Blijkt dat het nog wel spannend wordt voor BM, en dan wissel je je stem naar BI. Welke niet lijkt te gaan winnen, waardoor je eigenlijk je stem weer weg gooit.

Hierdoor ga ik op mohniels1

Dan komt Tim19 met de stem op Mohniels. Deze volg ik HELEMAAL niet. Je zou eigenlijk altijd eerder verwachten dat je op diegene gaat die de stem uitbrengt dan op diegene die de verdenking uit in het begin. De reden waarom je argumentatie over die BM an sich niet klopt, heb ik eerder uitgelegd maar daar heb ik tot op heden geen reactie op gekregen ook al ben je indertijd wel online gekomen en heb je je BM opnieuw gepost.

Ik moet zeggen dat ik dit wel een leuke scumread vind. subtiele change, maar eentje om zo eventuele verdenkingen later te kunnen ontlopen. Ik ga voor de eerste ronde mee op mohniels1

Hier komt Maretan dan, vanuit het niets, lekker meestemmen op Niels. Het is vroeg en zelf heeft hij blijkbaar nog niks noemenswaardigs gezien. @maretan Waarom zou het veranderen van een BM stem er later voor zorgen dat je iets kan ontlopen? Het is dag 1 en er was amper wat (nuttigs) gezegd. Je kan aan de BM stemmen van Niels dan ook geen conclusie vastknopen. Het lijkt me er op dat jij puur het veranderen verdacht vindt, maar dan zijn er NOG mensen die je lynchstem verdienen of zeker later verdienden. Waarom dan enkel Niels en postte je buiten dit ook niks gisteren?

Ik ben net even gaan kijken naar Mohniels. Argumentatie op de vorige pagina over hem houdt wel (deels) steek. Hij was eigenlijk diegene die het ballonnetje over Time (rustig) liet opgaan. Kreeg gehoor van Nonkel Jos en is er dan niet meer afgeweest.

Momenteel ga ik ook voor Mohniels. Kan mogelijk nog veranderen.

EDIT: Nonkel Jos Beast Incarnate overigens.

Deze post van Westkip vind ik verdacht. Het zeggen: Kan mogelijk nog veranderen. Dit is heel gemakkelijk en dit is indekken, zoals Tigor het een paar posts erboven benoemde. Dit noemen is eigenlijk al overbodig en dat weet je. Een stem kan altijd veranderen + het feit dat er nog een hele tijd te gaan was tot aan de DL. Leg me eens uit waarom de argumentatie op Mohniels deels steek houdt? De enige argumentatie was de discussie rond de BM stemmen. Hoezo houdt die deels steek? Dit is 1 punt dus ofwel houdt het geen steek ofwel volledig.

Vervolgens switcht Time zijn stem naar Mohniels, eerder uit zelfbehoud, wat ik kan verstaan. Echter zorgt dit er ongelukkig voor dat de lynch 'beperkt' wordt en de opties die lynch kunnen zijn sowieso kleiner worden.

Vervolgens switcht Time zijn stem naar Mohniels, eerder uit zelfbehoud wat zowat iedereen zal doen en dus begrijpelijk is.

dit vind ik momenteel de beste argumentatie om op een speler te stemmen, het maakt ook meteen Time verdacht, dus ik ga zo dadelijk het forum eens terug lezen en kijken wat die allemaal exact gezegd heeft. Zal spijtig genoeg wel pas na deadline zijn.

en ik moet zeggen dat deze verdediging de reden was om ook daadwerkelijk mijn stem op hem te plaatsen.
Als goedje verdedig je jezelf niet door de ander voor wolf uit te maken, maar probeer je dieper op de zaken in te gaan om de waarheid boven te laten komen. Je gaat totaal niet in op de verwijten die je hebt gekregen. Waarom niet?

mohniels1 is dus mijn lynch

Volledig hetzelfde principe als Maretan, maar stuwt zo wel de lynch. Ik denk eerder dat dit een onervaren speler is die dit onbewust doet. Echter maakt hij het de slechtjes wel makkelijk zo op dag 1.

Ik zelf vond dat MOH niet anders speelde dan vorig potje. Zijn verdediging was dan wel weer gering.

Ik kan me wel vinden in je post Kerouac.
- Ik dacht wel dat het Tim19 zijn eerste potje was, dus zijn stem zou op dat punt nog verzwakt kunnen zijn als verdenking vind ik.

Ik versta de zin over Tim19 hier niet goed. Ik kan je wel vertellen dat het zeker niet zijn eerste potje is. Enkele jaren geleden pikte hij ook wel eens een potje mee. Mohniels zijn verdediging was inderdaad gering, maar werd dan ook aangevallen met redenen die geen steek hielden. Moeilijk om je hierop te verdedigen, zeker op dag 1. Echter speelde hij juist wel compleet anders. Hij deed zijn best om serieus te spelen en niet te trollen. Het was een levensgroot verschil. Ik verdenk je niet, mede door de stem op Hopeful waar ik me kan in vinden, maar ik zet toch vraagtekens bij deze post.

Het ontbeerde hem vooral aan enthousiasme om BM te worden. OOK NU TROUWENS!!! Want itt jou vraagt hij niet om BM-stemmen. Daarnaast vond ik hem aanvankelijk ook niet echt op zoek naar wolven. Naar eigen zeggen omdat hij minder tijd had, wat natuurlijk perfect kan. Lollig gedrag heb ik hem niet verweten in elk geval.

Wat ik met die posts uit het vorig potje vooral probeerde aan te tonen, is dat hij niet zo nadrukkelijk op zoek gaat naar het BM-schap. Als wolfje wil je natuurlijk vermijden dat je in de schijnwerpers komt en een BM trekt toch altijd wat meer de aandacht (bvb. van de ziener). Dat én zijn tot dan toe vrij inhoudsloze posts vond ik verdacht.

Ik merk ook op dat mensen het Dash verwijten dat hij zichzelf probeerde te redden, maar wat dan gezegd van .Time? Die ziet eerst de noodzaak om zijn eigen vel te redden, merkt dan dat het niet nodig is en verandert alsnog zijn stem? @.TimeforplanB Kan je misschien ook nog eens toelichten waarom je Dash als wolf bestempeld?

Tja, hij trapt in de val die BI uitlegt, maar ook een goedje kan snel in het defensief kruipen. Het is altijd kut om als eerste gelyncht te worden, dus heb er dan wel begrip voor dat je misschien iets te enthousiast jezelf verdedigt. Vooral ook omdat je als wolf volgens mij niet in de val trapt. Sowieso kan je uit defensief gedrag niet echt afleiden of je wolf of goedje bent, vind ik. Iedereen verdedigt zich idealiter.

Dat argument gaat dan ook op voor .Time, of niet? Die bevestigt (zie hierboven) ook dat hij zijn hachje wilde redden en daarom meeging op Mohniels? Bij .Time is het zelfs verdachter, want als hij buiten gevaar was haalde hij zijn stem weer weg.

Ik wil er ook nog even deze post bijhalen. Deze post zit vol met verdachte uitspraken.

1. Het ontbeert hem aan enthousiasme? Hij vroeg WEL om BM stemmen. In een post zei hij letterlijk: Ik eis het op. Dat hij er minder posts aan besteed dan vorig potje, betekent niet dat hij minder enthousiast is of de BM minder wil.
2. Nogal logisch dat, mits nodig, Time zijn eigen vel wil redden? Dat hij zijn stem daarna verandert maakt hem niet verdachter, integendeel. Als slechtje had hij die stem gewoon laten staan en dan hetzelfde argument gebruikt als nu waarom hij initieel geswitcht is.
3. Dit was geen val. Bij een val zou ik in theorie op voorhand moeten zeker zijn dat ik hem ga lynchen. Iets wat totaal niet het geval was. Ik kaartte iets aan wat ik raar vond en probeerde er info uit te halen. In ieder geval is het topic op gang gekomen daarna dus is het opzet wel geslaagd.
4. Uit defensief gedrag kan je zeker opmaken welke kant iemand heeft. Velen gaan taalkundig andere accenten leggen afhankelijk van hun rol en daarbij horend hun mate van frustratie.

Daarnaast vind ik itsDash op dit moment het meest verdacht. maar ik wacht nog even af met mijn stem op hem te zetten. Eens kijken hoe hij vandaag nog reageert. Wat ik wel weet is dat als Time zo door blijft gaan, mijn bm stem alsnog naar West zal gaan. Time maakt inderdaad op dit moment rare sprongen. Ik krijg altijd het verwijt dat ik weinig onderbouw, maar dat heen en weer gespring vind ik ook niet getuigen van een vastberaden stem.

Ik hoop dat je beseft dat dit zeer tegenstrijdig is Fam. Je zet je stem op mij. Ik ben diegene die ItsDash in de spotlights zette en iets aankaartte. Hoe kan het dat je ons 2 het meest verdacht vind, gezien het verloop? Dit lijkt me onmogelijk.

Voor nu trouwens Time

Komen hier voor mij slecht uit na alles teruglezen:

- Westkip
- Tim19
- In mindere mate Hopeful en famdecibel

Edit: Typo
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan