[Speeltopic] Biggetjes van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
558
Je gooit een balletje op, heel onschuldig
Wanneer @nonkel jos daarop reageert dat hij het met je eens is besluit je er je stem op te zetten.



Ten tweede, voor BM zette je je stem op Time toen het leek alsof hij (makkelijk) ging winnen voor BM, lijkt me dan een makkelijke stem waarmee je nooit in gezeik kan komen. Blijkt dat het nog wel spannend wordt voor BM, en dan wissel je je stem naar BI. Welke niet lijkt te gaan winnen, waardoor je eigenlijk je stem weer weg gooit.

Hierdoor ga ik op mohniels1

dit vind ik momenteel de beste argumentatie om op een speler te stemmen, het maakt ook meteen Time verdacht, dus ik ga zo dadelijk het forum eens terug lezen en kijken wat die allemaal exact gezegd heeft. Zal spijtig genoeg wel pas na deadline zijn.

Jij loopt snel mee met de meute. Eerst zit je gefixeerd op tigor en dan plots op mij. Heel wolfachtig dit.

en ik moet zeggen dat deze verdediging de reden was om ook daadwerkelijk mijn stem op hem te plaatsen.
Als goedje verdedig je jezelf niet door de ander voor wolf uit te maken, maar probeer je dieper op de zaken in te gaan om de waarheid boven te laten komen. Je gaat totaal niet in op de verwijten die je hebt gekregen. Waarom niet?

mohniels1 is dus mijn lynch
 
Reactiescore
1.728
Ik verwijs naar mijn opmerking hierboven.

Feit is dat jij én Nonkel Jos heel makkelijk op Time gingen. Te makkelijk. Nonkel zeer offensief, jij eerder afwachtend.

En jij voegt je bij de meute. Wolfhe gespot.

Grote kans dat ik kapot ga. Negeer de klaagmuur, jullie zijn niet welkom.
 
Reactiescore
768
@purpletail , als je moet kiezen tussen Time, Tigor en Mohniels. Wie kies je?
Ik snap wel waarom je dit doet denk ik. Je wilt mijn gedachtegang en spel weten. Fine, ik geef wel mijn visie op deze situatie. Mijn BM-stem is naar Time gegaan. Hoewel ik heb geleerd (van hem) dat je niet moet lynchen op BM-stemmen, vind ik het een goede speler. Ik heb nu 2 potjes met hem gespeeld en beide keren zat met goede argumenten. Hoewel hij het eerste potje wof was, was hij het tweede pot dat niet (in het begin). Hij zat toen meerdere malen goed en hij speelt nu weer zoals dat potje, dus mijn stem zou niet op hem zijn. Mohniels weet ik dat hij vaak wat trollreacties heeft, maar ook zijn spel is nu niet anders. Hij ontloopt vind ik wel de discussie en onderbouwt niet echt zijn reacties. Zijn vaak wat sarcastisch richting een ander. Tigor vind ik nu minst sterk spelen. Hoewel haar reactie over: 'ik suck als wolf' niet verdachtmakend is, vind ik haar wel meer afzijdig als normaal. Vorige twee potjes voerde ze meer inhoudelijke dialogen. Ik vind ze alle 3 niet echt verdacht, maar ik wees wel op mijn hoede. Ik zeg het net zoals elk potje: 'Ik vertrouw nu niemand'.
 

DeletedUser40402

Guest
Als ik uit deze 3 moet kiezen ga ik voor Time. Mphniels zie ik momenteel niet als wolf, gedraagt zich anders dan andere 2 potjes nadat hij er commentaar op krijgt. Ga je volgens mij niet doen als je wolf bent. Time speelt een beetje zoals 2 potjes geleden vind ik, toen hij ook wolf was. Beetje op de achtergrond.
 
Reactiescore
39
Lol, ik zit nu terug te lezen en dat je zegt ze een wolf zou zijn omdat ze zegt dat ze als wolf suckt is juiste een domme strategie mocht ze wolf zijn. Iedereen kan daar makkelijk doorheen kijken. Ze geeft ook nog een reden waarom ze op Time stemt ipv BI of Westkip. Ik vind het wel typerend/verdacht dat je een zwakke stem geeft en er niet bent. Ik zet voorlopig mijn stem op jou Hopeful

Hier ben ik het helemaal mee eens! En aangezien de meeste verdachtmaking op vorige potjes is gebaseert waarover ik niet kan meepraten..


Hopeful
 
Reactiescore
2.386
Jah, idk op wie ik moet stemmen. Ben hele dag aan het deffen geweest dus het spijt me. Ik lees morgen alles door. :)
 
Reactiescore
1.271
Echt wel. Sta nu op 3-4 stemmen uit het niets wolfje
 
Reactiescore
559
Omdat? Graag wel een reden
Wat bedoel je hier mee :p
haha dacht zet eerst maar stem voor ik weer te laat ben :p

maar is meer een gevoel door die discussie over dat framen.
Ik blijf de 1ste dag moeilijk vinden om te stemmen.

vond hope ook verdacht met zijn stem wegzetten en dan weg.

verder waren er een paar die in het begin nogal aanwezig waren en later op de achtergrond bleven zoals hannibal.
+ eerdere potjes was hij steeds met lijstjes bezig
 
Bovenaan