[Speeltopic] Biggetjes van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser17472

Guest
Door te zoeken. Proberen verbanden te leggen en durven fouten te maken. Je zit niet altijd juist (kijk naar .Time), maar uit hoe anderen reageren kan je veel info halen. En uiteindelijk valt de puzzel dan wel in elkaar.
Wat jij deed deed ik ook in het begin, volhouden bij 1 speler. Beter verder kijken en kijken wat je nog meer verdacht vind en dat gewoon benoemen. Als burger bv kan je echt freewheelen en alles benoemen. Een wolf raakt sneller geïrriteerd dan wznneer je een burger 'aanvalt'of verdenkt kijk maar naar purple zijn reactie toen ik hem en nonkel jos benoemde als zijn slecht gevoel.


Ik doe echt mijn best, maar ik vind het gewoon moeilijk, maar wel leuk. En als ik het volgende potje wolf ben, dan zul je echt het verschil zien. Gelukkig kan ik dan wel overleggen met mijn medewolven, en dat zal ik dan ook zeker doen als ik wolf word. Maar ik hoop het niet.
Ik ben blij dat wvw weer terug is hier en ondanks dat ik het spel (nog) niet speel zoals velen willen, geniet ik er wel van en ik vond DO een heel veilig gevoel de eerste dag :D
 
Reactiescore
558
Door te zoeken. Proberen verbanden te leggen en durven fouten te maken. Je zit niet altijd juist (kijk naar .Time), maar uit hoe anderen reageren kan je veel info halen. En uiteindelijk valt de puzzel dan wel in elkaar.
nja enige verschil is dat time er mee weg komt.
maar als ik naar mezelf kijk, maakt niet uit hoe ik speel (al verschillende manieren geprobeerd) ik blijf altijd verdacht :(
Wat jij deed deed ik ook in het begin, volhouden bij 1 speler. Beter verder kijken en kijken wat je nog meer verdacht vind en dat gewoon benoemen. Als burger bv kan je echt freewheelen en alles benoemen. Een wolf raakt sneller geïrriteerd dan wznneer je een burger 'aanvalt'of verdenkt kijk maar naar purple zijn reactie toen ik hem en nonkel jos benoemde als zijn slecht gevoel.
werkt wel demotiverend als je weet dat je goed bent en het niet echt duidelijk kan maken en dat mensen dan toch op je blijven zitten
 

Deleted User - 487963986

Guest
nja enige verschil is dat time er mee weg komt.
maar als ik naar mezelf kijk, maakt niet uit hoe ik speel (al verschillende manieren geprobeerd) ik blijf altijd verdacht :(

werkt wel demotiverend als je weet dat je goed bent en het niet echt duidelijk kan maken en dat mensen dan toch op je blijven zitten

dat is ook zo maar je moet na gaan zolang je burger bent heb je niets te vrezen dan een lynch of lunch. terwijl bij een speciaaltje moet je al gaan op letten mag ik claimen ja of nee. Wat kan ik zeggen om niet op te vallen dat ik speciaal ben. Want als ik ga hinten dan heb ik kans om lunch te worden of gewelpt te worden. dus ik vind in sommige opzichten het leuker om burger te zijn dan een speciaaltje of wolf. burger kan je echt freestylen en zit je fout jammer dan maar je hebt dan echt je best gedaan.
 
Reactiescore
558
dat is ook zo maar je moet na gaan zolang je burger bent heb je niets te vrezen dan een lynch of lunch. terwijl bij een speciaaltje moet je al gaan op letten mag ik claimen ja of nee. Wat kan ik zeggen om niet op te vallen dat ik speciaal ben. Want als ik ga hinten dan heb ik kans om lunch te worden of gewelpt te worden. dus ik vind in sommige opzichten het leuker om burger te zijn dan een speciaaltje of wolf. burger kan je echt freestylen en zit je fout jammer dan maar je hebt dan echt je best gedaan.
ja maar met die verbanden leggen heb ik juist zo'n moeite he :p
ik vind iedere theorie logisch klinken XD
Ik ga ook veel af wat anderen zeggen, zo had ik mijn twijfels over nonkel maar omdat anderen weer zeiden dat hij wrs goed was omdat hij op glenn zat, dus ga ik weer twijfelen en stap ik daar weer vanaf.
 

Deleted User - 487963986

Guest
ja maar met die verbanden leggen heb ik juist zo'n moeite he :p
ik vind iedere theorie logisch klinken XD
Ik ga ook veel af wat anderen zeggen, zo had ik mijn twijfels over nonkel maar omdat anderen weer zeiden dat hij wrs goed was omdat hij op glenn zat, dus ga ik weer twijfelen en stap ik daar weer vanaf.

Dat was ook een lastige ook, nonkel was in eerste instantie goed. Maar ik ben ook geen held in verbanden leggen hoor. Zolang je actief bent en mee inhoudelijk wat post vind ik alles goed.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Heu? Raar potje heeft TLF dan gespeeld.

Wij zagen hierin een hint naar jou. Gezien de duidelijke vermelding van bengel, terwijl hij een post van jou citeerde.

Ja, dat was dus puur toeval. Ik vond dat TLF goed had gespeeld: hij was in principe totaal onopvallend ziener - deze opmerking van hem was even pech (en hij was sws lynch - al snap ik daar nog steeds niks van)
 
Reactiescore
1.049
Ja, dat was dus puur toeval. Ik vond dat TLF goed had gespeeld: hij was in principe totaal onopvallend ziener - deze opmerking van hem was even pech (en hij was sws lynch - al snap ik daar nog steeds niks van)
Ja maar wtf

Ik zie Johan en westkip (Had daarna tigor gezien vandaar bepaalde opmerkingen tho)

Ik zet in een post BE en Stan (had zelfs ni eens link gelegd aalleen dat die in het potje zaten)
Johan toevallig die nacht Stan als BE gezien dus wisten dak ziener was

Tigor was dus eigen verdenking :D Maar wilde evem checlen, had na t potje wel alle woffen gevangen in de chat met Susan! :D
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ja maar wtf

Ik zie Johan en westkip (Had daarna tigor gezien vandaar bepaalde opmerkingen tho)

Ik zet in een post BE en Stan (had zelfs ni eens link gelegd aalleen dat die in het potje zaten)
Johan toevallig die nacht Stan als BE gezien dus wisten dak ziener was

Tigor was dus eigen verdenking :D Maar wilde evem checlen, had na t potje wel alle woffen gevangen in de chat met Susan! :D


Tss en dan mij laten lynchen terwijl ik gewoon een goedje ben xD gratis lynch voor de wolven
 

DeletedUser40402

Guest
Ja, dat was dus puur toeval. Ik vond dat TLF goed had gespeeld: hij was in principe totaal onopvallend ziener - deze opmerking van hem was even pech (en hij was sws lynch - al snap ik daar nog steeds niks van)

Haha ja, ik post een redelijk zwakke theorie op hem om toch maar zelf mee te 'zoeken', volgende dag gaan er plots 2 mee met wat ik zei. Best wel mooi.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ja maar wtf

Ik zie Johan en westkip (Had daarna tigor gezien vandaar bepaalde opmerkingen tho)

Ik zet in een post BE en Stan (had zelfs ni eens link gelegd aalleen dat die in het potje zaten)
Johan toevallig die nacht Stan als BE gezien dus wisten dak ziener was

Tigor was dus eigen verdenking :D Maar wilde evem checlen, had na t potje wel alle woffen gevangen in de chat met Susan! :D

Haha ja, Rens noemde ineens na de deadline alle wolven op xD En volgens eigen zeggen - en daar zullen we 'm dan maar op geloven - had hij écht geen contact gehad met de weerwolven waardoor hij de namen te horen had gekregen :p
 
Bovenaan