Big brother is watching you!

DeletedUser61042

Guest
Ze worden keihard geedelt allemaal en ze komen niet verder dan clusterfucken wat een grap:D
 

DeletedUser75133

Guest
Hij begon met het edelen van barbarendorpjes achter mijn eerste lijn dorpen.. prima al zou hij zijn front dicht edelen, moet ie zelf weten. Zijn front houdt echter op daar waar mijn dorpen beginnen, en niet erachter! verder gaf hij via prive chat aan dat hij in eerste instantie door wilde gaan met het edelen van barbarendorpjes, gelukkig heeft hij toegegeven dat dat vervelend zou zijn en houdt er nu mee op. Probleem is dus opgelost!
 

DeletedUser64104

Guest
Heb jij dorpen in het cluster van mental liggen?
Tevens praat ik het ook niet goed maar zoals story/legend bij IAMTW aan het CF'en was...

Kzie net dat hij simpelweg BOVEN jou cluster edelt..

Dan mag je dus niks bij het front van de tegenstander overnemen:O
Dat is niet clusterfucken maar het opedelen van barbs aan het front

Precies wat er bij IATW gebeurde. Niks CF's in IATW. Dus zoals story/legend bij IAMTW aan het CF'en was... raakt kant noch wal. Overigens zit Anomaly ook in mijn cluster met een dorp waarvan je denkt wtf doet hij hier.
 
Reactiescore
1.367
Precies wat er bij IATW gebeurde. Niks CF's in IATW. Dus zoals story/legend bij IAMTW aan het CF'en was... raakt kant noch wal. Overigens zit Anomaly ook in mijn cluster met een dorp waarvan je denkt wtf doet hij hier.

Die uitspraak raakt kant en wal. Er werden 3k bbtjes IN het cluster van Imtw geedeld.
 

DeletedUser64104

Guest
Mij niet gezien met 3K bbtjes, je zult dan wel doelen op Ovice, zag ik ook 2 van :( Maar Story valt daarbij niets te verwijten.

Enfin alles valt wel weer te relativeren en het is verder een onnodige discussie wat wel en wat niet cf is, toch?
 
Reactiescore
1.367
Mij niet gezien met 3K bbtjes, je zult dan wel doelen op Ovice, zag ik ook 2 van :( Maar Story valt daarbij niets te verwijten.

Enfin alles valt wel weer te relativeren en het is verder een onnodige discussie wat wel en wat niet cf is, toch?

Waarom zou story niets te verwijten zijn? Alles gebeurt toch "Netjes" en "eerlijk"? Maar er word wel Ge cf'ed.

Maare, hoe gaat het bij story?
 
Reactiescore
1.367
Mental valt van binnen uit elkaar heb ik gehoord?

Well, half mental is niet meer dan MB voor de rest (de rest is 1 persoon die alle accounts aanstuurt)
Veel kan er dus niet vallen
 
Bovenaan