Big brother is watching you!

DeletedUser69389

Guest
Benoem dan ook de Story spelers die oude koeien uit de sloot halen slecht posten enz;)

En overigens wat als henri nu gewoon zijn mening deelt? kan jij niet mee eens zijn maar iedereen weet dat Story vies speelt dan mag hij dat benoemen.

Kata's hebben jullie zelf om gevraagd:D

En overigens dit AF gezeik zijn jullie mee begonnen, ga nu niet klagen dat het zo gemeen is anders moet je maar even gaan huilen in een hoekje:eek:

Daar bega je een fout. Mental heeft gevraagd om kata´s. Er waren intenties om afspraken hierover te maken, maar die zijn afgeschoten door Mental.;) Had wel voor Mental zo zijn argumenten die vanuit hun optiek als redelijk kunnen worden ervaren ja, maar er is geprobeerd om het gebruik van kata´s te voorkomen.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Klopt wat underground zegt. Echter is het voor mij de vraag of je per sé afspraken nodig hebt om kata's niet te gebruiken. Als er geen afspraken zijn kunnen de kata's in principe ook op de muur gezet worden. Inmiddels is er echter teveel gebeurd denk ik waardoor het hek van de dam is.
 

DeletedUser73972

Guest
ik wil hier nog eventjes op in gaan; ik heb het geprobeerd, soms opnieuw, maar waarom zou je überhaupt een lange tekst schrijven als die toch genegeerd gaat worden, er zijn een paar die antwoorden op elkaar, en de meesten reageren gewoon langs alles af.

Waarom? om te tonen dat je beter bent dan de rest hier natuurlijk :D

Daar hebben jullie wel een beetje gelijk in, maar het begint bij individuen die het wel proberen! Als dat uiteindelijk de meerderheid betreft dan wordt het vanzelf een beter discussieforum i.p.v. een "elkaar afblaf forum" :)

Ik vind me wel vaak in jouw punten, enkel nooit zo verwoord,
maar om terug naar de oorlog te gaan,
Ook al staat beun i nde verliezen, toch zal het nog steeds de stam zijn die bepaalt dat mental gaat winnen :cool:

Kata's hebben jullie zelf om gevraagd:D

En overigens dit AF gezeik zijn jullie mee begonnen, ga nu niet klagen dat het zo gemeen is anders moet je maar even gaan huilen in een hoekje:eek:

Toon dat we beter zijn, dat we geen revenge nodig hebben :)
Want nu staan we gelijk aan story op dat gebied van afblaffen wanneer er geblaft kan worden.
 

DeletedUser62862

Guest
7e207f35d429a73fb14fe2e1fa27ed7d.png

:d
 

DeletedUser73147

Guest
Als ik de aanvallen niet had gezien op YKMN & beun en nog enkele andere spelers binnen Mental had ik misschien de kata's op de muur gehouden zoals ik altijd deed. Maar nee, jullie bombarderen alles, doen wij het ook.

Kata principe: Kata's zijn leuk als je andermans gebouwen tot puin schiet, totdat ze je eigen gebouwen tot puin schieten dan komt het gejank
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Als ik de aanvallen niet had gezien op YKMN & beun en nog enkele andere spelers binnen Mental had ik misschien de kata's op de muur gehouden zoals ik altijd deed. Maar nee, jullie bombarderen alles, doen wij het ook.

Kata principe: Kata's zijn leuk als je andermans gebouwen tot puin schiet, totdat ze je eigen gebouwen tot puin schieten dan komt het gejank

Ik gebruik geen kata's in me clears en ik wil wedden dat ik ook word gekata'd moest ik een massa krijgen.
 
Reactiescore
579
Uiteraard, Maak that de katze wise heeft op W36 als één van de weinige van |D|, kata's gebruikt tegen Sandor Clegane... dus die heb je nog tegoed :p
 

DeletedUser69389

Guest
Als ik de aanvallen niet had gezien op YKMN & beun en nog enkele andere spelers binnen Mental had ik misschien de kata's op de muur gehouden zoals ik altijd deed. Maar nee, jullie bombarderen alles, doen wij het ook.

Kata principe: Kata's zijn leuk als je andermans gebouwen tot puin schiet, totdat ze je eigen gebouwen tot puin schieten dan komt het gejank

Met alle respect, maar wij met Versie gebruikten tot voor kort ook geen kata´s, maar toen we laatst onder vuur kwamen werd dit opeens wel gedaan en toen we er mensen over aanspraken kregen we een kat.:eek:
 

DeletedUser60969

Guest
Ach, laten we er niet teveel op in gaan.
Beide kanten kata'en, en dat is onvermijdbaar denk ik. Ook geen discussie meer waard :p

En je bewering klopt trouwens ook niet, je moet zeggen sinds je speelt. Ik heb nog hele oude rapportjes tot mijn beschikking in mijn map oude koeien :cool::cool:
 

DeletedUser69389

Guest
Ach, laten we er niet teveel op in gaan.
Beide kanten kata'en, en dat is onvermijdbaar denk ik. Ook geen discussie meer waard :p

En je bewering klopt trouwens ook niet, je moet zeggen sinds je speelt. Ik heb nog hele oude rapportjes tot mijn beschikking in mijn map oude koeien :cool::cool:

Niet in jouw oude bevers zul je bedoelen.:mad:
 

DeletedUser72420

Guest
Story doet mij denken aan een beginnende w43 stam die alle leden bij elkaar gooid(boeit niet wie het is), als die maar veel punten heeft! Goede taktiek, maar daar win je geen wereld mee. Geloof me op een dag op deze wereld gaat story beseffen dat je zo onmogelijk kan winnen en dat verzeker ik je echt met een volle 100% nu al:p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Uiteraard, Maak that de katze wise heeft op W36 als één van de weinige van |D|, kata's gebruikt tegen Sandor Clegane... dus die heb je nog tegoed :p
Dat was ik toen niet hoor, ik zat toen op DaCap:p
Story doet mij denken aan een beginnende w43 stam die alle leden bij elkaar gooid(boeit niet wie het is), als die maar veel punten heeft! Goede taktiek, maar daar win je geen wereld mee. Geloof me op een dag op deze wereld gaat story beseffen dat je zo onmogelijk kan winnen en dat verzeker ik je echt met een volle 100% nu al:p
Volgende keer dan niet zelf solliciteren voor die stam hé. :rolleyes:
 

DeletedUser73487

Guest
Story doet mij denken aan een beginnende w43 stam die alle leden bij elkaar gooid(boeit niet wie het is), als die maar veel punten heeft! Goede taktiek, maar daar win je geen wereld mee. Geloof me op een dag op deze wereld gaat story beseffen dat je zo onmogelijk kan winnen en dat verzeker ik je echt met een volle 100% nu al:p

Elke keer dat jullie deze onzin uitkramen krijg ik meer zin :D your attempts are not succesful :s
 

DeletedUser72420

Guest
Dat was ik toen niet hoor, ik zat toen op DaCap:p

Volgende keer dan niet zelf solliciteren voor die stam hé. :rolleyes:

t was geen solli, ik werd zelf overgehaald om zoiets te doen, kortom sneu dus. Grappig dat jij mij een arrogante zak noemt terwijl echt iedereen hier zegt en dat weet ik en jij ook dat jij de grootste arrogante zak van heel tw bent
 

DeletedUser69389

Guest
t was geen solli, ik werd zelf overgehaald om zoiets te doen, kortom sneu dus. Grappig dat jij mij een arrogante zak noemt terwijl echt iedereen hier zegt en dat weet ik en jij ook dat jij de grootste arrogante zak van heel tw bent

Wie verklaarde dat die de Story spelers in zijn buurt in 1 maand kon slopen? Wie zou Laurens eens laten zien op w36 wat TW spelen is? En allebei gelukt? Nee.:eek: En stel je zou zijn overgehaald dan ben je er altijd nog zelf bij dus om iets dergelijks dan als sneu te bestempelen.:eek:
 
Reactiescore
1.367
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?185729-Beun-zoekt-Haas-Wereld-37!-UITDAGING!


Het is niet dat ik Beun geen verse rekruten gun, maar men moet wel op de hoogte zijn van wat er speelt en dat is op dit moment I Am The War en King of Love zware klappen krijgen en dat komt niet (alleen) door kata´s.

En daar wel legend in de stats gebruiken, en geen mental in de stats doen? Je bent zielig bezig martijn :)
Als het in jou voordeel is wel in de stats, is het in je nadeel niet. Eigenlijk geef je hiermee weer hoe story is. Gefeliciteerd en bedankt!
 
Reactiescore
1.075
Wie verklaarde dat die de Story spelers in zijn buurt in 1 maand kon slopen? Wie zou Laurens eens laten zien op w36 wat TW spelen is? En allebei gelukt? Nee.:eek: En stel je zou zijn overgehaald dan ben je er altijd nog zelf bij dus om iets dergelijks dan als sneu te bestempelen.:eek:

Auri zei ook 25000 maanden geleden dat hij KoL zou weghebben op 1 maand. Gelukt? Nee.:eek:
 

DeletedUser72420

Guest
Wie verklaarde dat die de Story spelers in zijn buurt in 1 maand kon slopen? Wie zou Laurens eens laten zien op w36 wat TW spelen is? En allebei gelukt? Nee.:eek: En stel je zou zijn overgehaald dan ben je er altijd nog zelf bij dus om iets dergelijks dan als sneu te bestempelen.:eek:

vent ga eens de feiten beter bekijken, die vent had 1000x overmacht op w36 met stam zoal als solo acc
 
Bovenaan