Big brother is watching you!

Reactiescore
1.075
ja ik heb ook 5 dorpen gepakt van SU afgelopen week :mad:
 
Reactiescore
1.367
Hebben wij gestabt op KOL en IATW? Absoluut niet.

Wie zegt dat ik het daarover heb? Die woorden leg jij me in de mond om zo het onderwerp te veranderen...

Stabstammetje genaamd story is daar pro in...
 

DeletedUser38246

Guest
Wie zegt dat ik het daarover heb? Die woorden leg jij me in de mond om zo het onderwerp te veranderen...

Stabstammetje genaamd story is daar pro in...

.....
Steff zegt zelf dat het geen stabs zijn, maar dat het ook niet netjes is, daar ben ik het ook wel met hem mee eens, verder heeft iedereen normaal gereageerd en worden de posts redelijk onderbouwd, en het enige wat jij kan posten is stab dit, stab dat, stab zo. Wordt jij écht nooit moe van jezelf?:eek:
 
Reactiescore
1.367
.....
Steff zegt zelf dat het geen stabs zijn, maar dat het ook niet netjes is, daar ben ik het ook wel met hem mee eens, verder heeft iedereen normaal gereageerd en worden de posts redelijk onderbouwd, en het enige wat jij kan posten is stab dit, stab dat, stab zo. Wordt jij écht nooit moe van jezelf?:eek:

Sorry dat ik 1 van de 4 handelsmerken van story gebruik...
As i said before, het bestaan van story op zichzelf is al een stab.
 

DeletedUser68936

Guest
.....
Steff zegt zelf dat het geen stabs zijn, maar dat het ook niet netjes is, daar ben ik het ook wel met hem mee eens, verder heeft iedereen normaal gereageerd en worden de posts redelijk onderbouwd, en het enige wat jij kan posten is stab dit, stab dat, stab zo. Wordt jij écht nooit moe van jezelf?:eek:

Je kan beter tegen een steen praten dan tegen Danny, wen er maar vast aan.
 
Reactiescore
1.367
Je kan beter tegen een steen praten dan tegen Danny, wen er maar vast aan.

Tsja, ik houd jullie dan ook een spiegel voor

En het dwaalt al weer af naar persoonlijke aanvallen ^^

Daarbij is mijn punt bewezen dat story zwakzinnig is.
 

DeletedUser68936

Guest
Tsja, ik houd jullie dan ook een spiegel voor

En het dwaalt al weer af naar persoonlijke aanvallen ^^

Daarbij is mijn punt bewezen dat story zwakzinnig is.

Lol, heel story erbij betrekken. Noem mij dan gewoon zwakzinnig, dan hebben we allebei dezelfde mening over elkaar.
 
Reactiescore
1.367
Lol, heel story erbij betrekken. Noem mij dan gewoon zwakzinnig, dan hebben we allebei dezelfde mening over elkaar.

Ik doel meer op de posters op het AF. Iedere keer de vijand de schuld geven van vuile streken. En zelf eisen dat mensen gekicked worden als er zogenaamd vuil word gespeeld zonder dat er bewijs is.
 

DeletedUser37428

Guest
PIC BEUN HIHI.jpg

Hihi, met dank aan Giacomo, Streakertje, Peter Pan, Ovice, Eaglez en Sanctuary.

En natuurlijk onze bijdrage met 4 dorpjes :$
 
Reactiescore
1.367
Bekijk bijlage 8282

Hihi, met dank aan Giacomo, Streakertje, Peter Pan, Ovice, Eaglez en Sanctuary.

En natuurlijk onze bijdrage met 4 dorpjes :$

^^ Account dat 360graden front heeft is ook niet zo moeilijk te pakken :)
Maar wel leuk gedaan
 

DeletedUser37428

Guest
^^ Account dat 360graden front heeft is ook niet zo moeilijk te pakken :)
Maar wel leuk gedaan

Echt een goed argument. Zoek Tribal Tycoon eens op, W28. ;) 360 graden account, middenin vijandig gebied die het ook heeft overleefd. Zolang je stacks goed staan + er een actief team op zit, is er altijd iets mogelijk.

Maar IATW was ineens onbemand toen alle aanvallen binnenkwamen waardoor bijna alle troepen zijn gesloopt + er wordt amper gevv'd. Lastige klus zo ja.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat me ook niet om al dan niette informatie wat gestolen is door sanct in principe, maar het feit dat de vv genomen word en het eerste wat er gebeurd is het fora rondneuzen. Ik acht tonnie verder ook niet in staat om te komen spioneren voor story. Niet dat er zoveel belangrijkst te vinden is op ons fora fzo :D ik weet dat hij het niet doet, maar anderen kunnen hun gedachte hierover hebben.
maar het TPP geval zit me dieper helaas, ik had van Ronald meer verwacht dan een speler meteen aan te gaan vallen bij de eerste massa, een speler die zijn acc van de ondergang heeft gered en zowat al heel w37 samen mee speelt.
Ik heb het inderdaad zoals Auke aangeeft niet gezegd tegen de leiding van Story aangezien ik het als volwassen het onderling wou oplossen.

Steff, zoiets moet je gewoon ten alle tijde melden. In dat geval was er nu geen vv meer geweest en was sanct allang op de vingers getikt en was al deze heisa hier niet over nodig.
 

DeletedUser37428

Guest
Steff, zoiets moet je gewoon ten alle tijde melden. In dat geval was er nu geen vv meer geweest en was sanct allang op de vingers getikt en was al deze heisa hier niet over nodig.

Auke sinds wanneer reageer jij zo volwassen man :eek: Ik ken je echt niet meer zo :(
 

DeletedUser

Guest
Van wat ik uit de afgelopen 3 pagina's aan discussie kan concluderen: Steff gebruikt het feit dat een Story lid vv heeft bij een 'vijandige' stam wanneer het hem uitkomt ipv. dat hij dit meteen meld bij de leiding van Story zodat er wat aan kan worden gedaan. Vervolgens zie je allerlei spelers van Mental er meteen opduiken en moeten ze allemaal even hun zegje hierover doen om Story weer eens lekker in een kwaad daglicht te zetten. Heel erg makkelijk om een daad van een speler af te schuiven op een gehele stam.
 

DeletedUser

Guest
Hoe diep kun je zakken?

Eerst Mental beschuldigen van recruits die niet zijn doorgezet, vervolgens tijdens een oorlog accounts van je vijand rekruteren en daarna ook nog eens VV's aannemen van een speler van de vijand tijdens een oorlog.. Als klap op de vuurpijl probeert men het ook nog goed te praten, maar we zijn niet anders gewent. Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Hopelijk zijn jullie trots op deze geweldige prestatie!
 
Bovenaan