Big brother is watching you!

DeletedUser81928

Guest
Ik kan weer over cabbie beginnen hoor :D
GRAPJE NIET BOOS WORDEN
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Waarom? Ben jij ook een beetje boos omdat Etno geen 60katafakes kan blokken op zijn achterland waardoor zijn boerderijen naar 27 zijn gegaan? Leer fakes blokken he...:eek:

Dude, alsof dat me een bal interesseert. Je reactie is onder de gordel en dit is ook niet de eerste reactie van zulke soort van jou.

Overigens heb ik zelf clears met 500kata's, al gebruik ik ze wel amper. :D
 

DeletedUser69459

Guest
Dude, alsof dat me een bal interesseert. Je reactie is onder de gordel en dit is ook niet de eerste reactie van zulke soort van jou.

Overigens heb ik zelf clears met 500kata's, al gebruik ik ze wel amper. :D

Welke reactie 'onder de gordel' heb ik hier dan al gegeven? Ik heb hier nog amper gepost lol :eek:
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser

Guest
waarschijnlijk zullen daarmee wel een heel deel front clears gepakt zijn, frontclears die het front dus even rustiger maken, wat ook handig is. misschien niet de beste manier, als je er natuurlijk vanuit gaat dat het acc 24u/24 bemant is, maar dat is niet het geval denk ik dus is de frontclears blocken waar mogelijk zeker handig, ook al kost het wat meer def. Nuja ik weet niet eens zeker of het frontclears waren, maar i kga er wel vanuit :p

Die fake edels zullen wel een bedoeling gehad hebben zeg! Misschien had je wel ergens gehoopt er door te komen :O

Waren grotendeels geen frontclears;)

:eek: Je hebt me door:cool:
 

DeletedUser38246

Guest
Zijde 1:
Stammen: Beun
Zijde 2:
Spelers: Something Unique

Timeframe: 07/04/2015 00:00:00tot07/04/2015 13:41:31

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 2
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 26,467
Kant 2: 17,683
Verschil: 8,784

chart



Wat een noob die Something Unique :D:D
 

DeletedUser75133

Guest
Zijde 1:
Stammen: Beun
Zijde 2:
Spelers: Something Unique

Timeframe: 07/04/2015 00:00:00tot07/04/2015 13:41:31

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 2
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 26,467
Kant 2: 17,683
Verschil: 8,784

chart



Wat een noob die Something Unique :D:D


gefeliciteerd met het vinden van een timeframe waar Beun eventjes een lichte winst maakte op something unique :) jullie komen er wel! :D
 

DeletedUser81928

Guest
Ik heb 5 miljoen verslagen tegenstanders op casi :p en ik heb bijna al mn clears nog XD zegt ook iets over het deffen van de tegenstander
 
Bovenaan