Big brother is watching you!

DeletedUser81928

Guest
1984 een disutopie!?
aa78ee17dd44609eda2d22c8794ccebb.png
13dab00c3e6d0f9f5f2a3932e5083603.png

56cdce242f839d73e6778c235607960b.png
24bd718370c3aaf72cb39452b7fe73d5.png

Proloog:
Om goed te begrijpen waarom Story de oorlog heeft verklaard aan 1984 moeten we een stuk terug in de tijd. Niet helemaal terug naar 1984 natuurlijk, maar wel een paar maandjes.
Het begon allemaal met de stab van ex-Story lid Casimodo richting Story/Fresh. Casimodo besloot zijn ex-Dixie vriend Damacon te helpen omdat hij die niet kreeg van zijn stam Mental in de strijd tegen Fresh. Mental, de stam waar Damacon in zit had kwam erachter dat Damacon hulp vroeg aan ex-Dixie leden en kickte hem uit de stam.
De relatie tussen Story en Fresh werd aangetast door de actie van Casimodo om ondersteuning en VV hulp te verlenen aan Damacon. De leiding van Story had nog expliciet Casimodo gezegd Damacon niet te helpen en dat hij gekickt zou worden wanneer hij dit wel deed. Helaas loog hij tegen de leiding over het steunen van damacon en werd er met de stam besproken wat er gedaan moest worden. Uiteindelijk besloot Casimodo zelf de stam te verlaten.
Door de commotie die ontstaan was tussen Fresh en Story werd Tasarinan verdacht van spionage voor Story, omdat de aanvalsplannen van Fresh op Damacon uitlekten. Deze beschuldigen waren op basis van de goede relatie die Bart had met Story. Zo zat hij zelfs bij Story in de chat.
Echter waren het valse beschuldigen, want Bart had niks vertelt aan Story over deze plannen. Na de kick van Tasarinan besloot Fresh een NAP aan te gaan met Mental vanwege het wantrouwen die ze kregen tegen Story.Voorwaarde was dat tasa niet terug mocht naar frehs. Er waren verschillende leden van Fresh die niet wisten wat er nu precies aan de hand was en wat nu precies de waarheid was. Deze spelers bleven tasa steunen waar het kon echter wilde de leiding van fresh het zo veel mogelijk tegen houden. Het kwam erop neer dat de communicatie tussen de Fresh leiding en de leden niet goed was en resulteerde uiteindelijk in de val van Fresh. Bij de val van Fresh ontstond een nieuwe stam Ethanol met Giacomo als leider met Tasarinan erbij. Veel leden van Fresh kregen namelijk het gevoel dat Tasarinan inderdaad onschuldig was,dat de NAP met Mental niet goed was en dat de leiding van fresh niet helemaal eerlijk naar de leden is geweest.
Er gingen uiteindelijk veel Fresh leden naar Ethanol en er gingen er ook weer leden weg. Uiteindelijk ontstonden er twee stammen: Legend en 1984. Legend ontstond uit de eerste spelers die naar Ethanol kwamen samen met Winterfalls en 1984 bestond uit spelers als Casimodo, King Of Love en Fichtme met de ex-Fresh leden. Fresh, de stam die het zuiden domineerde was veranderd tot het laatste restje dat het nu is.
Fichtme had Story verlaten gezien hij het niet aan kon zien dat we Mental aanvielen. Door het wegvallen van deze spelers ontstond er een gat in het gebied van Story in het zuiden en bleven de spelers Romero en SanctuaryFenix in 1984 zitten door het vertrouwen dat ze kregen dat er meer spelers van Story naar 1984 zouden komen in het zuiden. Dit gebeurde echter niet . Ook kwamen romero en sanctury er niet uit qua edelrichtingen met story. En lag de kaart er als volgt voor:
Rood is 1984
Blauw is story
nl37


De eerste aanvallen!
Waar story eigenlijk de eerste zet wilde doen, was 1984 eerder. Zij vielen aan boekten winsten op story. De aanval zat goed inelkaar en de aangevallen spelers stonden er nog niet helemaal klaar voor. Het werd Tijd om iets terug te doen. Er werd succesvolg geblitzt op masterzor en romero. De dorpen stroomden binnen en de verliezen werden goedgemaakt. 1984 had een slapende hond wakker gemaakt en was niet in staat de tegenaanval met succes af te weren.
Hier volgen de stats tot nu toe:
Zijde 1:
Stammen: 1984
Zijde 2:
Stammen: Story

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 23
Kant 2: 131
Verschil: 108

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 215,436
Kant 2: 1,209,926
Verschil: 994,490

chart




We hopen dat het een mooie oolog wordt. Dat stabs achterwege gelaten kunnen worden en dat men gewoon plezier heeft. Want dat is waar het hier in dit spel uiteindelijk om draait. Veel plezier en succes!

latest
 

DeletedUser

Guest
Als ik de kaart bekijk wens ik 1984 het beste toe maar ik denk dat deze oorlog binnenkort alweer afgelopen is...
 

DeletedUser

Guest
Als ik de kaart bekijk wens ik 1984 het beste toe maar ik denk dat deze oorlog binnenkort alweer afgelopen is...

Niet vergeten dat Mental nog een rol speelt. Heel gauw is misschien iets overdreven.
 

DeletedUser26931

Guest
Tjonge, Story stabt echt nooit?
Of hoe waren die namen ook weer Stabgoon en zirstab. Oh nee dat waren geen stabs maar wederom acties met een vieze bijsmaak.
En bij dit sprookje weer precies het zelfde. Die vieze bijsmaak.

Maar dat de beste mogen winnen. Al weet je dat met Story nooit. Er zal wel weer ergens een accountje verschijnen of ze krijgen opeens info toegespeeld (nee Story doet niet aan spionage, het komt ze zomaar aangewaaid).
 

DeletedUser35742

Guest
Misschien wel en misschien niet. Ik ga het mn tegenstanders niet vertellen.
 
Reactiescore
57
Prima verhaal, ik kijk lekker toe.

Voor de duidelijkheid, verhaal over Casimodo klopt, maar toen was ik al lang gestopt.

Dat de beste moge winnen!
 

DeletedUser73972

Guest
Hup hup, knalmodus activated.
Ziet er uit als een moeilijke opgave, is het ook,

Maar we zullen er komen :D
Succes aan mijn buurtjes streaker firmin debakkelgek en bmk en ook de rest natuurlijk


Ps :Zou ik migen vragen of jullie 1 keer om de 2 weken eens een paar dagen aanvalsstop op mijn acc kunnen inlassen?
Het begint afgezaagd te worden :p
 

DeletedUser62766

Guest
Het misbruiken van een kwaliteitsroman als 1984 zou verboden moeten worden
 

DeletedUser73972

Guest
Oh ik had nu echt wel verwacht dat jullie dat zouden willen doen zeg
 

DeletedUser81928

Guest
auke niet praten over dingen waar je geen weet van hebt. Dus vooral niet praten over vrouwen en tw :p
 
Bovenaan