Big brother is watching you!

Reactiescore
1.367
K, Dan zal ik beginnen.

Story heeft sinds het begin van het oprichten verschillende acties ondernomen en schuift daarbij iedere keer weer de schuld af op de vijand.
Story heeft recruits gedaan van de vijand, met excuus dat mental dat in het verleden ook deed. De recruits werden terecht genoemd omdat de mensen zelf bij story aan zouden hebben geklopt. Dan krijgt mental een sollicitatie in de bus van oracleone, uit het niets. Mental geeft dit netjes aan bij story leiding dat er gesproken word over het mogelijk toetreden van oracle. Waarop story meteen begint te roepen dat mental zich naar de overwinning recruit en dat mental zwak bezig is (niet vergeten dat story zelf de leden contacteerd, denk hierbij aan ex-nilva)

Story neemt spelers aan die zich voordoen als de vorige eigenaar, vriendelijk met Mental leden praten en advies geven MBT de massa, en zich voordoen als vijand van story. Toevallig joined die speler de zelfde nacht nog story om mee te doen met de massa, wel nadat hij de speler die hij aanvalt weltrusten heeft gewenst. Dat had mental aan moeten zien komen.
Story neemt een account, waarvan ze NIET in bezit zijn en zelfs niet eens op zouden mogen spelen. Ook deze spelers praten gezellig met enkele Mental front spelers en geven aan om daar (mental/story front) te gaan liggen om zo story te irriteren. Dezelfde week joined het account story om vervolgens in het holst van de nacht mee te doen met de massa.
Story heeft maanden lang gehammerd op Cabbie, dat deze een stabber zou zijn omdat ze een account, dat story onwettig genomen heeft op delete heeft gezet. Cabbie moest uit mental omdat deze een stab gedaan zou hebben waar story 0,0 bewijs voor heeft.
Nu joined winterfalls legend, de stam die in opdracht van story of iniedergeval in overleg met story opgericht is, om vervolgens de NAP van 2 weken te schenden door meteen mental aan te vallen. Dit word afgedaan dat de NAP geld tussen Fresh en Mental, en individuen daar niet aan verbonden zijn. Moet ik nog verder gaan?
 

DeletedUser

Guest
Met alle respect Golden Haze, je praat hier echt pure onzin en ik erger me er dood aan. Je loopt ons te beschuldigen van recruiten van de vijand en van vv's hebben van de vijand maar bent alweer vergeten dat Mental leden van bg's van Story/Cyan heeft gerekruteerd en zelfs 4 leden rechtstreeks uit Cyan, over hypocriet gesproken... Daarbij is deze vv een actie van 1 bepaald persoon en is dit niet de fout van Story zelf en zo laten jullie dat wel lijken, zoals eerder gezegd: is Steff nooit naar de Story leiding geweest om het te melden.

En ik ben de laatste die ontkend dat Story nooit vuile streken heeft uitgehaald zoals het recruiten van de vijand, maar zoals jullie (Mental) hier nu enorm schijnheilig en hypocriet lopen te reageren is echt belachelijk.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Vuile streken. Tide was voor zover ik me herinner de eerste vuile streek van deze oorlog. Laten we dus niet dingen van ervoor bijhalen. Mental begon met de vuile strelen, niet dat ik vuile streken überhaupt goedkeur. Zeer zeker niet.

Maar er wordt hier erg overdreven met dit begrip.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik zal het wel niet mogen zeggen, maar doe het toch: Weer een smerige streek van Story.

Naast het forum doorspitten, zijn er meer mogelijkheden om kwaad te doen met de account. Ik noem het leegzetten van dorpen ten faveure van Story leden, het terugtrekken van mogelijke OS met hetzelfde doel... denk je dat het dorp veilig is, is ineens de defence weg, als de clears en edels landen etc etc.

Je neemt de VV niet aan OF je verlaat direct na aannemen de stam... nu kan je o.a. op de kaart zien (gedeelde bevelen) waar OS e.d. op lopen... heel handig als je aanvalt op een aantal accounts, van de vijandige stam waarin je nu een VV account heb... en dat weten jullie in Story best.

Forumrechten ontnemen na ontdekking is dan ook niet genoeg. Er rest alleen een direct ontslag.

Tja, een zoveelste streek weer van Story. Hoe ver gaat Story nog? Wordt er nog serieus steeds gedacht dat Story op zijn blauwe ogen wordt geloofd? Jullie verliezen ondertussen jullie laatste stukje geloofwaardigheid.
Dat dit ook nog goed gepraat wordt, en dan verweten werd naar Beun dat ze hem maar moesten kicken (als het kwaad geschied is) valt me helemaal tegen. Natuurlijk zullen jullie hier niet openlijk toegeven dat jullie info hebben van het forum, maar zoals het nu lijkt hebben jullie de schijn behoorlijk tegen jullie. Mochten jullie het echt wat doen dan hadden jullie ook wel wat anders gereageerd hebben.
Jullie waren zogenaamd gezegd een fair play voorstel nodig, maar kennelijk hebben weinig Story leden ook maar het respect om zelf met enig respect te spelen zonder daarbij een voorstel nodig te hebben. Ondertussen wel andere spelers van Mental op andere werelden zwart maken omdat ze 'zogenaamde niet onderbouwende' stabs goed praten.

Allemaal zeiken over het zogenaamde niveau van W37, blijkt al wel weer wie weer het niveau van W37 bepaald.

Het gaat me ook niet om al dan niette informatie wat gestolen is door sanct in principe, maar het feit dat de vv genomen word en het eerste wat er gebeurd is het fora rondneuzen. Ik acht tonnie verder ook niet in staat om te komen spioneren voor story. Niet dat er zoveel belangrijkst te vinden is op ons fora fzo :D ik weet dat hij het niet doet, maar anderen kunnen hun gedachte hierover hebben.
maar het TPP geval zit me dieper helaas, ik had van Ronald meer verwacht dan een speler meteen aan te gaan vallen bij de eerste massa, een speler die zijn acc van de ondergang heeft gered en zowat al heel w37 samen mee speelt.
Ik heb het inderdaad zoals Auke aangeeft niet gezegd tegen de leiding van Story aangezien ik het als volwassen het onderling wou oplossen.

Dit was dus de zoveelste actie van story die gezien word als fout van een ander onder het mom van "dat had je zelf toch moeten zien" ?

Iedere keer als story aan het stabben is, zijn de tegenstanders de schuldigen, maar story die de stabs doet niet... Nee, echt niet. Story kan zich niet, beter gezegd hoeft zichzelf niet aan de regels te houden waar de tegenstanders zich wel aan moeten houden.

Stam vol hypocrieten en stabbers, met enkelingen die niet tot beide groepen behoren zo omschrijft de rest van de wereld story.

Laatst nog, het kata gebruik op Yohan werd eens weer veroordeeld. Kata fakes op boerderij is zogezegd zwak van Mental terwijl dit van alle kanten gebeurd. Eigenlijk ook nog vrijwel eerst door Story ingezet om flink de kata's in te zetten. Het recruiten van spelers in oorlog wat Story doet, iets wat Mental ook 'zogenaamd' zou doen. Tot op heden zitten er nog geen spelers in de stam van stammen zoals Story ze recruit. Acties als Lagoon, acties van Winterfalls die de NAP plots verbrak van YKMN (wat dus een stab was en afgedaan werd als een communicatiefout).
Misschien snap je dan ook eens de reactie van ons ja, als er dan een Story speler een langere tijd zit op een VV van een speler in een vijandelijke stam dan trek ik inderdaad mijn vraagteken. Jij praat enkel over een resultaat op IATW, ik heb het over de VV in Beun wat totaal geen betrekking heeft mijn inziens op de resultaten van IATW. Dan doet de eerlijke en lieve uitleg er ook niet toe voor mij, ik ben wel een beetje klaar met dit soort acties.

Hoe diep kun je zakken?

Eerst Mental beschuldigen van recruits die niet zijn doorgezet, vervolgens tijdens een oorlog accounts van je vijand rekruteren en daarna ook nog eens VV's aannemen van een speler van de vijand tijdens een oorlog.. Als klap op de vuurpijl probeert men het ook nog goed te praten, maar we zijn niet anders gewent. Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Hopelijk zijn jullie trots op deze geweldige prestatie!

Jullie roepen allemaal wel Story dit en Story zus, maar wij wisten hier niet van. Het enige wat bij mij bekend was is dat het een intern bedrof van Sanctuary.

Een ieder weet dat ik fair play in het vaandel heb staan en ik heb gisteren meteen Sanctuary erover aangesproken toen ik erachter kwam en gevraagd of te leaven of te stoppen met de vv. De vv is vanaf 15 april? In hoeverre zijn wij er dan als Story zijnde verantwoordelijk voor het draaien van die vv als wij er gisteren pas achter kwamen? Al met al heeft Sanctuary een fout begaan ja, Story in deze niet, maar Beun weldegelijk. Steff of wie dan ook had mij kunnen aanspreken over het feit dat Real Atom werd gedraaid door Sanctuary echter is dit niet gedaan en konden wij als Story zijnde er ook niets aandoen. Beun had het account of direct moeten kicken of mij aanspreken echter is dit niet gedaan en men Story er nu op aan en dat is gewoon pertinent onjuist. Zoals gezegd heb ik het gisteren meteen aangepakt toen ik het vernam. Er is door Story geen informatie ontvangen door het gebruik van dat account en ook niets anders mee gedaan. Ik kan er niet voor instaan dat Sanctuary er niets mee heeft gedaan, maar ik heb wel geeist dat ik dit in geen enkel geval goedkeur en indien het zou hebben plaatsgevonden dat hij daar direct mee diende te stoppen.

Dus kijk voortaan eerst eens verder dan je neus lang is en met een vingertje te wijzen van Story dit en Story zo.


Tussen IATW en TTP is er uiteindelijk geen nap ontstaan en heeft TTP in overleg met ons als leiding wel een spertijd gehad. Overigens het verwijt dat sanct nog in chats zat tsja ook daar kun je mensen ontslaan en misschien wel niet zo sctief die chat en anders tevens een fout van de beheerder al kon dke zelf ook vertrekken, maar Sanct is er niet alleen verantwoordelijk voor.


Betreffende Oracleone is er weldegelijk een poging gedaan tot vuil spel en dan misschien niet door Mental, maar wel door Warre en dat weet hij zelf ook wel. Anders maar eens met Remco praten, want die kan dat achteraf ook beamen.


Contacteer mij dus voortaan als je iets opmerkt i.p.v. op het AF er mee te komen kokketteren en nooit met de leiding van Story überhaupt gesproken te hebben en ons dan ergens van betichten.

M.Vr.Gr.
Martijn
 

DeletedUser73147

Guest
Wordt het andersom dan ook gedaan?

Jullie zetten bij wijze van spreken alles al op het AF voordat het gebeurd is, ohja ik las ergens een berichtje terug: Mental de Massastam hooray!
 

DeletedUser

Guest
Met alle respect Golden Haze, je praat hier echt pure onzin en ik erger me er dood aan. Je loopt ons te beschuldigen van recruiten van de vijand en van vv's hebben van de vijand maar bent alweer vergeten dat Mental leden van bg's van Story/Cyan heeft gerekruteerd en zelfs 4 leden rechtstreeks uit Cyan, over hypocriet gesproken... Daarbij is deze vv een actie van 1 bepaald persoon en is dit niet de fout van Story zelf en zo laten jullie dat wel lijken, zoals eerder gezegd: is Steff nooit naar de Story leiding geweest om het te melden.

En ik ben de laatste die ontkend dat Story nooit vuile streken heeft uitgehaald zoals het recruiten van de vijand, maar zoals jullie (Mental) hier nu enorm schijnheilig en hypocriet lopen te reageren is echt belachelijk.

Leuk om alles af te doen met 'pure onzin'. Het spijt me A. maar ik geloof er niets van dat er geen info is gelekt door deze actie. Zelfs al was de leiding daar misschien niet van op de hoogte.. Ik heb het idee dat de hele omgeving allang over de gelekte informatie beschikt. Het is nogal merkwaardig dat een account binnen Beun een week onder VV staat van een Story-lid. Ik ben het er verder wel mee eens dat Beun beter contact had kunnen opnemen met Story, maar ik betwijfel of dit niet is gebeurd.

Mental heeft inderdaad wel eens gerekruteerd van de vijand, maar de situatie van toen en nu vind ik niet vergelijkbaar. De laatste echte vijandelijke gerekruteerde accounts waren in september. Die drie (niet vier) recruits uit Cyan was zelfs een jaar geleden.. Deze leden zouden in eerste instantie naar Mental komen, maar kozen toch voor Cyan waar ze achteraf spijt van kregen. Mental en Cyan waren destijds zeker geen vijanden. Sterker nog heeft Cyan na die tijd nog een NAP aangeboden aan Mental.

Ik vraag mij af waar ik enorm schijnheilig in hypocriet reageer? Lees mijn eerste post van vandaag nog eens goed.

Vuile streken. Tide was voor zover ik me herinner de eerste vuile streek van deze oorlog. Laten we dus niet dingen van ervoor bijhalen. Mental begon met de vuile strelen, niet dat ik vuile streken überhaupt goedkeur. Zeer zeker niet.

Maar er wordt hier erg overdreven met dit begrip.

Tide had een globale ban en die krijg je echt niet zomaar even. Story wilde destijds niet de reden geven en dus is iedereen doorgegaan met aanvallen. Noem je dat vuil spel? Toen Story wel de redenen wilde geven was het al te laat aangezien o.a. Lost ook al mee deed en het account al een flink aantal dorpen had verloren.

Toen Tide een ban kreeg was er nog geen eens oorlog, die volgde na de tijd pas, maar goed als je de tijd daarvoor ook wilt mee rekenen als oorlog (begrijpelijk aangezien Story&Mental al langer vijanden waren). De eerste vuile streek van deze oorlog was dan Story die accounts uit Mental heeft gerekruteerd.

Jullie roepen allemaal wel Story dit en Story zus, maar wij wisten hier niet van. Het enige wat bij mij bekend was is dat het een intern bedrof van Sanctuary.

Een ieder weet dat ik fair play in het vaandel heb staan en ik heb gisteren meteen Sanctuary erover aangesproken toen ik erachter kwam en gevraagd of te leaven of te stoppen met de vv. De vv is vanaf 15 april? In hoeverre zijn wij er dan als Story zijnde verantwoordelijk voor het draaien van die vv als wij er gisteren pas achter kwamen? Al met al heeft Sanctuary een fout begaan ja, Story in deze niet, maar Beun weldegelijk. Steff of wie dan ook had mij kunnen aanspreken over het feit dat Real Atom werd gedraaid door Sanctuary echter is dit niet gedaan en konden wij als Story zijnde er ook niets aandoen. Beun had het account of direct moeten kicken of mij aanspreken echter is dit niet gedaan en men Story er nu op aan en dat is gewoon pertinent onjuist. Zoals gezegd heb ik het gisteren meteen aangepakt toen ik het vernam. Er is door Story geen informatie ontvangen door het gebruik van dat account en ook niets anders mee gedaan. Ik kan er niet voor instaan dat Sanctuary er niets mee heeft gedaan, maar ik heb wel geeist dat ik dit in geen enkel geval goedkeur en indien het zou hebben plaatsgevonden dat hij daar direct mee diende te stoppen.

Ik heb mijn oordeel gebaseerd op wat ik hier heb gelezen en het leek erop alsof Story bewust die VV heeft aangenomen om info te verkrijgen.. Lijkt me logisch als men een week de VV heeft. Verder had ik verwacht dat er wel contact is opgenomen met Story en als dat niet het geval is dan heb ik het verkeerd opgevat. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat jullie hier geen info door hebben gekregen of in ieder geval Sanctuary.. Hij zal vast en zeker de nuttige info gedeeld hebben met zijn omgeving.

Feit is wel dat als een dergelijke situatie zich bij Mental zou voordoen, dat wij het dan over een half jaar nog zouden horen.
 

DeletedUser

Guest
Leuk om alles af te doen met 'pure onzin'. Het spijt me A. maar ik geloof er niets van dat er geen info is gelekt door deze actie. Zelfs al was de leiding daar misschien niet van op de hoogte.. Ik heb het idee dat de hele omgeving allang over de gelekte informatie beschikt. Het is nogal merkwaardig dat een account binnen Beun een week onder VV staat van een Story-lid. Ik ben het er verder wel mee eens dat Beun beter contact had kunnen opnemen met Story, maar ik betwijfel of dit niet is gebeurd.

Mental heeft inderdaad wel eens gerekruteerd van de vijand, maar de situatie van toen en nu vind ik niet vergelijkbaar. De laatste echte vijandelijke gerekruteerde accounts waren in september. Die drie (niet vier) recruits uit Cyan was zelfs een jaar geleden.. Deze leden zouden in eerste instantie naar Mental komen, maar kozen toch voor Cyan waar ze achteraf spijt van kregen. Mental en Cyan waren destijds zeker geen vijanden. Sterker nog heeft Cyan na die tijd nog een NAP aangeboden aan Mental.

Ik vraag mij af waar ik enorm schijnheilig in hypocriet reageer? Lees mijn eerste post van vandaag nog eens goed.

Wat jij gelooft heeft niks met de waarheid te maken, het is zeker merkwaardig dat er een vv binnen beun bij Story zit, ik ben daar ook enorm kwaad over evenals de leiding in Story. Ik snap niet dat jij hier Story de schuld van durft te geven ipv. desbetreffende speler die de fout maakt. Daarbij blijft mijn punt staan dat Steff dit bij Story moet melden ipv dit te gebruiken als een bom op het AF, en dat jij betwijfelt of dit niet is gebeurd ligt echt aan jou, want Steff geeft dit zelf toe lol.

Tuurlijk is dat wel vergelijkbaar, Mental doet zo zijn slechte dingen Story eveneens. Wanneer deze recruits waren doet er niet eens echt toe want zo zijn voor alle recruits van Story ook wel een geldige reden te plaatsen. En Mental en Cyan waren zeker wel vijanden toen... Was miss nog niet de periode waar er oorlog tussen ons was maar vijanden waren we zeker.

Schijnheilig en hypocriet was niet puur op jou gericht maar op geheel Mental die hier als laffe hondjes op deze gebeurtenis springen om Story belachelijk te maken om iets waar Story zelf niets aan kan doen.

Ik vind het iig diep en diep triest zoals het er nu weer aan toe gaat.
 

DeletedUser60969

Guest
Tuurlijk is dat wel vergelijkbaar, Mental doet zo zijn slechte dingen Story eveneens. Wanneer deze recruits waren doet er niet eens echt toe want zo zijn voor alle recruits van Story ook wel een geldige reden te plaatsen. En Mental en Cyan waren zeker wel vijanden toen... Was miss nog niet de periode waar er oorlog tussen ons was maar vijanden waren we zeker.

Schijnheilig en hypocriet was niet puur op jou gericht maar op geheel Mental die hier als laffe hondjes op deze gebeurtenis springen om Story belachelijk te maken om iets waar Story zelf niets aan kan doen.

Ik vind het iig diep en diep triest zoals het er nu weer aan toe gaat.

Alles wordt weer gegooid op recruits van eerder, zoals R_R. Wat men niet aanhaalt is dat Cyan daarvoor onze BG Gas. heeft gerecruit. Dit is alles te verklaren doordat Cyan en Mental hun BG verwaarloosd hebben. Je kan wel alles verhalen op die recruits van destijds, maar de recruits zoals Story heeft gedaan heeft Mental tot nu toe nooit gedaan. Je kan dan wel alles willen verhalen en goedpraten over recruits van 7-10 maand geleden maar dat doet er helemaal niet toe. Het is een niveau die Story aan wil geven, en dat is het recruiten van leden waar ze vol mee in een oorlog zijn. Het zijn allemaal dingen die Story altijd weer wil verhalen op Mental.

Contacteer mij dus voortaan als je iets opmerkt i.p.v. op het AF er mee te komen kokketteren en nooit met de leiding van Story überhaupt gesproken te hebben en ons dan ergens van betichten.

M.Vr.Gr.
Martijn

Dan nog een voorbeeld, het zogenaamde goede wijze voorbeeld wat Story nu wil geven dat het altijd aan de leiding gemeld moet worden en niet gelijk op het AF moet worden gegooid. Ik kan me nog een recente gebeurtenis herinneren dat heel Story hier moord en brand riep, dat Escalation CF's plaatste bij Blacky. Waren jullie daar ook nog zo volwassen om iemand van de leiding van Mental eerst te pmen? Ga dan hier nu ook niet zo schijnheilig lopen doen.
 

DeletedUser37428

Guest
Hoe diep kun je zakken?

Eerst Mental beschuldigen van recruits die niet zijn doorgezet, vervolgens tijdens een oorlog accounts van je vijand rekruteren en daarna ook nog eens VV's aannemen van een speler van de vijand tijdens een oorlog.. Als klap op de vuurpijl probeert men het ook nog goed te praten, maar we zijn niet anders gewent. Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Hopelijk zijn jullie trots op deze geweldige prestatie!

Zucht..
 

DeletedUser

Guest
Alles wordt weer gegooid op recruits van eerder, zoals R_R. Wat men niet aanhaalt is dat Cyan daarvoor onze BG Gas. heeft gerecruit. Dit is alles te verklaren doordat Cyan en Mental hun BG verwaarloosd hebben. Je kan wel alles verhalen op die recruits van destijds, maar de recruits zoals Story heeft gedaan heeft Mental tot nu toe nooit gedaan. Je kan dan wel alles willen verhalen en goedpraten over recruits van 7-10 maand geleden maar dat doet er helemaal niet toe. Het is een niveau die Story aan wil geven, en dat is het recruiten van leden waar ze vol mee in een oorlog zijn. Het zijn allemaal dingen die Story altijd weer wil verhalen op Mental.



Dan nog een voorbeeld, het zogenaamde goede wijze voorbeeld wat Story nu wil geven dat het altijd aan de leiding gemeld moet worden en niet gelijk op het AF moet worden gegooid. Ik kan me nog een recente gebeurtenis herinneren dat heel Story hier moord en brand riep, dat Escalation CF's plaatste bij Blacky. Waren jullie daar ook nog zo volwassen om iemand van de leiding van Mental eerst te pmen? Ga dan hier nu ook niet zo schijnheilig lopen doen.

Het gaat mij er meer om dat door dit gevalletje van vv in beun weer zulke argumenten worden aangehaald als: kijk Story die vuile stam, zie je nu wel? Toen en toen ook al... Dat terwijl Mental ook zulke dingen heeft gedaan in het verleden, daarom dat ik jullie nu zo hypocriet en schijnheilig vindt reageren. En dat je nu zelfs loopt te ontkennen dat Mental zulke recruits nooit heeft gedaan is natuurlijk onzin lol.
 

DeletedUser69389

Guest
Leuk om alles af te doen met 'pure onzin'. Het spijt me A. maar ik geloof er niets van dat er geen info is gelekt door deze actie. Zelfs al was de leiding daar misschien niet van op de hoogte.. Ik heb het idee dat de hele omgeving allang over de gelekte informatie beschikt. Het is nogal merkwaardig dat een account binnen Beun een week onder VV staat van een Story-lid. Ik ben het er verder wel mee eens dat Beun beter contact had kunnen opnemen met Story, maar ik betwijfel of dit niet is gebeurd.

Mental heeft inderdaad wel eens gerekruteerd van de vijand, maar de situatie van toen en nu vind ik niet vergelijkbaar. De laatste echte vijandelijke gerekruteerde accounts waren in september. Die drie (niet vier) recruits uit Cyan was zelfs een jaar geleden.. Deze leden zouden in eerste instantie naar Mental komen, maar kozen toch voor Cyan waar ze achteraf spijt van kregen. Mental en Cyan waren destijds zeker geen vijanden. Sterker nog heeft Cyan na die tijd nog een NAP aangeboden aan Mental.

Ik vraag mij af waar ik enorm schijnheilig in hypocriet reageer? Lees mijn eerste post van vandaag nog eens goed.



Tide had een globale ban en die krijg je echt niet zomaar even. Story wilde destijds niet de reden geven en dus is iedereen doorgegaan met aanvallen. Noem je dat vuil spel? Toen Story wel de redenen wilde geven was het al te laat aangezien o.a. Lost ook al mee deed en het account al een flink aantal dorpen had verloren.

Toen Tide een ban kreeg was er nog geen eens oorlog, die volgde na de tijd pas, maar goed als je de tijd daarvoor ook wilt mee rekenen als oorlog (begrijpelijk aangezien Story&Mental al langer vijanden waren). De eerste vuile streek van deze oorlog was dan Story die accounts uit Mental heeft gerekruteerd.



Ik heb mijn oordeel gebaseerd op wat ik hier heb gelezen en het leek erop alsof Story bewust die VV heeft aangenomen om info te verkrijgen.. Lijkt me logisch als men een week de VV heeft. Verder had ik verwacht dat er wel contact is opgenomen met Story en als dat niet het geval is dan heb ik het verkeerd opgevat. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat jullie hier geen info door hebben gekregen of in ieder geval Sanctuary.. Hij zal vast en zeker de nuttige info gedeeld hebben met zijn omgeving.

Feit is wel dat als een dergelijke situatie zich bij Mental zou voordoen, dat wij het dan over een half jaar nog zouden horen.

Pure leugens. Ja Sanctuary kan info hebben gekregen, maar de regio voor de rest niet. Ik ben betrokken bij de planning op Beun en de enige informatie die is ontvangen is het kaartje wat door IATW zelf is gegeven. Voor de rest 0.0 Er zijn genoeg mensen binnen Mental die weten dat als ik a zeg dat ik dan ook A bedoel en niet B of C. Indien je er met mij een discussie over wilt voeren, je kunt me toevoegen op Skype.

Alles wordt weer gegooid op recruits van eerder, zoals R_R. Wat men niet aanhaalt is dat Cyan daarvoor onze BG Gas. heeft gerecruit. Dit is alles te verklaren doordat Cyan en Mental hun BG verwaarloosd hebben. Je kan wel alles verhalen op die recruits van destijds, maar de recruits zoals Story heeft gedaan heeft Mental tot nu toe nooit gedaan. Je kan dan wel alles willen verhalen en goedpraten over recruits van 7-10 maand geleden maar dat doet er helemaal niet toe. Het is een niveau die Story aan wil geven, en dat is het recruiten van leden waar ze vol mee in een oorlog zijn. Het zijn allemaal dingen die Story altijd weer wil verhalen op Mental.



Dan nog een voorbeeld, het zogenaamde goede wijze voorbeeld wat Story nu wil geven dat het altijd aan de leiding gemeld moet worden en niet gelijk op het AF moet worden gegooid. Ik kan me nog een recente gebeurtenis herinneren dat heel Story hier moord en brand riep, dat Escalation CF's plaatste bij Blacky. Waren jullie daar ook nog zo volwassen om iemand van de leiding van Mental eerst te pmen? Ga dan hier nu ook niet zo schijnheilig lopen doen.


Wij hebben daar inderdaad ook mensen bij Mental over aangesproken.
 

DeletedUser

Guest
Hoe diep kun je zakken?

Eerst Mental beschuldigen van recruits die niet zijn doorgezet, vervolgens tijdens een oorlog accounts van je vijand rekruteren en daarna ook nog eens VV's aannemen van een speler van de vijand tijdens een oorlog.. Als klap op de vuurpijl probeert men het ook nog goed te praten, maar we zijn niet anders gewent. Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Hopelijk zijn jullie trots op deze geweldige prestatie!

Als je er geen woorden voor hebt misschien stoppen met pagina's lange posts vol onzin hier neer zetten?

Ik heb 4 posts beetje doorgelezen en wat mij vooral opvalt is 'ik kan mij niet voorstellen dat' en 'lijkt mij'. Niks concreets en alleen maar aannames die niet eens in de buurt van de waarheid komen. Goede basis om iemand op te beschuldigen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Ik snap overigens niet waarom de schuld bij mij gelegd word ivm dat ik de leiding van Story niet meteen heb gecontacteerd. De mensen die me kennen weten dat ik niet zo'n klikspaan ben en meteen ga gaan zeuren. Ik probeer het altijd eerst onderling te overleggen.
Wat me overigens meer tegenvalt is dat de leiding van Story zich niet aan hun beloftes hebben gehouden door te zeggen dat er zeker een nap gaat komen tijdelijk met tpp en sanct en dan uiteindelijk gewoon de kat uit de boom word gekeken . Als JULLIE die beloftes maken, moeten wij dan het contact opzoeken? I don't think so.
 

DeletedUser72524

Guest
Als je er geen woorden voor hebt misschien stoppen met pagina's lange posts vol onzin hier neer zetten?

Ik heb 4 posts beetje doorgelezen en wat mij vooral opvalt is 'ik kan mij niet voorstellen dat' en 'lijkt mij'. Niks concreets en alleen maar aannames die niet eens in de buurt van de waarheid komen. Goede basis om iemand op te beschuldigen!

Wat mij opvalt aan de posts van Golden Haze is dat hij gewoon beschuldigingen probeert te weerleggen. Dat terwijl zijn tegenstander (op Underground Tacticz na) dat niet doet. Zij proberen de discussie alleen te weerleggen naar een ander onderwerp of komen met een zwakke 'op de man' argument, zoals jij hier doet :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
239
Wat mij opvalt aan de posts van Golden Haze is dat hij gewoon beschuldigingen probeert te weerleggen. Dat terwijl zijn tegenstander (op Underground Tacticz na) dat niet doet. Zij proberen het discussie alleen te weerleggen naar een ander onderwerp of komen met een zwakke 'op de man' argument, zoals jij hier doet :p

Slechte post, ga terug onder je steen.
 
Bovenaan