Big brother is watching you!

DeletedUser

Guest
Ja fichtme zit helemaal niet meer in Story, een schande dit!
 
Reactiescore
111
Mijn w37 klopt toevallig wel :eek:


EDIT: Ohw bedoelde je dat :D
 

DeletedUser68973

Guest
Moet ik ook ffe doen

Ben sinds gisteren geovuleerd naar een borrel:cool:
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet dat "big brother mental" mee kijkt... 3 maand lijkt me voldoende.

Succes, hoeveel pp zetten we erop?

idc1.gif

Pitch perfect is veel te goed voor dit forum :eek:

http://gyazo.com/12e1dec8a45d53b4f6e471973fa0178d
Sneu stammetje dit, story als jullie daadwerkelijk zo goed zijn en dit dan laten zien.... Man man man, echt hoor ga nooit meer een grote bek open trekken met we zijn zo goed, want als jullie zo zielig gaan kata'en dan krijgen jullie geen leuke fight. Dat beloof ik jullie;)

Ah een kata op boer. Meneer het noobje heeft nog nooit op een wereld gespeeld waar dit is gebeurd en is verbaasd? Ga alsjeblieft wat ervaring opdoen en kom dan terug, noobje.

Oke smederij naar 1 knallen hoort er allemaal bij, ooit wel eens een normaal potje tw gespeeld? Nee dacht t niet he

Okee nu wordt het gebrek aan inzicht en ervaring wel schrijnend. Ik zou gewoon m'n grote mond houden als ik net op tw kom kijken als ik jou was, nu zet je jezelf alleen maar voor schut.

Toestemming: Gedaald van 21 naar 1

van een uurtje geleden nog

En dit
woCEjMj.png



Maar goed, vraag me af hoelang hij het zo gaat uithouden :)

Dit was eerste edelpoging. Vanaf geluk -10 waren we erdoor geweest volgens simulator, in de catogorie geluk:eek:
Verder bij volgende edel poging waar we snipe pogingen sloopten bleef ts op 1 hangen. Even bij vermelden dat dit het kerkdorpje is wat de omliggende dorpen gelovig houdt.

Oke dus wat jij zegt, ja 100 clears niet gedodged, ach jah boeie zijn toch in 9 dagen weer opgebouwd... Dat logic though!!:D

Noobje, waar heb jij het nu weer over. De onzin die jij weet uit te kramen in 3 dagen is zelfs voor King Ringo knap.

tot nu toe zijn de aanvallen op kol en fichtme allensinds niet van een hoog niveau :D

Ik ben pas net begonnen, fichtme gaat breken, dat daar geen twijfel over bestaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075

het is een kerkdorp maar er is ondertussen al lang een kerkdorp naast gezet als voorzorgsmaatregel dus dat word geen probleem. Je neemt nu dorpen van een uitstekend deel van fichtme's cluster wat lastig te deffen is en veel deff opslorpt, maar toch blijf je het er blij lastig mee hebben wetende dat fichtme een mooi gebrek aan deff heeft;)
 

DeletedUser73972

Guest
Het nieuwe kerkdorp was klaar 2 minuten voor het andere geedeld werd :cool:
 
Reactiescore
1.075
bij fichtme gaan de dorpen ook al richting 7 k :)
 

DeletedUser

Guest
het is een kerkdorp maar er is ondertussen al lang een kerkdorp naast gezet als voorzorgsmaatregel dus dat word geen probleem. Je neemt nu dorpen van een uitstekend deel van fichtme's cluster wat lastig te deffen is en veel deff opslorpt, maar toch blijf je het er blij lastig mee hebben wetende dat fichtme een mooi gebrek aan deff heeft;)

Er lastig mee hebben? Dat de ts op 1 blijft is gewoon geluk aan jullie kant, voor de rest heeft dat 1e dorpje nu wel heeeeel veel deff gekost he :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
bij fichtme gaan de dorpen ook al richting 7 k :)

Huh? Ik zet ze alleen maar op muur of smed, daarvan gaan ze niet naar 7k hoor?

het is een kerkdorp maar er is ondertussen al lang een kerkdorp naast gezet als voorzorgsmaatregel dus dat word geen probleem. Je neemt nu dorpen van een uitstekend deel van fichtme's cluster wat lastig te deffen is en veel deff opslorpt, maar toch blijf je het er blij lastig mee hebben wetende dat fichtme een mooi gebrek aan deff heeft;)

Als ze een Deff probleem hebben zou ik heeeel snel anders gaan deffen als ik fichtme was.
 

DeletedUser72420

Guest
Huh? Ik zet ze alleen maar op muur of smed, daarvan gaan ze niet naar 7k hoor?



Als ze een Deff probleem hebben zou ik heeeel snel anders gaan deffen als ik fichtme was.
Mooie taktiek, kata om smid
 
Reactiescore
1.075
Huh? Ik zet ze alleen maar op muur of smed, daarvan gaan ze niet naar 7k hoor?



Als ze een Deff probleem hebben zou ik heeeel snel anders gaan deffen als ik fichtme was.

repel gooit ze op boer, en alexander zal ze nog wel ergens anders op gooien wss..

deff probleem is veel gezegd, ficht zwemt enkel niet in de deff, maar zag net een hele boel deff verschijnen :D
 
Bovenaan