Deze beredenering slaat echt nergens op. Er is niks eerlijks aan om je stam te naaien door je account leeg te zetten en ook je dorpen te laten edelen door de vijand. Je moet, vind ik, als lid van een stam beseffen dat het collectief belangrijker is dan het belang van het individu omdat je ervanuit moet gaan dat als het met het collectief goed gaat, het met jou goed gaat. Elk account in Error, zeker de spelers die er al langer zitten, moeten het collectief wat in dit geval Error heet dus dankbaar zijn. Zonder dat collectief zal je account wellicht niet meer bestaan of in elk geval niet zo groot zijn als het nu is. Stop je dus, dan moet je ook je dorpen afstaan aan het collectief waar je dat aan te danken hebt en niet dat collectief erbij naaien door te stabben.
Dat dit besef dus ontbrak bij Boykes is tekenend voor hoe hij als speler is. Eigenbelang gaat boven stambelang bij hem. En ik weet dat bovenstaande het ideaalplaatje is en dat dit verder in praktisch heel W40 mist, maar dat komt gewoon omdat alleen Error stabiel is in deze wereld en de rest van de wereld absoluut niet. Bij de meeste in Error is dit gewoon de norm, een norm die ik ook echt eis van alle leden en wat bij Boy dus ontbrak met als gevolg dus dat hij stabt.
Maar ok, het maakt ook verder niks uit. Het was uiteindelijk zelfs in mijn voordeel dat hij besloot te leaven. Dat was een serieus probleem minder voor me en zodoende kon ik ook makkelijker de stam meekrijgen om Calm te laten joinen. (daar was ik immers toen al mee bezig) In zekere zin heeft zijn stab dus Error meer geholpen dan hij zou willen en dat vind ik dan wel weer grappig

Maar hoe dan ook blijft overeind staan dat dit gewoon een stabactie was van Boy wat op geen enkele manier goed te praten is.