Bibber vs. Error

DeletedUser49913

Guest
Wens je veel succes met shaokahn platgooien. Al weet ik vrijwel zeker dat jullie dat toch niet gaan doen ;) Verder mag hij dit gewoon doen van mij, is ook nog steeds de opzet. Bibber neerkata'n :)

Topstam die error. Terechte winner :D:D

Ze kunnen niet eens van een stam met 25% van hun punten winnen zonder kata's?
 
Reactiescore
1.015
Jullie gingen voort op het sloopwerk van Hack. Aangezien jullie een BG hadden, is dat ook jullie verantwoordelijkheid ;)
 

DeletedUser

Guest
volgens mij was dat een reactie op wat error al lang deden bij rolo1974-lovebird etc etc

dus harm hou je vieze rotkop eens en probeer het spel een keer eerlijk te winnen ipv dmv je vieze stabspelletjes die je nu weer uit wil halen

Rolo is alleen boer gekata'd, Lovebird was pas veel later. En ik vind jou ook heel aardig :)
 

DeletedUser75122

Guest
Ben blij al weg te zijn uit w40. Boer was een limiet, leem, opslag, hq, smid neerbombarderen is gewoon een no-go geworden.
 

DeletedUser44067

Guest
Alles plat gooien wordt meestal gebruikt in begin van een wereld om farms te creëren. Maar dan blijft de opslagplaats en de grondstoffen tenminste nog op niveau. Zelfs die moeten er hier aan geloven. Dit is puur psychologische oorlogsvoering.

Wanneer komt de volgende actie Harm? Het moet toch wel saai zijn om niet een een grote slag te kunnen slaan.
Eind van de wereld in december halen jullie al niet. Error heeft nu 32% met EMP erbij ca 42% - maar dat kan niet omdat in een stam maximaal 50 leden mogen zitten.... En dan moeten jullie het ook nog 90 dagen volhouden om die 60% te houden zonder dat er leden afhaken van verveling.
 

DeletedUser

Guest
Alles plat gooien wordt meestal gebruikt in begin van een wereld om farms te creëren. Maar dan blijft de opslagplaats en de grondstoffen tenminste nog op niveau. Zelfs die moeten er hier aan geloven. Dit is puur psychologische oorlogsvoering.

Wanneer komt de volgende actie Harm? Het moet toch wel saai zijn om niet een een grote slag te kunnen slaan.
Eind van de wereld in december halen jullie al niet. Error heeft nu 32% met EMP erbij ca 42% - maar dat kan niet omdat in een stam maximaal 50 leden mogen zitten.... En dan moeten jullie het ook nog 90 dagen volhouden om die 60% te houden zonder dat er leden afhaken van verveling.

Leuke beredenering. Maar Error heeft gewoon 60 procent eind december.
 

DeletedUser42600

Guest
Maar eind december moet je nog 90 dagen das niet zoals je het wou voor de kerst wereld voorbij
 
Reactiescore
1.075
nee, maar denk je dat er nog veel actie komt vanaf het moment we 60% hebben? ff lekker lui achteruit zitten
 

DeletedUser

Guest
Maar eind december moet je nog 90 dagen das niet zoals je het wou voor de kerst wereld voorbij

Als wij op 60% zitten heb je per definitie een deffoverschot, we rammen dan het front wat we nog hebben 10 rijen dik vol en de winsten die dan eventueel nog op ons gehaald worden edelen andere simpel bij. Om dan maar nog te zwijgen over jullie slechte moraal op dat moment tegenover ons die dan lekker het spel kunnen uitspelen.

Tevens is de basis van Error al dusdanig lang bij elkaar dat we niet meer zullen vallen. Daarmee sluit ik niet uit dat we niemand verliezen, maar er zijn vrij weinig spelers binnen Error die door hun vertrek de val van Error zullen inluiden. Elke leave zal dan dus jammer zijn, maar niet onoverkomelijk.
 

DeletedUser42600

Guest
Ja okee klinkt mooi maar nog steeds niet het einde voor de kerst:p
 

DeletedUser

Guest
Sluiten niet, laatste 90 dagen zullen ingegaan zijn dan. Maar dan is het spel zoals gezegd wel gespeeld.
 

DeletedUser42600

Guest
Het spel is al zo goed als gespeeld dat zie ik ook wel in maar voor de fun gaan we nog even door:) en kijken of we zelf januari nog kunnen halen
 
Bovenaan