BEWARE vs Empire.

DeletedUser36905

Guest
Goedenavond W20 spelers,

Zoals iedereen inmiddels wel heeft vernomen zijn er al een behoorlijke periode wat schermutselingen tussen de bovenstaande stammen. De reden hiervan is voornamelijk het gebrek aan ruimte waar wij van BWR ons flink aan stoorden. Dit had dan ook als gevolg dat iedere recruit van Empire. ons in de weg lag, wat omgekeerd vast hetzelfde geval is. Op het kaartje hieronder zul je ook zien dat wij op een gegeven moment wat vreemde plekken op de kaart zagen verschijnen:

Kaartje

Legenda staat erboven, BWR en BMB hebben even hetzelfde kleurtje voor de duidelijkheid en Order doet nu ook gezellig met ons mee. Daarnaast staat /Dome erbij zodat het niet zo'n gatenkaas lijkt.

Nu even een overzicht van de statistieken tot nu toe:

empirei.jpg


Hier wil ik wel even bij vermelden dat het geen volledig overzicht is, maar dat kunnen jullie zelf wel opmaken uit de cijfers. Deze werd ingame overigens verklaard om de statistiekjes te kunnen volgen.

Op het AF vonden wij het in ieder geval nog niet nodig om een oorlogsverklaring te plaatsen omdat het stuk voor stuk regionale acties zijn geweest tot op heden.

Inmiddels is daar verandering in gekomen met meerdere spelers van BWR die wat op de teller hebben staan en daarbij een actie vanuit BWR en vriendjes richting Empire, waarvan we hopen jullie in dit topic wat resultaten te kunnen laten zien.


Om het nu dan maar even officieel te maken en deze post af te sluiten:


BWR DoW (declaration of war)

Empire, de reden is hetzelfde als ingame, namelijk de ruimte. We vinden jullie best lief, maar met onze huidige vriendjes is het bed al aardig vol!

Veel plezier met aanvallen en verdedigen en laten we het vooral gezellig houden.

Met oorlogszuchtige groet,
Bucer

Namens de gehele BWR bende.
 

DeletedUser

Guest
Ik wens iedereen een mooie oorlog, krijg zelf ook een paar honderd incommings en zo hoort dat ook !
Veel plezier en lol in dit treffen !

clucluc
 

DeletedUser53396

Guest
Niet bepaald iets nieuws :p
Maar verdient inderdaad zijn eigen topic.

Zou je trouwens dat statistieken per speler niet helemaal weglaten i.p.v. half.

Edit die opening van jullie oorlogsverklaring zuigt:
BWR DoW (declaration of war) :eek:
 

DeletedUser56594

Guest
Van wie is dat faal clustertje van een EMPIRE lid? Achter de BWR cluster :p
 

DeletedUser36905

Guest
Niet bepaald iets nieuws :p
Maar verdient inderdaad zijn eigen topic.

Zou je trouwens dat statistieken per speler niet helemaal weglaten i.p.v. half.

Edit die opening van jullie oorlogsverklaring zuigt:
BWR DoW (declaration of war) :eek:

Nah, Schele Henkie had die gemaakt, ik ben te lui om er zelf een te maken.

Heb jij hem op tw al eens eerder gezien? Kon namelijk niks origineels bedenken xD



Have fun Empire, mijn troepen lusten graag een bakkie pleur!
 
Reactiescore
4
Nah, Schele Henkie had die gemaakt, ik ben te lui om er zelf een te maken.

Heb jij hem op tw al eens eerder gezien? Kon namelijk niks origineels bedenken xD



Have fun Empire, mijn troepen lusten graag een bakkie pleur!

Wel meer dan een bakkie pleur toch Bucer:p.
Dacht zelf aan paar biertjes:p.
Maar succes met deze oorlog:p
En uhm. was niets nieuws, was bij mij al bekend voordat t plan er uberhaupt uitging:p.

@Bucer:
We halen je in hoor ^^.

111 Bucer BWR 2.554.933 270 9463
112 Crazybertje Para? 2.552.307 268 9524
Nog heel ff Bucertjes ^^.
:D

Good Luck aan Empire voor degene die vlak Bucertjes liggen:p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36252

Guest
Wordt een mooie oorlog

Met winnaar terug BWR vrees ik :p
 

DeletedUser36905

Guest
Wel meer dan een bakkie pleur toch Bucer:p.
Dacht zelf aan paar biertjes:p.
Maar succes met deze oorlog:p
En uhm. was niets nieuws, was bij mij al bekend voordat t plan er uberhaupt uitging:p.

@Bucer:
We halen je in hoor ^^.

Heb ik wel afgeleerd, als ze bier op hebben kunnen ze helemaal niet meer stilstaan!

Wacht maar tot lost er weer is, hij is minder lui dan mij haha

Edit:

Verdomme!

110 Crazybertje Para? 2.562.069 268 9560
112 Bucer BWR 2.554.912 270 9463
 
Reactiescore
4
Heb ik wel afgeleerd, als ze bier op hebben kunnen ze helemaal niet meer stilstaan!

Wacht maar tot lost er weer is, hij is minder lui dan mij haha

Edit:

Verdomme!

110 Crazybertje Para? 2.562.069 268 9560
112 Bucer BWR 2.554.912 270 9463

Haha JimmAh is weer de actieve edelaar op je accje:p.
Was W12 ookal:p ofniet ?!
we gaan jou nog ruim voorbij:p.
en kunnen nog wel doorgaan:p.
 

DeletedUser36905

Guest
Haha JimmAh is weer de actieve edelaar op je accje:p.
Was W12 ookal:p ofniet ?!
we gaan jou nog ruim voorbij:p.
en kunnen nog wel doorgaan:p.

Viel op w12 wel mee, meestal om de 2 maanden was een van ons minder actief. Hier ben ik gewoon lui en als J er is dan zijn er toch geen edels, gelukkig is hij morgen terug van vakantie ;)

Maakt mij niet uit he :p Zolang je maar op die andere lijst achter me blijft wens ik je alle geluk...
 

DeletedUser24056

Guest
Benieuwd of Empire hiertegen bestand is. Ze deden het aardig tegen /Dome maar mét BWR erbij (is natuurlijk tamelijk oud nieuws maar goed) zal de stam wel eens in heel slecht weer terecht kunnen komen.
 

DeletedUser36252

Guest
En BWR heeft al meer bewezen dan dome in stammen oorlogen
kwa samenwerking :)

remimber de oorlog bwr en dome wie er daar als winnaar uit gekomen is
 
Reactiescore
4
Viel op w12 wel mee, meestal om de 2 maanden was een van ons minder actief. Hier ben ik gewoon lui en als J er is dan zijn er toch geen edels, gelukkig is hij morgen terug van vakantie ;)

Maakt mij niet uit he :p Zolang je maar op die andere lijst achter me blijft wens ik je alle geluk...

Welke andere lijst?:p.
ODA?:), komt ook wel goed hoor schat :eek:...
 

DeletedUser24056

Guest
En BWR heeft al meer bewezen dan dome in stammen oorlogen
kwa samenwerking :)

remimber de oorlog bwr en dome wie er daar als winnaar uit gekomen is

Niemes. BWR voerde een goede oorlog tegen het Dis.-gedeelte in /Dome, te wijten aan het slechte rekruteringsbeleid. Het /Dome van deze tijd kan moeilijk verantwoordelijk gehouden worden voor het falen van een paar individuen aan de grens met jullie.
 

DeletedUser

Guest
Niemes. BWR voerde een goede oorlog tegen het Dis.-gedeelte in /Dome, te wijten aan het slechte rekruteringsbeleid. Het /Dome van deze tijd kan moeilijk verantwoordelijk gehouden worden voor het falen van een paar individuen aan de grens met jullie.

Dat ben ik slechts gedeeltelijk met je eens. Die paar individuen werden amper tot niet gesteund en konden ongestoord neergebeukt worden. Accounts als Ill Maestro waren met goede organisatie een een berg def heus wel te redden. De wil om voor de frontspelers door het vuur te gaan was er gewoon niet.

Iemand al leuke rapportjes ofzo?:)
 

DeletedUser24056

Guest
Dat ben ik slechts gedeeltelijk met je eens. Die paar individuen werden amper tot niet gesteund en konden ongestoord neergebeukt worden. Accounts als Ill Maestro waren met goede organisatie een een berg def heus wel te redden. De wil om voor de frontspelers door het vuur te gaan was er gewoon niet.

Iemand al leuke rapportjes ofzo?:)

Daarover kan ik niet oordelen en dus ook geen uitspraken doen, maar dan kom je wel weer terug op de teamwork die bij /Dome dan lijkt de ontbreken (Ofja, ontbreken, in minder mate aanwezig zijn dan bij BWR).

Ik hoop dat mijn punt duidelijk is, BWR gaat in de tegenwoordige tijd niet zo makkelijk een zege behalen op /Dome als destijds.
 

DeletedUser

Guest
Bucer, jij was toch van plan om de oorlog met /Dome te stoppen om EMPIRE te bacstabben? Zat er aan te komen, zoals al een tijd op chicago5 zijn profiel was te zien... ;)
 

DeletedUser40402

Guest
Wat een klote naam is Beware eigenlijk. Kan niet echt zeggen waarom, maar het klinkt niet :p. Geef mij maar gewoon BWR :eek:
 

DeletedUser36905

Guest
Bucer, jij was toch van plan om de oorlog met /Dome te stoppen om EMPIRE te bacstabben? Zat er aan te komen, zoals al een tijd op chicago5 zijn profiel was te zien... ;)

Snap niet met welke onzin jij nu weer aan komt, maar blijkbaar kom je aandacht tekort? Ik heb vanaf dag 1 gezegd dat ik het liefst Empire. aan zou vallen en dat uiteindelijk ook ging doen, aangezien ik dat ook tegen Empire. heb gezegd kan er sowieso nooit sprake zijn van backstabben.

Ook heb ik een maand geleden ofzo (?) chuugi nog aangevallen, dus wat dat betreft val je ook door de mand.

Je bent wel verschrikkelijk gefrustreerd he?
 
Bovenaan