[Afgekeurd] Bevestigen e-mailverandering

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    28
  • Enquête gesloten .

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Op het moment is er 0 beveiliging tegen accounthackers. Iedere onbenul die je WW weet te bemachtigen kan je e-mail aanpassen. en WW bemachtigen is makkelijker dan je denkt, iets wat @Rise Against al aan de lijve heeft ondervonden.

Er ligt hier een voorstel dat beter is dan de huidige situatie. Is het ideaal, zeker niet. Is het vooruitgang, zeker. Er is dus 0 reden om het tegen te houden. IT bedrijven laten bugs ook niet liggen. die schrijven hotfixes ervoor, vaak rampzalige niet duurzame oplossingen, die snel gemaakt zijn. Ideaal, absoluut niet, maar de situatie verbeterd, en dan kunnen ze de tijd nemen voor een definitieve en ideale oplossing om het kort getimmerde ding te vervangen.

Bekijk dit gewoon als een hotfix voor dit probleem, en ondertussen kan je hier al dingen aanbrengen om de hotfix te verbeteren, en kunnen we een discussie topic maken waarin we kijken voor de permanente oplossing, om die ideale situatie te bereiken.

100% Voor
 
Reactiescore
1.367
Op het moment is er 0 beveiliging tegen accounthackers. Iedere onbenul die je WW weet te bemachtigen kan je e-mail aanpassen. en WW bemachtigen is makkelijker dan je denkt, iets wat @Rise Against al aan de lijve heeft ondervonden.

Er ligt hier een voorstel dat beter is dan de huidige situatie. Is het ideaal, zeker niet. Is het vooruitgang, zeker. Er is dus 0 reden om het tegen te houden. IT bedrijven laten bugs ook niet liggen. die schrijven hotfixes ervoor, vaak rampzalige niet duurzame oplossingen, die snel gemaakt zijn. Ideaal, absoluut niet, maar de situatie verbeterd, en dan kunnen ze de tijd nemen voor een definitieve en ideale oplossing om het kort getimmerde ding te vervangen.

Bekijk dit gewoon als een hotfix voor dit probleem, en ondertussen kan je hier al dingen aanbrengen om de hotfix te verbeteren, en kunnen we een discussie topic maken waarin we kijken voor de permanente oplossing, om die ideale situatie te bereiken.

100% Voor

Ook al heb ik dat ondervonden, heeft nog nooit iemand mijn mail veranderd, en ook al zou iemand dat proberen vind ik persoonlijk 14 dagen tijd genoeg om dit ongedaan te maken :p
Als de optie gegeven zou worden om dit wel of niet te activeren dan zou ik voor zijn, zoals het nu verwoord is ben ik dat gewoon niet.
 
Reactiescore
376
Ja? Ik lees dagelijks mijn mail, zelfs 3 a 4x per dag. Geldt voor meerdere studenten denk ik ook gezien communicatie voor school over het algemeen via de mail gaat..
Idk hoe het daar zit maar hier hebben de scholen en universiteiten een online platform waar de communicatie op gebeurt. :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik snap heel de commotie hier rond niet hoor.. nog nooit problemen mee gehad op al die tijd dat ik TW speel.
 
Reactiescore
853
Idk hoe het daar zit maar hier hebben de scholen en universiteiten een online platform waar de communicatie op gebeurt. :p
Hier ook, maar alle communicatie wordt via het platform ook naar je schoolmail gestuurd, die dan weer gelinkt staat aan mijn eigen email.

Dat je je email niet leest is echt jouw fout :p
 

DeletedUser77755

Guest
"Gewoon je mail lezen" niet iedereen zijn/haar account is gelinkt aan het email adres dat dag dagelijks gebruikt wordt, en dan ga je niet steeds dat extra email adres gaan controleren dat enkel dient om je TW account aan te linken. Dus de 14 dagen kunnen makkelijk voorbij gaan zonder dat de waarschuwingsemail gelezen werd en dan zit je wel met de gebakken peren.
Vind de bevestiging die voorgesteld wordt zeker geen slecht idee, dit maakt accounts stelen toch al een tikje moeilijker.
 
Bovenaan