Beun - Mental & MMB & Larep. VS. the world aka L.E.F - Divine - N.C.T & Solo

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
De opzet was dorpen binnenhalen, massa 1 haalde geen/amper dorpen binnen. Was het dus objectief een faal? Ja.

Wist ik dat er nog massa's kwamen? Ja. Mooi zo, doe nou niet alsof je meer inzicht hebt dan ik, want jouw iq is beneden alle peil. Dat wijzen je posts keer op keer uit aangezien jij niet snapt dat ook ik inzicht kan hebben, buiten dat ik zeker 10x zo goed ben als jij. :D
 
Reactiescore
1.075
De opzet was dorpen binnenhalen, massa 1 haalde geen/amper dorpen binnen. Was het dus objectief een faal? Ja.

Wist ik dat er nog massa's kwamen? Ja. Mooi zo, doe nou niet alsof je meer inzicht hebt dan ik, want jouw iq is beneden alle peil. Dat wijzen je posts keer op keer uit aangezien jij niet snapt dat ook ik inzicht kan hebben, buiten dat ik zeker 10x zo goed ben als jij. :D

er werden weinig dorpen gepakt uiteindelijk, maar de verdwenen troepen waren wel een probleem lijkt me voor een komende massa wardoor het uiteindelijk wel een geslaagde massa bleek, toch?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nou, het aantal eigen def dat werd gedood viel nog redelijk mee. Ikzelf heb maar enkele dorpen verspilt om belangrijke dorpen te behouden, voor de rest viel het troepenverlies van khaleesi. zelf mee.
 
Reactiescore
1.075
Nou, het aantal eigen def dat werd gedood viel nog redelijk mee. Ikzelf heb maar enkele dorpen verspilt om belangrijke dorpen te behouden, voor de rest viel het troepenverlies van khaleesi. zelf mee.

je zei zelf dat khaleesi de hele massa met eigen deff heeft moeten deffen. En er zijn hoeveel recaps gebeurd? dacht dat het toch id buurt van 50 of meer recaps kwam, dat zijn allen dorpen die van het ene op het andere moment met een 0% troepen aantal komen te zitten. Dat is natuurlijk niet niets:p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Niet met de eerste massa hoor? Denk maar 5tal recaps:p

Pas erna werd er veel recapped.
 

DeletedUser72524

Guest
Er was een fout gemaakt, waardoor ykmn niet meer kon aanvallen :mad:. Daarom faalde massa1, qua aantal dorpen. Anders hadden we er zeker tientallen meer gepakt. Daar ben ik van overtuigd. Want door deze omstandigheden hadden we besloten om geen gas meer te geven en te wachten tot het probleem was opgelost en we met zijn allen druk konden zetten tijdens een 2e ware!
 

DeletedUser73351

Guest
Dacht dat daniel een fatsoenlijke speler was, dit bewijst toch echt het tegenovergestelde:

2015-08-22_12-33-37.png
 
Reactiescore
1.075
naja op dit kaartje lijken het eerder cf's van jou xD
 

DeletedUser

Guest
Er was een fout gemaakt, waardoor ykmn niet meer kon aanvallen :mad:. Daarom faalde massa1, qua aantal dorpen. Anders hadden we er zeker tientallen meer gepakt. Daar ben ik van overtuigd. Want door deze omstandigheden hadden we besloten om geen gas meer te geven en te wachten tot het probleem was opgelost en we met zijn allen druk konden zetten tijdens een 2e ware!

De tweede massa verliep anders ook niet vlekkeloos.. De eerste 2 dagen waren er maar twee frontaccounts die edels of überhaupt aanvallen hebben gestuurd, dat waren ik en YKMN. Als alle frontspelers meteen vol gas waren gegaan dan was Khaleesi eerder gebroken, maar goed het is toch nog goed afgelopen voor ons.

Het is ook pas last minute doorgegeven dat er een tweede wave zou komen dus VV regelen was lastig.
 

DeletedUser

Guest
Jongens laat mij nou gewoon eens onzin lullen:mad:
Is overigens wel opvallend dat khaleesi zo snel gebroken is, aangezien de massa's niet echt een hoog niveau waren.

Laurens hoe weet jij hoe goed ik ben? Misschien ben je maar 9x zo goed. Of 11x
 

DeletedUser61042

Guest
Jongens laat mij nou gewoon eens onzin lullen:mad:
Is overigens wel opvallend dat khaleesi zo snel gebroken is, aangezien de massa's niet echt een hoog niveau waren.

Laurens hoe weet jij hoe goed ik ben? Misschien ben je maar 9x zo goed. Of 11x

Nuub
 

Deleted User - 487936070

Guest
Nieuwe tacktiek van tegenstanders Mental/Beun: Zoveel mogelijk barbs edelen om wereld zolang mogelijk te rekken:p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
is dat om mental van de wereldwinst te houden dan? Kijk toch eens naar de ligging voor je überhaupt wat post.. Je bent net restart. Hersenloos.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Wij niet hoor?:p

Ik doelde inderdaad niet op jullie. Jullie zijn dan natuurlijk ook niet de enige tegenstanders die er nog zijn. Voor mij is het geen probleem dat er nu zoveel barbarendorpen worden geedeld omdat ik denk dat het puur uitstel van executie is. Ik was alleen benieuwd naar de motivatie erachter want ik verwacht toch niet dat mensen nog een compleet account op zullen gaan bouwen in deze fase van de wereld.
 
Bovenaan