Beun - Mental & MMB & Larep. VS. the world aka L.E.F - Divine - N.C.T & Solo

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dat was toch met massa 1 idioot.. God je kan niet eens nadenken dus waarom post je zelfs?
 

DeletedUser

Guest
Misschien was de opzet wel niet bedoeld als 1 massa:eek:
Tis lastig voor je dat begrijp ik. Maar soms moet je iets beter na denken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Hey Baksteen, waarom hou je je mond nou toch niet? Geen enkele post van jou is goed of degelijk. Je bent werkelijk te dom voor woorden.
 

DeletedUser

Guest
Jouw intelligentie niveau is juist ver onder het gemiddelde.
Volgende keer beter nadenken voordat je iets roept, want nu blijkt het tegendeel.
Zoals wel vaker.
 

DeletedUser

Guest
Grappig dat de meeste van mental heel stoer doen nu ze w37 gewonnen hebben, terwijl het niet eens zo veel voorsteld. Jullie kunnen echt alles zeggen, maar laurens is echt ver boven jullie niveau. Ik denk dat jullie nooit zoveel gaan bereiken als hij dat heeft gedaan, dus ik snap niet hoe jullie hem durven af te persen steeds???
 

Deleted User - 487936070

Guest
Grappig dat de meeste van mental heel stoer doen nu ze w37 gewonnen hebben, terwijl het niet eens zo veel voorsteld. Jullie kunnen echt alles zeggen, maar laurens is echt ver boven jullie niveau. Ik denk dat jullie nooit zoveel gaan bereiken als hij dat heeft gedaan, dus ik snap niet hoe jullie hem durven af te persen steeds???

Hoi Paul. Heb jij niet even op tiran peter pan gespeeld en werd je toen niet gestabt?
 

DeletedUser

Guest
Grappig dat de meeste van mental heel stoer doen nu ze w37 gewonnen hebben, terwijl het niet eens zo veel voorsteld. Jullie kunnen echt alles zeggen, maar laurens is echt ver boven jullie niveau. Ik denk dat jullie nooit zoveel gaan bereiken als hij dat heeft gedaan, dus ik snap niet hoe jullie hem durven af te persen steeds???

Wie doen er volgens jou 'heel stoer' dan? Deze uitspraak slaat kant noch wal, maar wie weet kun je het onderbouwen. Verder stelt het inderdaad niet zoveel voor als een stam die begonnen is in de core vanaf dag 2 dat de wereld open is een overwinning binnen sleept, dat is heel gebruikelijk. Ga toch buiten spelen, noob.

Laurens is een goede speler je zult mij niet horen zeggen dat het niet zo is, maar waarom is het nodig om hem te vergelijken met andere spelers waarvan je waarschijnlijk de helft niet eens kent? Mental is de sterkste stam gebleken zo simpel is het. Vraag me af hoe je nou weer bij afpersen komt.. Volgens mij zie jij ze vliegen? Als je overigens zo graag in Laurens zijn kont wilt kruipen dan mag dat ook heus wel privé hoor ;)
 

DeletedUser72524

Guest
Noobje reageert ook serieus op iemand die zich waarschijnlijk verslikt heeft of high is van de uitwerpselen van Laurens.
 
Reactiescore
1.075
Grappig dat de meeste van mental heel stoer doen nu ze w37 gewonnen hebben, terwijl het niet eens zo veel voorsteld. Jullie kunnen echt alles zeggen, maar laurens is echt ver boven jullie niveau. Ik denk dat jullie nooit zoveel gaan bereiken als hij dat heeft gedaan, dus ik snap niet hoe jullie hem durven af te persen steeds???

ben jij niet diegene die eerst op tiran peter pan kwam, meteen met het acc naar story wou lopen, maar story wou jou niet dus je werd gekicked, dan terug kwam huilen bij beun, maar toen wouden wij je weer niet en dan naar een splinterstam van story bent gegaan en daar geownt door een "noob" zoals hoempapa?

oja, ik pers laurens inderdaad af, hij moet m'n maandelijkse betaling nog doen van 20K PP of hij krijgt een pakkie slaag!!!!!!!
 
Reactiescore
786
oja, ik pers laurens inderdaad af, hij moet m'n maandelijkse betaling nog doen van 20K PP of hij krijgt een pakkie slaag!!!!!!!

Zorg maar dat jij mij je maandelijkse bedrag geeft anders ga ik Casimodo's dorpjes moeten afbreken :mad:
 
Reactiescore
1.367
ben jij niet diegene die eerst op tiran peter pan kwam, meteen met het acc naar story wou lopen, maar story wou jou niet dus je werd gekicked, dan terug kwam huilen bij beun, maar toen wouden wij je weer niet en dan naar een splinterstam van story bent gegaan en daar geownt door een "noob" zoals hoempapa?

oja, ik pers laurens inderdaad af, hij moet m'n maandelijkse betaling nog doen van 20K PP of hij krijgt een pakkie slaag!!!!!!!

Niet te vergeten dat hij zielig bij mij heeft lopen doen, dat hij voor mental wilde gaan, TERWIJL hij in story MB stammetje zat.
Geen goed woord over voor deze debiel
 
Reactiescore
1.367
891197
 
Reactiescore
1.075
deze is toch leuker

image.php
 
Reactiescore
1.367
11217


Zijde 1:
Stammen: Mental
Zijde 2:
Stammen: |AI|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 24,827
Kant 2: 1,504
Verschil: 23,323

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 289
Kant 2: 158
Verschil: 131

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 211,123,719
Kant 2: 13,966,188
Verschil: 197,157,531

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,757,577
Kant 2: 1,502,883
Verschil: 1,254,694

chart
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Jouw intelligentie niveau is juist ver onder het gemiddelde.
Volgende keer beter nadenken voordat je iets roept, want nu blijkt het tegendeel.
Zoals wel vaker.

God.. Volgens mij heb jij gewoon niet door hoe werkelijk dom jij bent. Het ging over massa 1, ik deed geen uitspraken naar de toekomst toe, of wel? Hou je mond toch Bart, jij bent een idioot die niks toevoegt hier.
Laurens is een goede speler je zult mij niet horen zeggen dat het niet zo is, maar waarom is het nodig om hem te vergelijken met andere spelers waarvan je waarschijnlijk de helft niet eens kent? Mental is de sterkste stam gebleken zo simpel is het. Vraag me af hoe je nou weer bij afpersen komt.. Volgens mij zie jij ze vliegen? Als je overigens zo graag in Laurens zijn kont wilt kruipen dan mag dat ook heus wel privé hoor ;)

Komt omdat ik inactief ben, dan doet die het hier. :D

oja, ik pers laurens inderdaad af, hij moet m'n maandelijkse betaling nog doen van 20K PP of hij krijgt een pakkie slaag!!!!!!!

Jij moet me nog 10k ja:mad:
 

DeletedUser

Guest
God.. Volgens mij heb jij gewoon niet door hoe werkelijk dom jij bent. Het ging over massa 1, ik deed geen uitspraken naar de toekomst toe, of wel? Hou je mond toch Bart, jij bent een idioot die niks toevoegt hier.

Het is lastig voor je he, als je op de feiten gewezen wordt.

Jij zei oa dat Traidor zich zou schamen voor deze massa, alleen jij hebt de opzet nooit begrepen omdat je verstand daar nou eenmaal niet bij kan.
Gelijk iets afkraken als dat slechts een inleiding blijkt te zijn. En Massa1 of Massa2 lijkt me niet sprake van.
Misschien moet je meer vv's draaien dan kun je het zien!
 
Bovenaan