Beun - Mental & MMB & Larep. VS. the world aka L.E.F - Divine - N.C.T & Solo

Reactiescore
1.075
3959_large
24465_large
35018_large


VS.

34069_large
22d9860db617e53a742d2be207c4b5e7.png
28688_large
34950_large

De mental zijde bezit nu circa 260 Mio punten waartegen de solo zijde toch nog een mooie 170 Mio punten bevat


stats:

Zijde 1:
Stammen: Solo
Zijde 2:
Stammen: Mental, MMB, Beun, LaRep.

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 531
Kant 2: 81
Verschil: 450

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,987,750
Kant 2: 774,325
Verschil: 4,213,425

chart




Zijde 1:
Stammen: Divine
Zijde 2:
Stammen: Mental, MMB, Beun, LaRep.

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 266
Kant 2: 927
Verschil: 661

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,426,018
Kant 2: 8,403,168
Verschil: 5,977,150

chart




Zijde 1:
Stammen: L.E.F.
Zijde 2:
Stammen: Mental, MMB, Beun, LaRep.

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28
Kant 2: 209
Verschil: 181

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 258,283
Kant 2: 1,887,810
Verschil: 1,629,527

chart



Zijde 1:
Stammen: N.C.T.
Zijde 2:
Stammen: Mental, MMB, Beun, LaRep.

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 180
Kant 2: 8,904
Verschil: 8,724

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 104
Verschil: 102

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,505,803
Kant 2: 75,120,769
Verschil: 73,614,966

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18,683
Kant 2: 841,035
Verschil: 822,352

chart




Zijde 1:
Stammen: N.C.T., L.E.F., Divine, Solo
Zijde 2:
Stammen: Mental, MMB, Beun, LaRep.

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 827
Kant 2: 1,321
Verschil: 494

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7,690,734
Kant 2: 11,906,338
Verschil: 4,215,604

chart



kaartje:

2963879a5eddd3974c64a28954ca5a8b.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61042

Guest
Pfff nog zo saai oorlogstopic dacht ik net dat het hier wat leuker werd zonder al dat gezever:rolleyes:
 
Reactiescore
1.367
Heb je ook een leuk kaartje?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Waarom zet je ons überhaupt op het einde allemaal samen? Niemand van ons heeft betrekkingen met elkaar..

Wat of wie is NCT zelfs:p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Goh ja, jij liep 10treinen dood in de nachtbonus met volle clears, dat kan ik beamen :D
 
Reactiescore
1.075
@ laurens ik zet iedereen bij elkaar omdat het nu gewoon iedereen tegen beun & mental is uiteindelijk en er geen aparte topics voor gemaakt moeten worden :p
 

DeletedUser62862

Guest
Goh ja, jij liep 10treinen dood in de nachtbonus met volle clears, dat kan ik beamen :D

Als je het over mij hebt denk ik dat je je vergist.
Maar neem aan dat jij VV draaide dan !

Zo ja ! Houdt je het niet erg lang vol :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nee ik had de vv toen wel ja, maar nu niet. En goh ja, streetjump is een onhoudbaar account. Maar jij bent Tsjik tsjak toch? Dan was jij het wel :D

Vind t trouwens vrij zielig dat jullie zo slecht aanvallen dat dat account nog niet weg is:p
 

DeletedUser62862

Guest
Nee ik had de vv toen wel ja, maar nu niet. En goh ja, streetjump is een onhoudbaar account. Maar jij bent Tsjik tsjak toch? Dan was jij het wel :D

Vind t trouwens vrij zielig dat jullie zo slecht aanvallen dat dat account nog niet weg is:p

Jij vindt het trouwens wel iedere keer vlug zielig.
Daarbij hoef je niet goed aan te vallen hoor als het zo ook gaat.
En treintjes snipen die via gsm verstuurd zijn kan iedereen toch !!

Het gaat er gewoon om dat de speler vanzelf verdwijnt en hoe dat gebeurdt doet niet ter zake.
Er was in ieder geval geen stammassa voor nodig , ging met een paar spelers al :D
 
Reactiescore
1.075
Nee ik had de vv toen wel ja, maar nu niet. En goh ja, streetjump is een onhoudbaar account. Maar jij bent Tsjik tsjak toch? Dan was jij het wel :D

Vind t trouwens vrij zielig dat jullie zo slecht aanvallen dat dat account nog niet weg is:p

het is vrij zielig dat je de tegenstanders zielig noemt terwijl er spelers in je stam zitten (ga geen namen noemen *kuch* paul*kuch* die niet eens deftig kunnen dodgen en het dan steekt op niet vooruit willen dodgen, maar hijzelf wel weet dat hij er op het moment van de dodge niet is ) :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Jij vindt het trouwens wel iedere keer vlug zielig.
Daarbij hoef je niet goed aan te vallen hoor als het zo ook gaat.
En treintjes snipen die via gsm verstuurd zijn kan iedereen toch !!

Het gaat er gewoon om dat de speler vanzelf verdwijnt en hoe dat gebeurdt doet niet ter zake.
Er was in ieder geval geen stammassa voor nodig , ging met een paar spelers al :D

Het gaat niet om de treinen.. Het gaat om de nachtbonus, ik heb ze niet gesniped maar gewoon geblokt. Ik ben in totaal wat, een half defje verloren? terwijl jij 10clears + 40edels verloor.. Je snapt mijn punt klaarblijkelijk niet.

Zou maar erg zijn als t met ze 3en niet zou gaan met zo'n front, tjonge jonge zeg, vind je dit nu echt een prestatie?:p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
het is vrij zielig dat je de tegenstanders zielig noemt terwijl er spelers in je stam zitten (ga geen namen noemen *kuch* paul*kuch* die niet eens deftig kunnen dodgen en het dan steekt op niet vooruit willen dodgen, maar hijzelf wel weet dat hij er op het moment van de dodge niet is ) :D

Goh, beetje hypocriet nee? Anomaly en KoL kunnen wel bbtjes safe edelen maar weigeren om hun eigen cluster te deffen tegen ons. Ik bedoel maar, hoezo ben je nou zo hypocriet bezig?

Beun staat meer dan 500dorpen achter:p
 

DeletedUser62862

Guest
Het gaat niet om de treinen.. Het gaat om de nachtbonus, ik heb ze niet gesniped maar gewoon geblokt. Ik ben in totaal wat, een half defje verloren? terwijl jij 10clears + 40edels verloor.. Je snapt mijn punt klaarblijkelijk niet.

Zou maar erg zijn als t met ze 3en niet zou gaan met zo'n front, tjonge jonge zeg, vind je dit nu echt een prestatie?:p

Blijkbaar heb je zelf niet goed gekeken met je nachtbonus
Hoe jij aan die getallen komt is mij een raadsel want het waren maar 30 aanvallen waaronder ook edels natuurlijk.

Of je bedoelt misschien in totaal 40 treintjes en dat kan ook kloppen.
Maar die worden dan gewoon weer overnieuw gemaakt en weer verstuurd .
Maar door het blijven sturen is het resultaat er wel natuurlijk.

En wat jij een prestatie vindt wil ik dan wel eens weten want dat is voor ieder ander natuurlijk weer anders of laat eens wat van jou prestaties zien :D
Ben wel eens benieuwd.
 
Reactiescore
1.075
Goh, beetje hypocriet nee? Anomaly en KoL kunnen wel bbtjes safe edelen maar weigeren om hun eigen cluster te deffen tegen ons. Ik bedoel maar, hoezo ben je nou zo hypocriet bezig?

Beun staat meer dan 500dorpen achter:p

je bedoelt het gehackte account kol en anomaly die om de 3 dagen op geel springt?:p
 
Reactiescore
1.075
denk je dat kol zonder reden alle accounts uit beun had gekicked en nu stamloos is dan? :rolleyes:
 

DeletedUser61042

Guest
Het is wel komisch dat iedere keer als jullie dorpen verliezen er altijd wat aan de hand is:D
 
Reactiescore
1.075
kol & anomaly verliezen al maanden dorpen, alsof wij ons zorgen maken over verloren dorpen van kol en anomaly lol, die dorpen maken we op andere fronten wel weer goed enz
 
Bovenaan