Ik beweer volgens mij nergens dat Beun een topstam is lijkt mij ? Anders mag je dit eventjes in het vet aanduiden voor mij zodat ik het kan zien. Ik reageerde enkel op de zoveelste post van jou waar je gewoon weer iets uitkraamt wat geen meerwaarde heeft aan ten eerste dit topic en ten tweede aan een, mocht dit al mogelijk zijn hier op w37, degelijke discussie. Iedereen heeft een andere visie over hoe hij een topstam ziet. Is Beun een topstam ? Neen maar ze zijn ondanks alle verliezen die jij hier nu toont nog steeds aanwezig. Dit kunnen sommige spelers zien als een sterke eigenschap van een stam namelijk : doorzetting, iets wat je niet van elke stam kunt gaan zeggen. Is Mental een topstam misschien niet maar ze staan wel rang 1 voor een reden.
Maar ik had het vooral op de manier waarop jij communiceert richting anderen. Al moet ik je wel gelijk geven in het feit dat er ook nog andere spelers zijn die nog heel wat kunnen leren over hoe ze op een algemeen forum moeten omgaan met elkaar. Neem nu bijvoorbeeld die eeuwige kata discussie (daar heb jij volgens mij niks mee te maken dacht ik, voel je niet aangevallen het is als voorbeeld). Het ene moment zeggen ex-Story leden dat gewoon kan en dan zegt de tegenpartij van niet. Gebeurd het later omgekeerd en dan komt ex-Story klagen dat dit niet kan. Dit zijn gewoon nutteloze posts waar de neutrale lezers, die willen weten hoe het er aan toegaat op deze wereld niks aan heeft.
Je moet eens rondkijken op w37 en zoeken naar nuttige topics zonder dat er verbaal oorlog wordt gevoerd

Terwijl er in ingame zo goed als niks gebeurd (had ik de indruk toen ik nog speelde, kan inmiddels veranderd zijn). Maar goed...