Beun - Mental & MMB & Larep. VS. the world aka L.E.F - Divine - N.C.T & Solo

DeletedUser72524

Guest
Excuses ik heb dyslexie. Doe mijn uiterste best om zo goed mogelijk om te springen met taalfouten maar er kunnen inderdaad taalfouten in voorkomen.

Geeft niet hoor, voor zover ik kan lezen heb jij maar 1 fout gemaakt (wel meerdere malen dezelfde). Maar half Nederland doet dat fout ;).

DeletedUser61042

Guest
Als of dit topic een toegevoegde waarde heeft:D mods closed please.

Reactiescore
786
Welke drie?:confused: Ik kom er hoogstens tot 1 van de spelers die nu nog spelen. Van wat er buiten Solo/Story speelt/speelde denk ik aan Sammy, Steven, Jordy, Gerwin en maybe Sander, Daan en Matthias.
Bedankt dit zie ik als een mooi compliment naar mij toe ;)

Geeft niet hoor, voor zover ik kan lezen heb jij maar 1 fout gemaakt (wel meerdere malen dezelfde). Maar half Nederland doet dat fout ;).
Ik doe mijn uiterste best om zo goed mogelijk te typen maar er kan inderdaad een foutje insluipen. Toch nog hoopgevend als je weet dat de helft van Nederland er ook fouten bij maakt :)

Reactiescore
1.075
Hoor de man praten die weggespeeld werd door Jesper, maar nu weer praatjes XL heeft omdat hij z'n dorpen in BB-mode heef tmogen terugpakken. De held.

volgens mij blijft je plaat hangen.. Ik zou zeggen bekijk eerst je eigen prestaties op w37 (en andere werelden .......)
Welke drie?:confused: Ik kom er hoogstens tot 1 van de spelers die nu nog spelen. Van wat er buiten Solo/Story speelt/speelde denk ik aan Sammy, Steven, Jordy, Gerwin en maybe Sander, Daan en Matthias.

ik ben vooral blij dat je jezelf er terecht niet bij rekent.

Reactiescore
1.385
Ik vind het wel geinig dat jordy vrijwel iedere keer als top-speler genoemd word :D

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik beweer volgens mij nergens dat Beun een topstam is lijkt mij ? Anders mag je dit eventjes in het vet aanduiden voor mij zodat ik het kan zien. Ik reageerde enkel op de zoveelste post van jou waar je gewoon weer iets uitkraamt wat geen meerwaarde heeft aan ten eerste dit topic en ten tweede aan een, mocht dit al mogelijk zijn hier op w37, degelijke discussie. Iedereen heeft een andere visie over hoe hij een topstam ziet. Is Beun een topstam ? Neen maar ze zijn ondanks alle verliezen die jij hier nu toont nog steeds aanwezig. Dit kunnen sommige spelers zien als een sterke eigenschap van een stam namelijk : doorzetting, iets wat je niet van elke stam kunt gaan zeggen. Is Mental een topstam misschien niet maar ze staan wel rang 1 voor een reden.

Maar ik had het vooral op de manier waarop jij communiceert richting anderen. Al moet ik je wel gelijk geven in het feit dat er ook nog andere spelers zijn die nog heel wat kunnen leren over hoe ze op een algemeen forum moeten omgaan met elkaar. Neem nu bijvoorbeeld die eeuwige kata discussie (daar heb jij volgens mij niks mee te maken dacht ik, voel je niet aangevallen het is als voorbeeld). Het ene moment zeggen ex-Story leden dat gewoon kan en dan zegt de tegenpartij van niet. Gebeurd het later omgekeerd en dan komt ex-Story klagen dat dit niet kan. Dit zijn gewoon nutteloze posts waar de neutrale lezers, die willen weten hoe het er aan toegaat op deze wereld niks aan heeft.

Je moet eens rondkijken op w37 en zoeken naar nuttige topics zonder dat er verbaal oorlog wordt gevoerd ;) Terwijl er in ingame zo goed als niks gebeurd (had ik de indruk toen ik nog speelde, kan inmiddels veranderd zijn). Maar goed...

Dacht omdat je op specifiek die post reageerde dat je het wou weerleggen, mijn excuses voor de verkeerde opvatting.

Hoezo heeft het geen meerwaarde? Het is een Beun vs Solo topic dus ik acht het best logisch dat ik discussieer over het al dan niet goed zijn van Beun, of het een meerwaarde is tot het topic laat ik achterwege, maar het is zeker geen ongefundeerde conclusie.

De kata discussie is een eindeloos gezeur op elke wereld, kata's zijn zielig als je ze op bepaalde manieren gebruikt, zie bijvoorbeeld gs kata'en, opslagplaats kata'en, boerderijen naar beneden halen. Boerderijen heeft nog een beetje tactiek, maar gsen en opslagplaatsen? Dat is gewoon uitermate zielig. Ja Mental, dit is ook voor jullie, niet enkel voor Beun.;)

P&P is gewoon verbaal oorlog voeren he, het irritante hier is, dat wanneer je hier wel met feiten komt, ze het weerleggen met domme uitdrukkingen of dingen uit het verleden. Bijvoorbeeld, als ik over Solo begin, betrekken ze Story erbij. Dit terwijl Solo gewoon puur een aparte stam is met enkele leden van Story ja, maar het is zeker geen Story. Ook Divine is geen Story.

Ik vind het wel geinig dat jordy vrijwel iedere keer als top-speler genoemd word :D

Hij heeft wel de mentaliteit ervoor, in tegenstelling tot anderen.

DeletedUser37428

Guest
volgens mij blijft je plaat hangen.. Ik zou zeggen bekijk eerst je eigen prestaties op w37 (en andere werelden .......)

ik ben vooral blij dat je jezelf er terecht niet bij rekent.

W28 helaas verloren door een stab, W30 verloren door een stab, W32 gewonnen, Classics gewonnen of goed meegespeeld. W37 draag ik gewoon m'n steentje bij aan de stam, zullen ze allemaal beamen.

Genoeg gedaan in TW, al ben ik dan niet 1 van die "ekte ekte" pro's die iedereen kent. Ik ben gewoon een leuke speler om mee te spelen :)

Maar genoeg over mij, jij was de beunhaas (faalhaas) hier. Ik ben benieuwd of je ook zo mans bent als je een goede tegenstander tegenover je hebt.

DeletedUser73132

Guest
Genoeg gedaan in TW, al ben ik dan niet 1 van die "ekte ekte" pro's die iedereen kent. Ik ben gewoon een leuke speler om mee te spelen :)

Aan je manier van reageren te zien ben je alles behalve een prettige speler. :eek:

Reactiescore
1.075
W28 helaas verloren door een stab, W30 verloren door een stab, W32 gewonnen, Classics gewonnen of goed meegespeeld. W37 draag ik gewoon m'n steentje bij aan de stam, zullen ze allemaal beamen.

Maar genoeg over mij, jij was de beunhaas (faalhaas) hier. Ik ben benieuwd of je ook zo mans bent als je een goede tegenstander tegenover je hebt.

w30 was heus geen stab hoor, ODA verdiende het uberhaupt ook niet om w30 te winnen. W32 was toch wel bijzonder laag niveau, en w37 het enige wat ik je al heb zien doen is kata'en en naps verbreken.
Verder heb jij 0,0 kennis van het verloop van w37 en of ik me uberhaupt al niet tegen een "goede" tegenstander heb moeten bewijzen.

(ps: aan je manier van reageren snap ik best dat je al meermaals bent gestabt)

DeletedUser37428

Guest
Aan je manier van reageren te zien ben je alles behalve een prettige speler. :eek:

Je kent me alleen van het forum :( Maarja ik verwacht ook geen rationele opmerkingen van een speler van Cabbie.

w30 was heus geen stab hoor, ODA verdiende het uberhaupt ook niet om w30 te winnen. W32 was toch wel bijzonder laag niveau, en w37 het enige wat ik je al heb zien doen is kata'en en naps verbreken.
Verder heb jij 0,0 kennis van het verloop van w37 en of ik me uberhaupt al niet tegen een "goede" tegenstander heb moeten bewijzen.

(ps: aan je manier van reageren snap ik best dat je al meermaals bent gestabt)

W30 was afgesproken voor dominantie te gaan, dat ene dorp met het laatste geheim pakken was zeker smerig.

Heb je W32 gespeeld dan? Was anders een bijzonder actieve wereld :)

Ik hoor van iedereen dat je een noob bent dus sorry hoor :eek: Maarja fijn dat je door je vijandige bril niets ziet van wat ik doe, scheelt me weer allemaal opmerkingen.. :S

Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Sam is zeker wel een prettige speler om mee in de stam te zitten. Tast toch niet zo in het duister knulletjes ;)

Reactiescore
1.075
Je kent me alleen van het forum :( Maarja ik verwacht ook geen rationele opmerkingen van een speler van Cabbie.

W30 was afgesproken voor dominantie te gaan, dat ene dorp met het laatste geheim pakken was zeker smerig.

Heb je W32 gespeeld dan? Was anders een bijzonder actieve wereld :)

Ik hoor van iedereen dat je een noob bent dus sorry hoor :eek: Maarja fijn dat je door je vijandige bril niets ziet van wat ik doe, scheelt me weer allemaal opmerkingen.. :S

ik heb een tijdje w32 gespeeld, en daar was niets aan, saai, saai en veel noobigiteiten. Wereld 30 was idd afgesproken voor dominantie, echter was dat enkel mondeling afgesproken, en het was idd smerig, maar echt stabben nee, we weten beide dat ODA niet had gewonnen uiteindelijk.

oja dan wel een noob die jou geownt heeft....

Reactiescore
1.075
edelpogingen met SU , 0 dorpen gepakt, en weg runnen wanneer er incomings kwamen, lijkt me toch wel beetje geownt...

Reactiescore
1.075
Sam heeft lang de VV gehad van SU?:p

Reactiescore
1.075
lijkt me sterk dat thomas erover gaat liegen:rolleyes:

Reactiescore
1.385
Lijkt me ook sterk dat iemand met "Sam" ondertekend met zijn account erbij op SU, zonder dat hij het is ;)

Bovenaan