DragonShield3
Beste Deffer 20/21
- Reactiescore
- 3.127
Dat was toch met massa 1 idioot.. God je kan niet eens nadenken dus waarom post je zelfs?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Grappig dat de meeste van mental heel stoer doen nu ze w37 gewonnen hebben, terwijl het niet eens zo veel voorsteld. Jullie kunnen echt alles zeggen, maar laurens is echt ver boven jullie niveau. Ik denk dat jullie nooit zoveel gaan bereiken als hij dat heeft gedaan, dus ik snap niet hoe jullie hem durven af te persen steeds???
Hoi Paul. Heb jij niet even op tiran peter pan gespeeld en werd je toen niet gestabt?
Grappig dat de meeste van mental heel stoer doen nu ze w37 gewonnen hebben, terwijl het niet eens zo veel voorsteld. Jullie kunnen echt alles zeggen, maar laurens is echt ver boven jullie niveau. Ik denk dat jullie nooit zoveel gaan bereiken als hij dat heeft gedaan, dus ik snap niet hoe jullie hem durven af te persen steeds???
oja, ik pers laurens inderdaad af, hij moet m'n maandelijkse betaling nog doen van 20K PP of hij krijgt een pakkie slaag!!!!!!!
ben jij niet diegene die eerst op tiran peter pan kwam, meteen met het acc naar story wou lopen, maar story wou jou niet dus je werd gekicked, dan terug kwam huilen bij beun, maar toen wouden wij je weer niet en dan naar een splinterstam van story bent gegaan en daar geownt door een "noob" zoals hoempapa?
oja, ik pers laurens inderdaad af, hij moet m'n maandelijkse betaling nog doen van 20K PP of hij krijgt een pakkie slaag!!!!!!!
Jouw intelligentie niveau is juist ver onder het gemiddelde.
Volgende keer beter nadenken voordat je iets roept, want nu blijkt het tegendeel.
Zoals wel vaker.
Laurens is een goede speler je zult mij niet horen zeggen dat het niet zo is, maar waarom is het nodig om hem te vergelijken met andere spelers waarvan je waarschijnlijk de helft niet eens kent? Mental is de sterkste stam gebleken zo simpel is het. Vraag me af hoe je nou weer bij afpersen komt.. Volgens mij zie jij ze vliegen? Als je overigens zo graag in Laurens zijn kont wilt kruipen dan mag dat ook heus wel privé hoor![]()
God.. Volgens mij heb jij gewoon niet door hoe werkelijk dom jij bent. Het ging over massa 1, ik deed geen uitspraken naar de toekomst toe, of wel? Hou je mond toch Bart, jij bent een idioot die niks toevoegt hier.