Beun - Mental & MMB & Larep. VS. the world aka L.E.F - Divine - N.C.T & Solo

DeletedUser

Guest
Goh, het zijn vooral de kata's die misselijkmakend zijn. Elk account dat ik onder vv heb gehad is helemaal verwoest.. Best zielig om te zien.

Ik ben het wel met je eens dat het op w37 wat te ver gaat met kata's, maar dat is al heel lang zo. Verder zijn de meningen over kata's ook enorm verdeeld tegenwoordig wat het lastiger maakt om afspraken te maken die gelden voor gehele stammen.

We kunnen er naast individuele afspraken maken weinig aan veranderen.

Ik ben goed in AFK'en :cool:
Al durf ik soms ook penta halen door al die feeders in enemy team hoor

Recent nog penta met fiora in ARAM, zo awesome :cool:
 
Reactiescore
786
Is dat een strikvraag? :D

Neen hoor ik doe het zelfs volledig gratis voor je. Dan kan je even zonder steeds die vv's op te vragen genieten van afgebroken dorpjes. Je hoeft enkel maar je vv bij Casimodo te leggen of je inloggegevens te geven dus lekker makkelijk toch ? :p

Recent nog penta met fiora in ARAM, zo awesome :cool:

Van mij met Jax dacht ik maar speel al lang niet meer man ? WoW & DayZ zijn de shit <3
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik ben het wel met je eens dat het op w37 wat te ver gaat met kata's, maar dat is al heel lang zo. Verder zijn de meningen over kata's ook enorm verdeeld tegenwoordig wat het lastiger maakt om afspraken te maken die gelden voor gehele stammen.

We kunnen er naast individuele afspraken maken weinig aan veranderen.

Gaat heel ver ja. Maarja, maakt niet uit, als jullie 60% halen stop ik hier. Nog even het zielige gedrag laten gaan:p

Neen hoor ik doe het zelfs volledig gratis voor je. Dan kan je even zonder steeds die vv's op te vragen genieten van afgebroken dorpjes. Je hoeft enkel maar je vv bij Casimodo te leggen of je inloggegevens te geven dus lekker makkelijk toch ? :p

O zit jij bij Steff op het account ja?:p
 
Reactiescore
786
O zit jij bij Steff op het account ja?:p
Ik zat bij hem op het account ja, misschien kom ik wel terug :eek:
Was er gestopt om op een ander accie te gaan spelen die wat hulp nodig had om terug opgebouwd te worden. Als die dan eindelijk klaar was om te knallen gaan de vijand op delete daar dan was de fun er ook af hè :mad:
 

DeletedUser

Guest
Gaat heel ver ja. Maarja, maakt niet uit, als jullie 60% halen stop ik hier. Nog even het zielige gedrag laten gaan:p

Snap wel dat je er dan mee stopt.. Al had ik het niet erg gevonden om de laatste 90 dagen nog wat tegenstand te krijgen!

Van mij met Jax dacht ik maar speel al lang niet meer man ? WoW & DayZ zijn de shit <3

Dat is wel netjes.. Met Jax bij ARAM is zeker niet easy :p

DayZ ken ik niet, WoW is véél te tijdrovend als je het serieus wilt spelen, maar zeker leuk :D
 
Reactiescore
786
o maar wij hebben al front:eek:
Nee je begrijpt me verkeerd. Het account waar ik naar toe ben gegaan na Casimodo was redelijk verwoest. En toen ik dat account terug in orde had ging de vijand tegen dat front op delete.

Dat is wel netjes.. Met Jax bij ARAM is zeker niet easy :p

DayZ ken ik niet, WoW is véél te tijdrovend als je het serieus wilt spelen, maar zeker leuk :D

Was inderdaad niet bepaald easy maar het was me toch maar gelukt :cool:
DayZ is een soort Arma3 game maar dan met zombies in een open wereld. Je komt er dus niet enkel zombies tegen maar ook andere online spelers. Je start met helemaal niks op een immense map en zo moet je dan kleren, wapens, voedsel, medicijnen, drank, etc... gaan verzamelen om je te verdedigen tegen de zombies en nog meer tegen andere online spelers. Want als je vermoord wordt ben je alles kwijt en mag je lekker van 0 beginnen haha. Maar wel heel erg tof als je met een een 4tal spelers ben dan kan je het voor elkaar opnemen en sta je al iets sterker ;)

WoW kruipt inderdaad heel veel tijd & geld in dus ben ik er ook zo goed als mee gestopt enkel nog DayZ & Tribalwars nog op de pc.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ze hebben nooit de kans gekregen om te groeien, of er liep weer een massa van mental op ons stam of andere stammen gingen ons backstabben. Zo gaat het al maanden binnen ons stam. LOGISCH dat het spelplezier stuk minder wordt.

Ze hebben sinds het begin van de wereld al de kans gehad om te groeien. Sterker nog, een half jaar geleden lag mijn cluster vol met 300 cf's van jouw huidige stamgenoten. Toen was het qua grote gewoon een eerlijke strijd en toen hebben ze genoeg kansen gehad om mij aan te pakken. Dat is ook weleens geprobeerd maar verder dan 15 dorpen winst kwam het toen ook niet.

Dat wij inmiddels in de overmacht zijn lijkt me logisch. Hoe jullie daarmee omgaan is natuurlijk aan jullie zelf. Het is wel jammer dat ik al felicitaties krijg als de massa nog niet eens echt is begonnen.
 

DeletedUser

Guest
Was inderdaad niet bepaald easy maar het was me toch maar gelukt :cool:
DayZ is een soort Arma3 game maar dan met zombies in een open wereld. Je komt er dus niet enkel zombies tegen maar ook andere online spelers. Je start met helemaal niks op een immense map en zo moet je dan kleren, wapens, voedsel, medicijnen, drank, etc... gaan verzamelen om je te verdedigen tegen de zombies en nog meer tegen andere online spelers. Want als je vermoord wordt ben je alles kwijt en mag je lekker van 0 beginnen haha. Maar wel heel erg tof als je met een een 4tal spelers ben dan kan je het voor elkaar opnemen en sta je al iets sterker ;)

WoW kruipt inderdaad heel veel tijd & geld in dus ben ik er ook zo goed als mee gestopt enkel nog DayZ & Tribalwars nog op de pc.

Zal het nog wel eens opzoeken klinkt opzich wel leuk, maar denk dat ik beter niet aan nieuwe games begin (voorlopig dan) ben allang blij dat WoW een gesloten boek is en nog zelden op LoL zit :p.. Kost simpelweg veel te veel tijd al is het zeker leuk.

6.2 is wel verleidelijk :(
 

DeletedUser76303

Guest
Ze hebben sinds het begin van de wereld al de kans gehad om te groeien. Sterker nog, een half jaar geleden lag mijn cluster vol met 300 cf's van jouw huidige stamgenoten. Toen was het qua grote gewoon een eerlijke strijd en toen hebben ze genoeg kansen gehad om mij aan te pakken. Dat is ook weleens geprobeerd maar verder dan 15 dorpen winst kwam het toen ook niet.

Dat wij inmiddels in de overmacht zijn lijkt me logisch. Hoe jullie daarmee omgaan is natuurlijk aan jullie zelf. Het is wel jammer dat ik al felicitaties krijg als de massa nog niet eens echt is begonnen.

We hebben idd iets geprobeerd om jullie weg te krijgen in noord, maar jullie dorpen waren te gestackt dat het heel lastig voor ons werd en daarom niet veel successen hebben geboekt.
 

DeletedUser

Guest
Het cluster van Ollies Helden was destijds niet echt te stacken, omdat het echt gatenkaas was en we die defence beter aan andere fronts konden gebruiken. Het account kon zich prima redden met eigen defence en shortrange defence van omliggende stamgenoten zodra er een massa gelanceerd zou worden op het account. No offence, maar de meeste spelers uit ex-Para werden niet gezien als een bedreiging net zoals het gros van N.C.T. (eigenlijk nieuw-Para) niet wordt gezien als een bedreiging.
 
Reactiescore
239
Het cluster van Ollies Helden was destijds niet echt te stacken, omdat het echt gatenkaas was en we die defence beter aan andere fronts konden gebruiken. Het account kon zich prima redden met eigen defence en shortrange defence van omliggende stamgenoten zodra er een massa gelanceerd zou worden op het account. No offence, maar de meeste spelers uit ex-Para werden niet gezien als een bedreiging net zoals het gros van N.C.T. (eigenlijk nieuw-Para) niet wordt gezien als een bedreiging.

Werd wel serieus bang toen ik dit las:

6e7c903d98.png


Moet je eens zijn stats checken hihihi
 

DeletedUser76303

Guest
Het cluster van Ollies Helden was destijds niet echt te stacken, omdat het echt gatenkaas was en we die defence beter aan andere fronts konden gebruiken. Het account kon zich prima redden met eigen defence en shortrange defence van omliggende stamgenoten zodra er een massa gelanceerd zou worden op het account. No offence, maar de meeste spelers uit ex-Para werden niet gezien als een bedreiging net zoals het gros van N.C.T. (eigenlijk nieuw-Para) niet wordt gezien als een bedreiging.

Volgens mij toen ollies net in het noorden kwam hebben wij niet veel gedaan omdit tegen te houden. Wij zijn altijd al een kleine stam geweest die niet veel inbreng had in de wereld. Het ging tussen story en mental en wij lagen midden in de krimp. Aan beide kanten van ons stam gebeurden er veel, spelers van ons stam die door een backstab werden afgenomen en aan de andere zijde veel massa's.
 

DeletedUser

Guest
Werd wel serieus bang toen ik dit las:

6e7c903d98.png


Moet je eens zijn stats checken hihihi

Haha hij blijft leuk. Het is ook zeker niet de eerste keer dat er geruchten gaan dat Gerry stopt :D

Volgens mij toen ollies net in het noorden kwam hebben wij niet veel gedaan omdit tegen te houden. Wij zijn altijd al een kleine stam geweest die niet veel inbreng had in de wereld. Het ging tussen story en mental en wij lagen midden in de krimp. Aan beide kanten van ons stam gebeurden er veel, spelers van ons stam die door een backstab werden afgenomen en aan de andere zijde veel massa's.

Het was hoe dan ook lastig voor jullie om een vuist te kunnen vormen tegen Mental, maar jullie hebben zeker de kans gehad om klappen uit te delen. De ervaring en activiteit ontbrak alleen bij veel spelers. Door wie zijn jullie dan gestabbed?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76303

Guest
Werd wel serieus bang toen ik dit las:

6e7c903d98.png


Moet je eens zijn stats checken hihihi


Vind het serieus sneu voor hem, volgens mij heeft gerry wel de meeste massa's opzich gehad in w37. Overal waar hij naar toe sprong probeerden mensen hem weg te jagen. Geen idee wat er vroeger in Cyan. Is gebeurd:confused:
 

DeletedUser72524

Guest
Vind het serieus sneu voor hem, volgens mij heeft gerry wel de meeste massa's opzich gehad in w37. Overal waar hij naar toe sprong probeerden mensen hem weg te jagen. Geen idee wat er vroeger in Cyan. Is gebeurd:confused:

Tjaa doet hij zelf hé, hij maakt bepaalde opmerkingen die zorgen voor veel vijanden. Zelf heb ik niks tegen hem en zijn de pm-wisselingen altijd prettig. Maar hoor altijd meerdere verhalen van anderen waarin Gerry zich niet als een pretig persoon gedraagt. Dit in combinatie met het feit dat hij steeds springt naar een plek waar hij alleen maar in de weg ligt zorgt ervoor dat hij een massa target wordt. Plus een massa op Gerry betekent meteen gratis dorpjes dat is ook wel leuk meegenomen :)
 

Deleted User - 487936070

Guest
We hebben idd iets geprobeerd om jullie weg te krijgen in noord, maar jullie dorpen waren te gestackt dat het heel lastig voor ons werd en daarom niet veel successen hebben geboekt.

Zoals Jordy al aangaf zijn de dorpen tegen jullie aan amper gestackt geweest. Ten eerste was dit niet eens mogelijk door het enorme front dat ik had (para, maro, blacky) en ten tweede bleken de stacks niet nodig te zijn. Ik heb de massa van jullie met grotendeels mijn eigen def gedeffd terwijl het de eerste paar dagen nog niet eens terug was.

Volgens mij toen ollies net in het noorden kwam hebben wij niet veel gedaan omdit tegen te houden.

Ik lig al sinds het begin van de wereld hier in het noorden en ken een groot aantal spelers van para al sinds de start vd wereld.
 
Bovenaan