beticht van valsspelen simeco

Reactiescore
1.383
gegroet,

dit zal niet compleet als verrassing komen. deze persoon heeft zich al eens eerder vuilgemaakt aan valsspelen (samen met nonkel jos) toen zij spellijders waren in een zekere wvw met een witte wolf. niet alleen blijft het daarbij, hij heeft onlangs meermaals het vertrouwen geschaad van meerdere individuen. ik raad u allen aan waakzaam te zijn mocht je in contact komen met simeco.

zojuist hebben wij een pot schaken gespeeld. hij had een halfjaar niet geschaakt. in zijn eerste beurten deed hij gemiddeld 40 seconden over een zet, elke zet was zeer nauwkeurig en één zet kreeg zelfs de allerhoogste ranking. hij kwam dan ook uit op een nauwkeurigheid boven de 95%. op het einde kwam hij in tijdnood, maar maakte toch nog even gebruik van een bot (elke zet ging van M7,M6,M5,M4,M3), daarna maakte hij opzettelijk rare moves waardoor zijn uiteindelijke nauwkeurigheid lager uit zou vallen.

dit bericht zal uiteraard veel onrust veroorzaken, mensen als dash en/of nonkel jos zullen dit proberen te ontkrachten, zij spelen onder een hoedje met simeco. echter zal ik dit bericht uiteraard nooit schrijven als ik niet zeker wist dat simeco vals heeft gespeeld, dat zou m'n gewaardeerde en betrouwbare persoonlijkheid namelijk onnodig schaden.

mocht je ooit een spelletje tegen simeco spelen, wees waakzaam.
 
Reactiescore
1.383
simeco meldt zojuist dat ie een ban heeft, geen nieuw account kan aanmaken en ook niet onder guest kan spelen. vpn ban. bijzonder.
 
Reactiescore
1.770
fake news en dit van de hoofdredacteur van de vrij forum weekkrant?
integriteit???
 
Reactiescore
1.237
ik wat te druk om hier enige kennis van te nemen. gelieve mij niet meer in je lastercampagnes betrekken
 
Reactiescore
1.770
het zal jullie plezieren te lezen dat ik zonet Schaakexpert Bappos heb geklopt met verschillende getuigen die geen enkel spoor van vals spel wisten vast te stellen
 
Bovenaan