beta versie en forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hoi!

Ik heb 2 vragen:

1. Hoe lang duurt het nu nog tot dat de echte server begint? Ik heb lang geleden al een keer nagevragt en toen wordt gezegt dat het ongeveer nog 2 weken duurt. die 2 weeken zijn nu al lang om. dus?? er worden ja ook blijkbaar geen taalfouten meer gevonden. erasmus heeft al heel veel dorpen dus kun je zien dat het adeln ook goed werkt....

de tweede vraag:
waarom worden in het forum oude posts verdwijnerd? zo kun je niet meer na lezen wat vroeger al is beantwoord en je moet altijd nieuwe posts maken als je een vraag hebt, die eigentlijk al is beantwoord maar nu niet meer in het forum staat?
dus mods? waarom doen jullie dat en is het mogelijk de posts niet te deleten?

groetjes, kaneel
 

DeletedUser

Guest
die 2 weken zou je dan niet van een moderator hebben gehoord, want het is allemaal afhankelijk. Die post die blijven staan, zijn vooral vragen, en ideeen. Zo kan je je vraag na zoeken zonder dat je het opnieuw hoeft te posten. Bij ideeen idemdieto.
 

DeletedUser

Guest
word nooit duidelijk op geantwoord, precies of ze het zelf niet weten :S
tja zal toch wel niet noch 2 weken duren, zou wel extreem zijn.
 

DeletedUser

Guest
Testen? testen aan wat ik denk dat wij wel wat meer informatie zouden mogen krijgen :)

mss zo vragen: gaat de reset nog langer dan een week op zich laten wachten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
testen? ik dacht dat wij degenen zijn die het spel spelen:p

in elk geval, ik geloof dat de enige klachten over het spel bestaan over het lange wachten op de reset en niet over andere fouten

en dan nog, het is niet verkeerd om een SCHATTING te geven, dan hebben wij als spelers iets om ons op te richten en hebben jullie als admins een dead-line, ik denk dat dat het beste is voor ons allemaal want dan weten we waar we aan toe zijn
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zijn ze niet zozeer druk en intensief bezig met het testen, maar wachten ze gewoon op meer (nederlandstalige ;)) spelers. Een spel is niets zonder 'n goede spelers-base.
 

DeletedUser

Guest
Als ze een schatting zouden kunnen maken hadden ze dat allang gedaan zodat iedereen op het forum ophield met over did onderwerp te zeuren ;)

VeerTje zei:
gaat de reset nog langer dan een week op zich laten wachten?
Flachi had al laten weten dat de reset een week van tevoren aangekondigd zal worden, dus wat dat betreft kan deze vraag volmondig met ja beantwoord worden.
 

DeletedUser

Guest
De mensen die bij tribalwars werken, Jeroen, Flachi, Roadworks zelf, ik, enz. hebben ook een zelf een baan/school. Flachi en Roadworks zijn geen tieners meer, die hebben ook een serieuze baan, en krijgen niet betaalt voor alles wat zij doen. Je moet dus ook rekening houden met dat wij allemaal ook een eigen leven hebben, dus niet zomaar 5 uur aan kunnen werken. Ik kan dat wel, ik heb veel vrije tijd, maar Roadworks en Flachi bijvoorbeeld niet.
Met alle respect, als ze niet eens 5 uur per dag hieraan kunnen werken hadden ze nooit deze taak moeten accepteren. We praten hier over de mensen die het spel draaiende moeten houden en valsspelers, niet-nederlanders en dergelijken moeten bannen. Als deze lieden niet 5 uur per dag voor het spel kunnen opofferen zie ik het somber in.

Nee, ik ga er dan nog liever gewoon van uit dat ze niet zo druk bezig zijn en gewoon een beetje rondhangen.

De internationale tribalwars versie startte ook gewoon met vele taalfouten er in (sommigen zitten er zelfs nú nog in!)
Brainstormen om dit spel alleen voor nederlanders te maken duurt hooguit 1 dag als je het goed doet. Dat buitenlandse IP-herkennings programma te maken die ook automatisch bans uitdeelt, dat moeten de programmeurs doen en niet Flachi en Roadworks zelf.

Oftewel: ze willen nog niet wereld 1 starten.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze echt zo druk bezig zijn (zoals jij beweert) en dat dat de reden is waarom we nog niet kunnen beginnen of zelfs een schatting kunnen maken.


edit: ik zie net de nieuwe aankondiging ;) niet 7 dagen vantevoren aangekondigd, maar mij hoor je niet klagen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62

Guest
Wij willen wel dat Wereld 1 start, maar we willen ook dat Wereld 1 goed start en als dat meer tijd nodig heeft weerhoud dat ons niet om het uit te stellen.

En over die schatting, We konden wel een schatting maken, maar zoals ik al eerder zei zitten we meerdere dingen te testen en het is wachten op de resultaten. Grotendeels zijn we daar nu klaar mee daarom ook dat de reset zondag is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan