Beste wensen W10

DeletedUser

Guest
Een fijne jaarwisseling toegewenst aan iedereen!

Was voor ons een top jaar waarin we 1e kwamen op de ranglijsten, ondanks dat we probeerden al onze inactieve accounts af te vloeien naar sub stammetjes.
Het volgende jaar beginnen we dus sterk en hopelijk wordt het weer het jaar van Templar. Iedereen bedankt voor de bijdragen van het afgelopen jaar! :D
 

DeletedUser12993

Guest
jij ook een gelukkig nieuwjaar en de andere natuurlijk ook, voor mij was het ook een top jaar, nog geen week bezig :rolleyes:
 

DeletedUser37432

Guest
gelukkig nieuwjaar en een gezond 2011!

Vanwege heel FoBie.
 

DeletedUser10875

Guest
Een fijne jaarwisseling toegewenst aan iedereen!

Was voor ons een top jaar waarin we 1e kwamen op de ranglijsten, ondanks dat we probeerden al onze inactieve accounts af te vloeien naar sub stammetjes.
Het volgende jaar beginnen we dus sterk en hopelijk wordt het weer het jaar van Templar. Iedereen bedankt voor de bijdragen van het afgelopen jaar! :D

Fijne jaarwisseling;) Wordt vannacht ook echt wel weer veel drinken:O

Hoezo weer het jaar van Temp, was dit jaar van Temp dan? Volgens mij heeft Temp enkel de nummer 1 plek op de ranglijst voor meeste Punten behaald. Verder is Giantchicken behoorlijk gesloken qua dorpjes..
 

DeletedUser

Guest
fijne jaarwisselin, niet te gevaarlijk doen. is moeilijk timen met paar minder vingers.
 

DeletedUser37814

Guest
Fijne jaarwisseling;) Wordt vannacht ook echt wel weer veel drinken:O

Hoezo weer het jaar van Temp, was dit jaar van Temp dan? Volgens mij heeft Temp enkel de nummer 1 plek op de ranglijst voor meeste Punten behaald. Verder is Giantchicken behoorlijk gesloken qua dorpjes..

waarom voel je je aangevallen?:S

De beste wensen aan iedereen!
 

DeletedUser40381

Guest
beste wensen aan iedereen!

Dat 2011 een jaar mag zijn als nooit tevoren...
 

DeletedUser10875

Guest
waarom voel je je aangevallen?:S

De beste wensen aan iedereen!

Ik voel me niet aangevallen hoor, voor je dat voor elkaar krijgt;)

Ik reageer enkel op het feit dat Priory het jaar 2010 ziet als het jaar van Temp. Kortom, dat Temp in 2010 het meest heeft laten, meeste heeft bereikt enzovoort.
Wat Temp naar mijn mening heeft bereikt enkel de 1e plek in punten heeft behaald, Giantchikken goed heeft afgetakeld.

Dat 2011 het jaar van Temp wordt zullen we zien. Het wordt sowieso niet WEER het jaar van Temp.
 
Bovenaan