Beste vlag

DeletedUser

Guest
Wat is op dit moment de beste vlag, grondstoffen of extra buit, of nog een andere?
Welke vlaggen hebben jullie al allemaal?
 

DeletedUser61932

Guest
Hangt er van af waar je eigen zwaartepunt ligt.

Gaan de farmpjes vlot, veel volle buitjes, dan kun je misschien de buit-vlag instellen.
Slechte farms en gs zitten nog relatief hoog, dan kun je misschien grondstoffen-vlag instellen.


Maar als je pas echt chique wil gaan doen dan stel je best de verlaagde muntkosten in. ;)
 

DeletedUser

Guest
Geen enkele vlag hier. Nieuw account aangemaakt voor deze wereld om zo dan met een schone lei te kunnen beginnen
 

DeletedUser26330

Guest
Wat is op dit moment de beste vlag, grondstoffen of extra buit, of nog een andere?
Welke vlaggen hebben jullie al allemaal?

Dit ligt aan de staat waarin je account verkeert. Indien je genoeg farmt om de LC en bijl 2 uur+ draaiende te houden, zou ik de rekruut vlag instellen. Indien je dit niet kan, dan zou ik voor de GS vlag gaan. Verder is de buit vlag sowieso niet nuttig, omdat je zelfs met micro-farmen vaak geen volle buiten ophaalt.
 

DeletedUser

Guest
vlaggen_kl.jpg


Een van deze.

Groet
 

DeletedUser

Guest
ik persoonlijk vind de rode met gele met blauwe het mooist wwwwww3
 

DeletedUser48745

Guest
GS-vlag --> Stal draaiende --> rekruteringsvlag --> AH --> muntvlag --> Trein/benodigde aantal edels klaar + moeten clearen --> aanvalskracht
 

DeletedUser

Guest
Grondstoffenproductie
+16% verhoogde grondstoffenproductie

Ik heb meer aan mijn grondstoffen vlag als aan mijn buitvlag op het moment,
Ik zou als ik jou was micro farmen en je grondstoflevels uitbouwen en dan ondertussen lekker je gs vlag aanzetten.
 

DeletedUser70541

Guest
Ik heb een dorp ge-edeld met gs levels 28 dus heb daar fijn 14% extra gs vlag aan:)
 

DeletedUser48278

Guest
Het is een soort zekerheidje. Je wilt niet dat je -25% geluk hebt op je eerste target. Dan verlies je ten eerste aanzienlijk meer en en tweede blijft de TS misschien ook nog haken als je pech hebt met de andere drie edels. :p Ik heb heel lage vlaggen, aanvalskracht 3% stelt bijvoorbeeld niets voor. Heb ik toch liever 14% geluk.
 

DeletedUser48745

Guest
Het is een soort zekerheidje. Je wilt niet dat je -25% geluk hebt op je eerste target. Dan verlies je ten eerste aanzienlijk meer en en tweede blijft de TS misschien ook nog haken als je pech hebt met de andere drie edels. :p Ik heb heel lage vlaggen, aanvalskracht 3% stelt bijvoorbeeld niets voor. Heb ik toch liever 14% geluk.

met 3% snap ik het wel, met 6 a 7 % pak ik toch liever de aanvals. TS heeft niks te maken met je geluk he ;).
 
Reactiescore
499
Die boerderij vlag vind ik ook wel wat hebben hoor :p
 
Bovenaan