Beste speler/stam van het jaar 2015?

DeletedUser74650

Guest
Volgens mij was de grootste denkfout die je daar hebt gemaakt trans meenemen ipv vitalise toen :D
Al leek het me toen toch vrij bedenkelijk, die hoek daar was zover van het padje geraakt dat ik het zelf ook niet meer wist :p

Dat is zeker waar, dat is een misstap geweest echter was Vitalise toen der tijd Eds. gejoined voordat we überhaupt er over aan het nadenken waren.
 

DeletedUser

Guest
Dat is zeker waar, dat is een misstap geweest echter was Vitalise toen der tijd Eds. gejoined voordat we überhaupt er over aan het nadenken waren.

Ik denk dat die nog in Para zat toen jullie daar zijn gaan shoppen toen, niet?
 

DeletedUser75236

Guest
Vitalise is een week of 2 later pas overgestapt als ik het niet verkeerd heb.
Hij wilde nadenken ofzo :D
En hoi Artje :D
 

DeletedUser74650

Guest
Vitalise is een week of 2 later pas overgestapt als ik het niet verkeerd heb.
Hij wilde nadenken ofzo :D
En hoi Artje :D

Hee John, als ik het goed heb hadden we inderdaad het offer bij hem gelegd maar wilde nadenken. Veels te lang geleden voor mij:p
 

DeletedUser75236

Guest
Nou je tijd in iets steken wat toch niets zal worden is dan ook wel verloren tijd

Maar ik had wel graag grizzly vs Vitalise gezien :D
 
Reactiescore
255
Account stond op dat moment al op delete mannen. Ik ben een tijdje m'n account kwijt geweest doordat er bepaalde afspraken niet nagekomen zijn vanuit Glory.

Tom/Braam, jij weet zelf ook wel dat ik normaal gesproken wanneer ik stop met/onder Vitalise dat ik het of laat internen of het op delete zet. Omdat het mijn originele en eigen accie is. Niet één of andere naam die ik even maak op een nieuwe wereld. Deze wereld voor de eerste keer anders beslist aangezien Jesse (Eating Donatsz) er nog niet lang bijgekomen was en het zonde was als ik hem op die manier zijn spelplezier moest ontnemen. Anyway, vervolgens wilde ik het nog wel laten internen/deleten nadat ook Jesse stopte, maar in goed overleg met Thijs/MLP toch besloten om nieuwe spelers erop te laten zetten (eerste keer ooit) door Glory, zolang de mail bij mij bleef staan.

Ik wilde, wanneer was het? 3 weken, wellicht al 4 even loggen om te kijken voor de fun, bleek dat zowel pass als mail veranderd was door Warre, wat totaal niet de afspraak was. Gelijk naar Thijs/MLP gestapt en die vervolgens (+ ik zelf later) naar warre gestapt. Wat woorden gewisseld en de situatie uitgelegd en de afspraken die gemaakt waren tussen mij en MLP/Thijs.

Warre zou me m'n accie teruggeven wanneer hij zou stoppen en dat moment was vorige week woensdag.

[13-1-2016 18:50:14] Warre :: Jeremy,

Eindelijk is de beslissing gevallen, ik stop definitief op W41.
Zoals beloofd mag jij het account terug op jou naam zetten en er dus eigenlijk ook mee doen wat je wilt. De vv heb ik bij milka (uit de stam F5) neergelegd en volgens mij zijn zei wel geinteresseerd in het account.

Waarvoor, nogmaals, bedankt Warre. Fijn dat ik uiteindelijk toch mn accie back heb.

Door bovenstaande situatie die zich heeft voorgedaan heb ik toen ik m'n account dus terug kreeg meteen besloten het te deleten om niet nog eens in zo'n situatie te belanden. Een wijze les voor de volgende keer dus ;)

Dat was anders afgelopen als Jeremy er nog was. :)

Wie weet. Warre is volgens mij ook geen onaardige speler, maar die verliezen zijn dus geleden nadat ik m'n accie terug had en het op delete gezet heb. ;) Overigens was de situatie ook wel uitzichtloos volgens mij, Glory gevallen, nieuwe stam F5 waarin Vitalise niet zat + No1LikeUs die zo goed als weg is. Zou nooit een gelijke strijd geweest zijn, aangezien het gewoon Vitalise vs Grizzly + de rest van PNT geweest zou zijn :p.

Hadden we een tegenstander van formaat gehad, had wel fijn geweest op deze wereld :)

Thnx :) Wereld trok me op een gegeven moment niet meer door verschillende redenen, nadat ik op W41 gestopt was ook een tijdje een TW-break genomen. Nu terug sinds een kleine tijd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75497

Guest
Account stond op dat moment al op delete mannen. Ik ben een tijdje m'n account kwijt geweest doordat er bepaalde afspraken niet nagekomen zijn vanuit Glory.

Tom/Braam, jij weet zelf ook wel dat ik normaal gesproken wanneer ik stop met/onder Vitalise dat ik het of laat internen of het op delete zet. Omdat het mijn originele en eigen accie is. Niet één of andere naam die ik even maak op een nieuwe wereld. Deze wereld voor de eerste keer anders beslist aangezien Jesse (Eating Donatsz) er nog niet lang bijgekomen was en het zonde was als ik hem op die manier zijn spelplezier moest ontnemen. Anyway, vervolgens wilde ik het nog wel laten internen/deleten nadat ook Jesse stopte, maar in goed overleg met Thijs/MLP toch besloten om nieuwe spelers erop te laten zetten (eerste keer ooit) door Glory, zolang de mail bij mij bleef staan.

Ik wilde, wanneer was het? 3 weken, wellicht al 4 even loggen om te kijken voor de fun, bleek dat zowel pass als mail veranderd was door Warre, wat totaal niet de afspraak was. Gelijk naar Thijs/MLP gestapt en die vervolgens (+ ik zelf later) naar warre gestapt. Wat woorden gewisseld en de situatie uitgelegd en de afspraken die gemaakt waren tussen mij en MLP/Thijs.

Warre zou me m'n accie teruggeven wanneer hij zou stoppen en dat moment was vorige week woensdag.

[13-1-2016 18:50:14] Warre :: Jeremy,

Eindelijk is de beslissing gevallen, ik stop definitief op W41.
Zoals beloofd mag jij het account terug op jou naam zetten en er dus eigenlijk ook mee doen wat je wilt. De vv heb ik bij milka (uit de stam F5) neergelegd en volgens mij zijn zei wel geinteresseerd in het account.

Waarvoor, nogmaals, bedankt Warre. Fijn dat ik uiteindelijk toch mn accie back heb.

Door bovenstaande situatie die zich heeft voorgedaan heb ik toen ik m'n account dus terug kreeg meteen besloten het te deleten om niet nog eens in zo'n situatie te belanden. Een wijze les voor de volgende keer dus ;)

Redelijk zielig om het mail adres te veranderen.
 
Reactiescore
241
Vitalise is een week of 2 later pas overgestapt als ik het niet verkeerd heb.
Hij wilde nadenken ofzo :D
En hoi Artje :D

Klopt ;)

Gezellig al die drukte hier :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
255
Via support of heeft die persoon het zelf terug gegeven?

Zelf gewoon :) Staat in mn post he :p

Hee John, als ik het goed heb hadden we inderdaad het offer bij hem gelegd maar wilde nadenken. Veels te lang geleden voor mij:p

Nja, nadenken.. Vitalise & Trans lagen elkaar niet echt.. toen jullie met het voorstel kwamen hebben wij dat toen dus moeten afwijzen en uiteindelijk Trans ge-edelt die vervolgens ge-internt werd. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Account stond op dat moment al op delete mannen. Ik ben een tijdje m'n account kwijt geweest doordat er bepaalde afspraken niet nagekomen zijn vanuit Glory.

Tom/Braam, jij weet zelf ook wel dat ik normaal gesproken wanneer ik stop met/onder Vitalise dat ik het of laat internen of het op delete zet. Omdat het mijn originele en eigen accie is. Niet één of andere naam die ik even maak op een nieuwe wereld. Deze wereld voor de eerste keer anders beslist aangezien Jesse (Eating Donatsz) er nog niet lang bijgekomen was en het zonde was als ik hem op die manier zijn spelplezier moest ontnemen. Anyway, vervolgens wilde ik het nog wel laten internen/deleten nadat ook Jesse stopte, maar in goed overleg met Thijs/MLP toch besloten om nieuwe spelers erop te laten zetten (eerste keer ooit) door Glory, zolang de mail bij mij bleef staan.

Ik wilde, wanneer was het? 3 weken, wellicht al 4 even loggen om te kijken voor de fun, bleek dat zowel pass als mail veranderd was door Warre, wat totaal niet de afspraak was. Gelijk naar Thijs/MLP gestapt en die vervolgens (+ ik zelf later) naar warre gestapt. Wat woorden gewisseld en de situatie uitgelegd en de afspraken die gemaakt waren tussen mij en MLP/Thijs.

Warre zou me m'n accie teruggeven wanneer hij zou stoppen en dat moment was vorige week woensdag.

[13-1-2016 18:50:14] Warre :: Jeremy,

Eindelijk is de beslissing gevallen, ik stop definitief op W41.
Zoals beloofd mag jij het account terug op jou naam zetten en er dus eigenlijk ook mee doen wat je wilt. De vv heb ik bij milka (uit de stam F5) neergelegd en volgens mij zijn zei wel geinteresseerd in het account.

Waarvoor, nogmaals, bedankt Warre. Fijn dat ik uiteindelijk toch mn accie back heb.

Door bovenstaande situatie die zich heeft voorgedaan heb ik toen ik m'n account dus terug kreeg meteen besloten het te deleten om niet nog eens in zo'n situatie te belanden. Een wijze les voor de volgende keer dus ;)



Wie weet. Warre is volgens mij ook geen onaardige speler, maar die verliezen zijn dus geleden nadat ik m'n accie terug had en het op delete gezet heb. ;) Overigens was de situatie ook wel uitzichtloos volgens mij, Glory gevallen, nieuwe stam F5 waarin Vitalise niet zat + No1LikeUs die zo goed als weg is. Zou nooit een gelijke strijd geweest zijn, aangezien het gewoon Vitalise vs Grizzly + de rest van PNT geweest zou zijn :p.



Thnx :) Wereld trok me op een gegeven moment niet meer door verschillende redenen, nadat ik op W41 gestopt was ook een tijdje een TW-break genomen. Nu terug sinds een kleine tijd!

Dat er niks aan het gebeuren was op vitalise had ik ook al even door, ik deed een testscoutronde op het front, stond leeg en de gs in het rood, dus ik ging er niet echt vanuit dat er nog iets ging gebeuren :D

An sich, Vitalise zat niet in F5 vanwege de simpele reden dat hij mede verantwoordelijk was voor het drijven van een wig tussen verschillende spelers, F5 wou hem er ook gewoon niet bij (anders had hij dat wel gedaan :D). Ik denk mocht jij dat vragen, dat dat geen probleem zou zijn.

Warre wou een 1v1, hij versus 1 van mijn co's, maar dat kreeg hij niet, hij kon team grizzly vs vitalise krijgen of juist niets. Hij koos dan zelf voor optie 2, en aan de datum te zien is het moment dat ie bij kipfilet om deff ging vragen en die vervolgens niet kreeg, het moment dat hij definitief de handdoek in de ring gooide :)

@John, touché :D
 

DeletedUser75236

Guest
Nou ik zat in die App groep van F5 en ze wilden en of hebben Jeremy gecontacteerd om Warre van dat acc te knikkeren.

Dan vraag ik me af wat er erg zou zijn, een acc maanden bespelen en je e-mail erop zetten.
Of een acc maanden bespelen en eraf gegooit worden :D

Niet dat dat afgegooit gebeurd is, maar het idee was er wel vanuit F5.

Desperate times calls for desperate measures

Ohja en toen wilden ze Warre er wel opeens bij.. Net zoals Reconstructor er nu zit en die ze van dag 1 niet wilden.
 
Reactiescore
241
Wat een liefde hier, hoorde dat er in PNT ook wat mensen zitten die van bier houden.
Als iedere bier liefhebber nu de stam Pils joint winnen we met zn'n allen de wereld :)
 
Bovenaan